SEO εναντίον PPC

SEO εναντίον PPC

Μία μάχη που αποσχολεί όλους που ασχολούνται με την προώθηση και προβολή των ιστοσελίδων τους

Ποια από τις δύο μορφές διαφήμισης είναι κατάλληλη για την επιχείρησή σας;

Όταν θέλετε να βελτιώσετε την επισκεψιμότητα της ιστοσελίδας σας, έχετε δύο βασικές επιλογές. Την διαφήμιση μἐσω της πλατφόρμας Google AdWords (PPC, Pay Per Click) και την βελτιστοποίηση της ιστοσελίδας σας ως προς τα φυσιολογικά αποτελέσματα των μηχανών αναζήτησης γνωστή και ως S.E.O. (search engine optimization, βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης).

Ποια από τις δύο επιλογές είναι η καλύτερη;

Εξαρτάται από τις ανάγκες σας και τον προϋπολογισμό σας. Αν θέλετε να αυξηθεί άμεσα η επισκεψιμότητα στον ιστοχώρο σας τότε η πληρωμένες διαφημίσεις PPC είναι ίσως η καλύτερη λύση για εσάς. Αλλά αν μπορείτε να περιμένετε ένα χρονικό διάστημα τότε έχει νόημα η επένδυση σε υψηλές ταξινινομήσεις των φυσιολογικών αποτελεσμάτων των μηχανών αναζήτησης (S.E.O.)

Παρακάτω σας δίνουμε 3 ερωτήσεις που θα σας βοηθήσουν να αποφασίσετε τι από τα δύο είναι το καλύτερο (PPC ή SEO) για την αύξηση της επισκεψιμότητας της ιστοσελίδα σας.

1. Κόστος λέξεων φράσεων. Αν είναι αρκετά μικρό για τις λέξεις φράσεις που σας ενδιαφέρουν τότε η διαφήμιση PPC μπορεί να θεωρηθεί ανταγωνιστική σε σχέση με την SEO. Αν το κόστος είναι μεγάλο η διαφήμιση SEO είναι μονόδρομος.

2. Ανάλυση ανταγωνισμού για τις πρώτες 10 ή το πολύ 20 θέσεις για τις λέξεις φράσεις που μας ενδιαφέρουν. Για λέξεις φράσεις όπου υπάρχει υψηλό επίπεδο ανταγωνισμού στα φυσιολογικά αποτελέσματα μπορεί να είναι σχεδόν αδύνατο να τις εκτοπίσουμε και να καταλάβουμε εμείς τις προνομιούχες πρώτες θέσεις, χωρίς σημαντική επένδυση σε χρόνο και χρήμα. Σε τέτοιες περιπτώσεις μπορεί να είναι ποιό λογικό να πληρώσετε για να πάρετε την επισκεψιμότητα που επιθυμείτε με την μορφή PPC.

3. Προϋπολογισμός – Χρόνος. Ποιός είναι ο προϋπολογισμός που διαθέτετε για διαφήμιση της ιστοσελίδας σας και σε πόσο χρονικό διάστημα θέλετε να έρθουν τα αποτελέσματα; Για άμεσα αποτελέσματα αλλά με μεγάλο κόστος επιλέγουμε PPC ενώ για αποτελέσματα σε βάθος χρόνου, με μεγαλύτερη διάρκεια και με μικρότερο συγκριτικά κόστος επιλέγουμε την μορφή διαφήμισης SEO.

Μερικές ακόμη ενδιαφέρουσες στατιστικές και στοιχεία για της δύο παραπάνω μορφές διαφήμισης.

  • 85% των κλικς που πραγματοποιούνται όταν ψάχνει κανείς στις μηχανές αναζήτησης προέρχονται από τα φυσιολογικά αποτελέσματα SEO.
  • Το 86% αυτών που ψάχνουν εμπιστεύονται περισσότερο τα οργανικά φυσιολογικά αποτελέσματα από της πληρωμένες διαφημίσεις PPC
  • Διαχείριση προϋπολογισμού και μέτρηση της απόδοσης ROI πολύ ποιό εύκολα και καλύτερα στην μορφή PPC
  • 50% των ατόμων που φτάνουν σε μία ιστοσελίδα λιανικής πώλησης από πληρωμένες διαφημίσεις είναι ποιό εύκολο να αγοράσουν απ´αυτό σε σχέση με αυτούς που θα έρθουν από τα φυσιολογικά αποτελέσματα.

Σε αρκετές περιπτώσεις επιχειρήσεων δεν είναι απαραίτητος ο διαχωρισμός και η επιλογή μίας εκ των δύο μορφών διαφήμισης (PPC και SEO). Ο συνδυασμός και των δύο μπορεί να είναι ότι καλύτερο για την αύξηση της επισκεψιμότητας της ιστοσελίδας σας.

Δείτε ακόμη:

Το κλειδί για τη επιτυχία του SEO

Γιατί η ιστοσελίδα μου χρειάζεται SEO;

Μοιραστείτε το άρθρο