3 στρατηγικές marketing

3 στρατηγικές marketing για την επιχείρησή σας

3 στρατηγικές marketing

Εάν είστε ιδιοκτήτης επιχείρησης αργά ή γρήγορα θα πρέπει να κάνετε ορισμένες ερωτήσεις στον εαυτό σας.

  • Πως μπορώ να αποκτήσω περισσότερους πελάτες?
  • Πως μπορώ να καταφέρω έτσι ώστε οι πελάτες μου να αγοράζουν περισσότερα?
  • Πως μπορώ να δημιουργήσω ποιοτικότερες συνεργασίες?
  • Υπάρχει καλύτερος τρόπος διαφήμισης στο target μου?

Παρακάτω σας δίνουμε τρεις στρατηγικές για την προσέλκυση περισσότερων πελατών και δημιουργίας περισσότερων κερδών.

Στρατηγική 1η:

Πρέπει να καταλάβετε την αξία διάρκειας ζωής των πελατών σας

Κάθε ιδιοκτήτης επιχείρησης πρέπει να καταλάβει την αξία διάρκειας ζωής των πελατών του.
Αυτό είναι το συνολικό κέρδος που ένας πελάτης θα φέρει στην επιχείρησή σας πέρα από την διάρκεια ζωής των συναλλαγών σας.
Το ακόλουθο παράδειγμα θα σας θα σας βοηθήσει να καταλάβετε γιατί είναι τόσο σημαντικό να ξέρετε αυτόν τον αριθμό.
Ας υποθέσουμε ότι είστε ο ιδιοκτήτης ενός καταστήματος που πουλάτε βιβλία. Εάν ένας πελάτης σας ξοδεύει 50€ κάθε φορά που μπαίνει μέσα στο κατάστημά σας και επισκέπτεται μία φορά το μήνα για 4 χρόνια τότε ο πελάτης σας αξίζει 2400€.
Σκεφτείτε το ποσό των χρημάτων που θα χάσετε εάν μία μόνο συναλλαγή απ΄αυτόν τον πελάτη σκεφτόσασταν.

Στρατηγική 2η

Μεγαλώστε τον κατάλογο – λίστα των υποψηφίων πελατών σας .

Πάντα συλλέγετε τα ονόματά τους, τα e-mails τους και άλλα στοιχεία επαφής τους.
Πως θα μείνετε σε επαφή μαζί τους εάν δεν συλλέγετε αυτά τα στοιχεία?
Ένας άλλος τρόπος να αποκτηθούν οι πληροφορίες από νέους πιθανούς πελάτες σας είναι η δημιουργία ενός διαγωνισμού στον οποίο θα υπάρχει ένα δώρο – βραβείο.

Εάν όλοι οι ιδιοκτήτες επιχειρήσεων επρόκειτο να εφαρμόσουν αυτήν την εμπορική πολιτική θα προστέτευαν τις επιχειρήσεις τους παρά τον σκληρό ανταγωνισμό και την γενικότερη οικονομική κρίση

Στρατηγική 3η

Αναπτύξτε μία ισχυρή προσωπική σχέση με τους πελάτες σας.

Να είστε σε διαρκή επαφή μαζί τους και να τους ενημερώνετε ανά τακτά χρονικά διαστήματα μέσα από τα Social Media (facebook, twitter, linkedin, pinterest)(με δελτία τύπου – e-mail marketing, με νέα και ειδήσεις από τον χώρο σας, με χρήσιμες συμβουλές κ.α).
Δεν έβλαψε ποτέ κανέναν ιδιοκτήτη επιχείρησης να πάρει προσωπικά ο ίδιος τηλέφωνο και να μιλήσει με τους πελάτες του.
Απ΄εναντίας βοηθάει πολύ όταν θα χρειαστεί κάτι να αγοράσει ο πελάτης. Να είστε εσείς στην κορυφή της προτίμησής του όταν θα σκεφτεί να κάνει μία αγορά.

Επικοινωνήστε μαζί μας για να κατασκευάσουμε την ιστοσελίδα σας

Μοιραστείτε το άρθρο