SEO και AdWords

SEO και AdWords: Ο κατάλληλος συνδυασμός για εκπληκτικά αποτελέσματα

Δύο είναι οι πυλώνες στους οποίους στηρίζεται μια στρατηγική digital marketing , το SEO και οι καμπάνιες Adwords. Και τα δύο έχουν πάρα πολλά θετικά στοιχεια και το σίγουρο είναι πως ο συνδυασμός και των δύο επιφέρει εκπληκτικά αποτελέσματα.

Το SEO στηρίζεται στην αύξηση των οργανικών αποτελεσμάτων, δηλαδή των αποτελεσμάτων που στηρίζονται στα αποτελέσματα των μηχανών αναζήτησης και έχουν να κάνουν με την ποιότητα της ιστοσελίδας ή του eshop σας. Και ένα είναι το σίγουρο: Χωρίς ένα σωστά δομημένο onpage και offpage seo, κανένα eshop και καμία ιστοσελίδα δέν μπορεί να έχει αποτέλεσμα, πωλήσεις και επισκεψιμότητα.

Το SEO επενδύει στις λέξεις κλειδιά, στη μακρόχρονη και σταθερή επισκεψιμότητα του site σας, στην αύξηση του brand awareness και έχει κατά πολύ χαμηλότερο κόστος. Στο Adwords τα αποτελέσματα είναι άμεσα από την πρώτη στιγμή που ξεκινά η καμπάνια.

Άρα; Τί είναι καλύτερο για να αυξήσουμε την επισκεψιμότητα στο site μας ή το eshop μας;

Η απάντηση είναι ένας σωστός συνδυασμός SEO και Adwords.

Φάση 1:

Εφόσον θέλουμε να κάνουμε καμπάνια Adwords αρχικά πρέπει να κάνουμε το εξής: να κάνουμε ομάδες με λέξεις κλειδιά, τα λεγόμενα ad group, που θα ανταποκρίνονται όσο καλύτερα γίνεται στο προϊόν μας και τα οποία σε κάθε διαφήμιση θα στέλνουν το χρήστη σε συγκεκριμένη σελίδα και όχι στην αρχική. Στη συνέχεια συνδέουμε την καμπάνια Adwords με τα Analytics, ώστε να έχουμε μια σαφή εικόνα των στατιστικών της καμπάνιας και να παρακολουθούμε την απόδοσή της και το που χρειάζεται διόρθωση.

Μετά θα πρέπει να συνδυάσουμε SEO και AdWords με:

1. Δημιουργία Landing pages

Οι σωστά σχεδιασμένες landing page παίζουν πολύ σημαντικό ρόλο τόσο για το SEO όσο και για το Adwords. Για το SEO γιατί η Google δίνει τεράστια σημασία στην ποιότητα μιας σελίδας για την κατάταξή της, και για το Adwords γιατί όσο καλύτερη ποιότητα έχει μια landing page τόσο μεγαλύτερο conversion θα υπάρχει.

2. Επιλογή των φράσεων-κλειδιά

Κρίσιμο ρόλο παίζει η σωστή επιλογή των λέξεων-φράσεων κλειδιών στη στρατηγική μας. Επιλέξτε καλύτερα στις λέξεις με πολύ μεγάλο ανταγωνισμό το seo και το content marketing για διαρκή αποτελέσματα με πολύ χαμηλό κόστος και επενδύστε το budget σας στο Adwords σε λέξεις κλειδιά με μικρό ανταγωνισμό.

Συνοπτικά δηλαδή λέμε τα εξής:

● Επιλέξτε προσεκτικά τις λέξεις κλειδιά που θέλετε να χρησιμοποιήσετε

● Διατηρήστε το SEO της σελίδας σας σε άριστο επίπεδο. Χωρίς σωστό SEO κάθε σας προσπάθεια θα πάει χαμένη.

● Φροντίστε όταν θα κάνετε καμπάνια Adwords ο επισκέπτης να κατευθύνεται στη σωστή landing page και όχι στην αρχική σελίδα.

-Μην ξεχνάτε επίσης πως όσο καλύτερα στημένη είναι μια καμπάνια τόσο πιο πολλοί άνθρωποι θα μοιράζονται τα link σας και άρα τόσο πιο μεγάλο πλεονέκτημα θα αποκτήσετε στην κατάταξη σας στη Google μέσω του link building.

-Τα στατιστικα στοιχεία των καμπανιών σας είναι αυτά που θα σας δείχνουν την απόδοση σας, τα conversion που έχετε και πάρα πολλά άλλα δεδομένα η διαρκής ανάλυση των οποίων θα σας οδηγήσει στην επιτυχία της ιστοσελίδας και του eshop σας.

Συμπέρασμα

To SEO και το AdWords μπορούν να συνδυαστούν αρμονικά για περισσότερη επισκεψιμότητα και μεγαλύτερα κέρδη, φέρνοντας σας εκπληκτικά αποτελέσματα.

Στην WΕΒΟΝΕ με την πολυετή μας εμπειρία και τα εξειδικευμένα μας στελέχη είμαστε σε θέση να σας παρέχουμε πλήρη πακέτα κατασκευής και προώθησης της ιστοσελίδας ή του eshop σας, με διαρκή τεχνική υποστήριξη που θα σας φέρει στην κορυφή των πωλήσεων.

Επικοινωνήστε μαζί μας για να σχεδιασουμε και να υλοποιήσουμε το νέο σας επιτυχημένο eshop ή ιστοσελίδα .

Μοιραστείτε το άρθρο