SEO Search Engine Optimization

SEO (Search Engine Optimization) μυστικά για μια επιτυχημένη συνταγή

SEO τα κορυφαία μυστικά για την επιτυχία

Το SEO (Search Engine Optimization) έχει υποστεί σημαντικές αλλαγές τα τελευταία χρόνια. Μία από τις σημαντικές αλλαγές που έχουν ωθήσει να γίνεται το SEO με το σωστό τρόπο είναι η προτίμησή της Google για τις ιστοσελίδες εκείνες που προσφέρουν στον χρήστη την καλύτερη εμπειρία σύμφωνα πάντοτε με επίκεντρο τη λέξη-φράση(που ψάχνει να βρει ο χρήστης).

Υπάρχουν ορισμένα «συστατικά – μυστικά» που θα τα περιγράψουμε ποιό κάτω και με τα οποία θα δημιουργήσουμε τη μυστική συνταγή του «SEO» και η οποία «συνταγή» μπορεί να αντέξει σε οποιεσδήποτε μελλοντικές αλλαγές, συμπεριλαμβανομένων των αλλαγών στον αλγόριθμο της Google.

Παρέχετε το σωστό περιεχόμενο στο κοινό σας

Το πιο κρίσιμο συστατικό είναι να παρέχουμε το σωστό μήνυμα (και στο σωστό χρόνο) στο κοινό μας. Αν γνωρίζουμε πάρα πολύ καλά το κοινό μας και τι είναι αυτό που θέλει από εμάς να του προσφέρουμε τότε μπορούμε να του παραδώσουμε τα σωστά κείμενα, εικόνες, φωτογραφίες, βίντεο, προσφορές, κλπ. Όλα αυτά επικεντρώνονται στο να προσφέρουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία στον χρήστη της ιστοσελίδας μας.

Παράδοση φρέσκου περιεχομένου

Όταν οι άνθρωποι ψάχνουν (κάνουν μία έρευνα) θέλουν ακριβείς, σωστές και πρόσφατα ενημερωμένες πληροφορίες. Γι´αυτό είναι σημαντικό να διατηρείτε ενημερωμένο το περιεχόμενο στον ιστοχώρο σας. Στον αλγόριθμο κατάταξης της Google οι φρέσκες πληροφορίες γίνονται ολοένα και ποιό σημαντικές και το κοινό σας δεν θέλει να ξοδεύει τον χρόνο του σε πληροφορίες που είναι ξεπερασμένες.

Προτεραιότητα η εμπειρία του χρήστη

Προτεραιότητα για την καλή εμπειρία του χρήστη δεν είναι μόνο να επικεντρώνεται η ιστοσελίδα στην παροχή εξαιρετικού περιεχομένου για το κοινό σας. Είναι απαραίτητο και θα πρέπει να διαφαλίζεται ότι η ιστοσελίδα φορτώνει γρήγορα, είναι συμβατή με τις κινητές συσκευές (responsive design) και είναι εύκολο να περιηγηθείτε και να βρείτε εύκολα μέσα σ´αυτήν αυτό που ψάχνετε . Μόλις πρόσφατα, η Google ανακοίνωσε ότι περισσότερο από τις μισές αναζητήσεις που γίνονται παγκοσμίως προέρχονται από φορητές συσκευές.

Δημιουργήστε σχέσεις, όχι συνδέσεις – links

«Η δημιουργία συνδέσμων links» είναι ένας όρος που οι επαγγελματίες SEO χρησιμοποιούν για να περιγράψουν τη διαδικασία της οικοδόμησης της αξιοπιστίας μιας ιστοσελίδας. Η ιδέα είναι απλή: οι άνθρωποι σύνδεονται με την ιστοσελίδα σας, όταν αντιλαμβάνονται το εμπορικό σήμα σας ως πηγή γνώσης.

Οι δημιουργία συνδέσμων – links είναι το κλειδί για την καλή κατάταξη στη Google, αλλά αυτό που οι περισσότεροι από εμάς ξεχνάμε είναι ότι οι συνδέσεις είναι χτισμένες από τις σχέσεις με τους ανθρώπους. Ο καλύτερος τρόπος για να «οικοδομήσει κανείς δεσμούς, σχέσεις» είναι να δημιουργήσει συνδέσεις και να  προσφέρει αξία στους bloggers και άλλους με επιρροή στην επαγγελματική του κατηγορία.

Χρησιμοποιώντας τις λέξεις-κλειδιά στις κατάλληλες θέσεις

Το επόμενο βήμα το οποίο θα πρέπει να κάνετε είναι (μετά την επιλογή των κατάλληλων λέξεων φράσεων) η τοποθέτησή τους στην κατάλληλη θέση μέσα στο σώμα του κειμένου. Επίσης θα πρέπει να εξασφαλίσετε ότι οι λέξεις-κλειδιά τοποθετούνται σωστά στο τμήμα του τίτλου της ιστοσελίδας. Μία από τις καλύτερες πρακτικές που εφαρμόζονται από ηγετικές μάρκες είναι η δημιουργία περιεχομένου γύρω από τις λέξεις-κλειδιά μέσα από το blogging ή την παροχή news feeds με το κοινό τους.

Η μετάβαση από την έρευνα λέξη-κλειδί στην έρευνα των πελατών

Οι άνθρωποι στρέφονται προς τις μηχανές αναζήτησης όταν έχουν ερωτήσεις. Όταν έχουν φτάσει στην ιστοσελίδα σας είναι πιθανόν να αναζητούν άμεσες απαντήσεις στο ερώτημα ή τα ερωτήματά τους. Σκεφτείτε την εταιρία σας ως εκδότης και πηγή πληροφοριών υψηλής ποιότητας. Όταν παράγετε χρήσιμο και ενημερωτικό περιεχόμενο όπως ενημερωτικά άρθρα στο blog σας, ειδήσεις και νέα γύρω από το χώρο σας, οι άνθρωποι θα το εκτιμήσουν θα μείνουν στην ιστοσελίδα σας και θα κερδίσετε την εμπιστοσύνη τους. Παράλληλα θα το εκτιμήσει αυτό και η Google.

Μην αγνοείτε τις μικρές λεπτομέρειες

Συχνά, οι άνθρωποι του μάρκετινγκ θα επικεντρωθούν στη βελτιστοποίηση των στοιχείων που αποτελούν τους άμεσους παράγοντες κατάταξης του SEO. Με τον τρόπο αυτό, όμως, παραμελούν και μια άλλη πολύ σημαντική λεπτομέρεια τις μετα-περιγραφές.(είναι το τμήμα κειμένου που εμφανίζεται κάτω από τη διεύθυνση URL στις αναζητήσεις).

Οι μετα-περιγραφές, για παράδειγμα σας παρέχουν μια προεπισκόπηση της ιστοσελίδας σας. Είναι η ευκαιρία του brand σας να ξεχωρίσει από τους ανταγωνιστές στις σελίδες αποτελεσμάτων των μηχανών αναζήτησης και να ενθαρρύνει το κλικ στην ιστοσελίδα σας. Μία καλά ανεπτυγμένη και σωστά διατυπωμένη περιγραφή meta, μέσα σε λίγες γραμμές κειμένου, θα οδηγήση περισσότερη κυκλοφορία στον ιστοχώρο σας.

Τελικές σκέψεις

Οι ημέρες του spam SEO είναι μακριά και έχουν φύγει. Και αυτό είναι καλό. Το «μυστικό» για την επιτυχία με το SEO δεν είναι τελικά μυστικό. Απλά επικεντρωθείτε στην εξυπηρέτηση των αναγκών του κοινού σας απαντώντας στις ερωτήσεις τους σε μια διαρκή και ενδελεχή κατανόηση με διαρκώς φρέσκο περιεχόμενο. Εστιάστε στους πελάτες σας, και λάβετε τα κατάλληλα υλικοτεχνικά βήματα για να βεβαιωθείτε ότι οι μηχανές αναζήτησης μπορούν να βρουν το περιεχόμενό σας.

Δείτε ακόμη:

Γιατί η ιστοσελίδα μου χρειάζεται SEO;

Στρατηγική SEO: 6 βήματα για τη δημιουργία της

 

Μοιραστείτε το άρθρο