3 στρατηγικές marketing

ALL POSTS

3 στρατηγικές marketing για την επιχείρησή σας

3 στρατηγικές marketing

Οι στρατηγικές marketing διαφέρουν ανάλογα με τη φύση της επιχείρησης, τον κλάδο, το κοινό και άλλους παράγοντες.

Εάν είστε ιδιοκτήτης επιχείρησης αργά ή γρήγορα θα πρέπει να κάνετε ορισμένες ερωτήσεις στον εαυτό σας.

  • Πως μπορώ να αποκτήσω περισσότερους πελάτες?
  • Πως μπορώ να καταφέρω έτσι ώστε οι πελάτες μου να αγοράζουν περισσότερα?
  • Πως μπορώ να δημιουργήσω ποιοτικότερες συνεργασίες?
  • Υπάρχει καλύτερος τρόπος διαφήμισης στο target μου?

Παρακάτω σας δίνουμε τρεις στρατηγικές για την προσέλκυση περισσότερων πελατών και δημιουργίας περισσότερων κερδών.

Στρατηγική 1η:

Πρέπει να καταλάβετε την αξία διάρκειας ζωής των πελατών σας

Κάθε ιδιοκτήτης επιχείρησης πρέπει να καταλάβει την αξία διάρκειας ζωής των πελατών του.

Αυτό είναι το συνολικό κέρδος που ένας πελάτης θα φέρει στην επιχείρησή σας πέρα από την διάρκεια ζωής των συναλλαγών σας.

Το ακόλουθο παράδειγμα θα σας θα σας βοηθήσει να καταλάβετε γιατί είναι τόσο σημαντικό να ξέρετε αυτόν τον αριθμό.

Ας υποθέσουμε ότι είστε ο ιδιοκτήτης ενός καταστήματος που πουλάτε βιβλία. Εάν ένας πελάτης σας ξοδεύει 50€ κάθε φορά που μπαίνει μέσα στο κατάστημά σας και επισκέπτεται μία φορά το μήνα για 4 χρόνια τότε ο πελάτης σας αξίζει 2400€.

Σκεφτείτε το ποσό των χρημάτων που θα χάσετε εάν μία μόνο συναλλαγή απ΄αυτόν τον πελάτη σκεφτόσασταν.

Στρατηγική 2η

Μεγαλώστε τον κατάλογο – λίστα των υποψηφίων πελατών σας .

Πάντα συλλέγετε τα ονόματά τους, τα e-mails τους και άλλα στοιχεία επαφής τους.

Πως θα μείνετε σε επαφή μαζί τους εάν δεν συλλέγετε αυτά τα στοιχεία;

Ένας άλλος τρόπος να αποκτηθούν οι πληροφορίες από νέους πιθανούς πελάτες σας είναι η δημιουργία ενός διαγωνισμού στον οποίο θα υπάρχει ένα δώρο – βραβείο.
Εάν όλοι οι ιδιοκτήτες επιχειρήσεων επρόκειτο να εφαρμόσουν αυτήν την εμπορική πολιτική θα προστέτευαν τις επιχειρήσεις τους παρά τον σκληρό ανταγωνισμό και την γενικότερη οικονομική κρίση

Στρατηγική 3η

Αναπτύξτε μία ισχυρή προσωπική σχέση με τους πελάτες σας.

Να είστε σε διαρκή επαφή μαζί τους και να τους ενημερώνετε ανά τακτά χρονικά διαστήματα μέσα από τα Social Media (facebook, twitter, linkedin, pinterest)(με δελτία τύπου – e-mail marketing, με νέα και ειδήσεις από τον χώρο σας, με χρήσιμες συμβουλές κ.α).

Δεν έβλαψε ποτέ κανέναν ιδιοκτήτη επιχείρησης να πάρει προσωπικά ο ίδιος τηλέφωνο και να μιλήσει με τους πελάτες του.

Απ΄εναντίας βοηθάει πολύ όταν θα χρειαστεί κάτι να αγοράσει ο πελάτης. Να είστε εσείς στην κορυφή της προτίμησής του όταν θα σκεφτεί να κάνει μία αγορά.

Παρόλα αυτά τα παραπάνω, υπάρχουν κάποιες γενικές συμβουλές που μπορούν να εφαρμοστούν σε πολλούς τομείς. Εδώ είναι μερικές από αυτές:

Καθορίστε τον στόχο σας:

Προτού ξεκινήσετε οποιαδήποτε στρατηγική, καθορίστε σαφείς και μετρήσιμους στόχους. Είτε πρόκειται για αύξηση πωλήσεων, επέκταση στην αγορά ή αναγνώριση του brand, πρέπει να γνωρίζετε τι θέλετε να επιτύχετε.

Κατανοήστε το κοινό σας:

Κατανοήστε τις ανάγκες, τα ενδιαφέροντα και τις συνήθειες του κοινού σας. Αυτό θα σας βοηθήσει να προσαρμόσετε τα μηνύματά σας και τις δράσεις σας στις προτιμήσεις τους.

Προσδιορίστε τα μοναδικά χαρακτηριστικά της επιχείρησής σας (Unique Selling Proposition – USP):

Τι κάνει την επιχείρησή σας να ξεχωρίζει από τους ανταγωνιστές; Ενισχύστε αυτά τα χαρακτηριστικά στο μάρκετινγκ σας για να προσελκύσετε πελάτες.

Επιλέξτε τα κατάλληλα μέσα επικοινωνίας:

Καθορίστε ποια μέσα επικοινωνίας είναι πιο αποτελεσματικά για τον στόχο και το κοινό σας. Αυτό μπορεί να περιλαμβάνει τηλεόραση, ραδιόφωνο, κοινωνικά δίκτυα, email marketing, κ.α.

Δημιουργήστε συνεκτική εικόνα μάρκας:

Η εικόνα της μάρκας σας πρέπει να είναι συνεκτική σε όλα τα μέσα επικοινωνίας. Αυτό περιλαμβάνει το λογότυπο, τα χρώματα, τη γραμματοσειρά και το στυλ.

Εκμεταλλευτείτε τη δύναμη του διαδικτύου:

Η διαδικτυακή παρουσία μέσω της κατασκευής ιστοσελίδων είναι σημαντική. Ενισχύστε την ιστοσελίδα σας, ασχοληθείτε με τα κοινωνικά δίκτυα, χρησιμοποιήστε το email marketing και δημιουργήστε περιεχόμενο που θα προσελκύσει το κοινό σας.

Αξιολογήστε τα αποτελέσματα και προσαρμόστε:

Κρατήστε πολύ προσεκτικά στατιστικά για τις εκστρατείες μάρκετινγκ σας και αξιολογήστε τα αποτελέσματα. Προσαρμόστε τις στρατηγικές σας ανάλογα με την απόδοση.

Αυτές είναι μερικές γενικές συμβουλές, αλλά πάντα θα πρέπει να προσαρμόζονται στις συγκεκριμένες ανάγκες και περιστάσεις της επιχείρησής σας.

Ολοκληρώνοντας

Ελάτε μαζί μας επίσης για να σας προσφέρουμε ολοκληρωμένες υπηρεσίες Προώθησης και προβολή ιστοσελίδων, Digital Marketing (SEO, SEM, Social Media Marketing, Inbound Marketing). Ό,τι δηλαδή χρειάζεστε για να αξιοποιήσετε με επαγγελματικό τρόπο τη νέα εποχή του Internet.

Η έδρα μας είναι στην Θεσσαλονίκη αλλά μπορούμε να σας εξυπηρετήσουμε σε κάθε σημείο της Ελλάδας.

Δείτε ακόμη:

Τι πρέπει να κάνετε για μια επιτυχημένη σελίδα στο Facebook

Στρατηγικές για να πετύχετε την καλύτερη προβολή προϊόντος στα social media

Θέλετε να διαβάζετε άρθρα σαν το παραπάνω;

Συμπληρώστε το email σας και τα υπόλοιπα αφήστε τα σε εμάς!

Κάθε βδομάδα στο mailbox σας καινοτόμες ιδέες και προτάσεις για Startups, για να υλοποιήσετε το όραμά σας και να αποκτήσετε μία επιτυχημένη επιχειρηματική διαδρομή!