Στατιστικά επισκεψιμότητας και ανάλυση αυτών

Στατιστικά επισκεψιμότητας και ανάλυση για την παρακολούθησης της απόδοσης του website

Μεγάλο μέρος των εταιριών που έχουν επενδύσει στο διαδίκτυο και δραστηριοποιούνται σε αυτό διαπιστώνει ότι τα χρήματα που έχουν δώσει δεν έχουν αποφέρει τα ανάλογα έσοδα. Τρεις είναι οι βασικές αιτίες:

1. Κακός σχεδιασμός και κακή κατασκευή ιστοσελίδων.

2. Κακός σχεδιασμός της στρατηγικής internet marketing strategy.

3. Αδυναμία εντοπισμού των προβλημάτων και αδυναμία διόρθωσης.

Για τον εντοπισμό, την ανάλυση και την αντιμετώπιση των προβλημάτων σχεδιασμού και κατασκευής ιστοσελίδων, καθώς και προβλήματα στην στρατηγική προώθησης απαιτείται λεπτομερής παρακολούθηση των στατιστικών επισκεψιμότητας της ιστοσελίδας και ανάλυση των αποτελεσμάτων.

Παρακολούθηση και ανάλυση της επισκεψιμότητας των ιστοσελίδων

Η ανάλυση της επισκεψιμότητας των ιστοσελίδων μας επιτρέπει να εξακριβώσουμε την ορθότητα:

1. Του σχεδιασμού

2. Την εξυπηρέτηση των επισκεπτών και κατ´επέκταση των πιθανών πελατών με βάσει τους οποίους έγινε ο σχεδιασμός.(Βρίσκουν αυτό που θέλουν εύκολα και γρήγορα ή χάνονται;)

3. Τις τεχνικές που χρησιμοποιούνται για την μετατροπή των επισκεπτών σε πελάτες (call to action, φόρμες εγγραφής, newsletters κ.α).

4. Της στρατηγικής προώθησης και προβολής και γενικότερα του μάρκετινγκ. (Είναι σημαντικό να γνωρίζετε ποια διαφημιστική καμπάνια είναι αυτή που σας αποφέρει τα καλύτερα δυνατά αποτελέσματα για τα λεφτά που δώσατε).

Η αξιολόγηση της απόδοσης της ιστοσελίδας πραγματοποιείται μέσω της ανάλυσης των ενδιαφερόντων και της συμπεριφοράς των επισκεπτών καθώς αυτοί μετακινούνται μέσα στον ιστοχώρο (μέθοδος ανάλυσης αποτελεσμάτων μέσω της χοάνη μετατροπής) όπου η συμπεριφορά τους καταγράφεται.

Για παράδειγμα: Είναι σημαντικό να εξακριβώσουμε και να δούμε από ποιές ιστοσελίδες οι επισκέπτες εγκαταλείπουν τον ιστοχώρο μας, ποιές σελίδες προτιμούν περισσότερο και πόσο χρόνο διαρκεί η πλοήγησή τους.

Στην WEBONE σας βοηθάμε να δείτε αν ισχύουν όλα τα παραπάνω με την υπηρεσία καταγραφής και ανάλυσης της επισκεψιμότητας Google Analytics.

Μοιραστείτε το άρθρο