Τα 4 κορυφαία SEO trends

Τα 4 κορυφαία SEO trends για το 2017

Αν προετοιμάζεται την στρατηγική σας SEO για το 2017, ίσως να θέλετε να τη βελτιώσετε με τα 4 κορυφαία SEO trends ώστε να αντικατοπτρίζει ορισμένες από τις προβλεπόμενες κορυφαίες τάσεις SEO για την νέα χρονιά τα οποία θα σας βοηθήσουν να πετύχετε πιο αποτελεσματικά τους επιχειρηματικούς σας στόχους.

Η αρθρογραφία πάνω στο συγκεκριμένο κομμάτι του SEO είναι αρκετά μεγάλη και έχει αναλυθεί κατά καιρούς και από το blog μας και από τους ειδικούς στο χώρο. Λογικό είναι επομένως όλα να μην μπορούμε να τα εντάξουμε στην νέα χρονιά.

Για τον λόγο αυτό θα εστιάσουμε και θα αναλύσουμε τα 4 σημαντικότερα trends της νέας χρονιάς τα οποία θα αποτελέσουν τον πυρήνα της SEO στρατηγικής μας.

Αν θέλετε να δείτε περισσότερα για το SEO

A. Related Keywords

Πάει καιρός από τότε που έπρεπε να εμφανίζεται πολλές φορές το βασικό keyword αυτούσιο στις σελίδες ενός website. Πλέον η τάση δείχνει ότι ναι μεν είναι καλό για την βελτιστοποίηση της ιστοσελίδας σας για το βασικό σας keyword να εμφανίζεται στον τίτλο, στην πρώτη παράγραφο, στην τελευταία παράγραφο, στο όνομα της εικόνας, στο alt text και στο title text, αλλά ότι μπορείτε επίσης να εμπλουτίζετε τα κείμενά σας και με άλλα σχετικά keywords. Μάλιστα υπάρχουν και εξειδικευμένα εργαλεία που θα σας βοηθήσουν να βρείτε σχετικά keywords, όπως για παράδειγμα το Keyword Planner του Google AdWords.

Επομένως προσοχή μεγάλη στα related keywords γιατί μπορεί να σας προσφέρουν ευκαιρίες για αύξηση της επισκεψιμότητας και των κερδών σας που δεν το είχατε φανταστεί.

Β. Mobile friendly and speed

Και σε προηγούμενο άρθρο μας είχαμε αναφερθεί πως το 66% των ενεργών χρηστών του διαδικτύου χρησιμοποιεί, ήδη, κινητές συσκευές για να σερφάρει και να κάνει ηλεκτρονικές αγορές». Αυτό το ποσοστό θα πρέπει να σας υποδεικνύει ότι πλέον οι καταναλωτές πραγματοποιούν τις αναζητήσεις τους εύκολα και γρήγορα από την παλάμη του χεριού τους μέσω mobile συσκευών. Και τι σημαίνει αυτό για την αποτελεσματικότητα του SEO;

Πολύ απλά ότι εάν δεν έχετε ένα responsive website με τη καλύτερη δυνατή ταχύτητα φόρτωσης, τότε θα πρέπει να το εντάξετε στα άμεσα επιχειρηματικά σας σχέδια για τη νέα χρονιά!

Δείτε περισσότερα για το Mobile friendly websites

Παρόλα αυτά δεν ευθύνεται μόνο το design ενός website για τις χαμηλές επιδόσεις μιας SEO στρατηγικής, μπορεί να φταίει και η λειτουργικότητά του. Για παράδειγμα, εάν έχετε ένα WordPress website με responsive theme και μεγάλο αριθμό plug-ins τότε μην περιμένετε να λειτουργεί με τον βέλτιστο δυνατό τρόπο.

Αυτό που πρέπει να σκέφτεστε είναι ότι εάν κάτι λειτουργεί θετικά για τους χρήστες ενός website τότε λειτουργεί θετικά και για τη Google. Επομένως, ένα έχετε ένα website με ελκυστικό design που προσφέρει μια πολύ καλή εμπειρία χρήσης στους επισκέπτες του από κάθε κινητή συσκευή θα έχει επιτυχία τόσο στους online χρήστες όσο και στις μηχανές αναζήτησης.

Γ. Artificial Search Intelligence aimed at human satisfaction

Θα έχετε πιθανόν ακούσει για το RankBrain αλγόριθμο της Google ο οποίος αναμένεται να εξελιχθεί ακόμα περισσότερο μέσα στο 2017.

Μέσω της τεχνητής νοημοσύνης ο αλγόριθμος της Google θα αντιλαμβάνεται τη σχέση μεταξύ των λέξεων φράσεων που πληκτρολογεί και ψάχνει κάποιος. Στόχος είναι κάποια στιγμή να μπορεί να αντιλαμβάνεται την πρόθεση του χρήστη πίσω από κάθε αναζήτηση και να του εμφανίζει ακόμα πιο συγκεκριμένα αποτελέσματα.

Δ. Conversion-focused approach

Η κατάταξη μιας ιστοσελίδας για τις λέξεις φράσεις δεν αποτελεί πλέον την αποκλειστική μονάδα μέτρησης για το εάν μια SEO στρατηγική είναι αποτελεσματική καθώς αυτό που πραγματικά έχει σημασία είναι οι μετατροπές – τα conversions.

Με λίγα λόγια, είναι πιο σημαντικό να εμφανίζεστε στις πρώτες θέσεις των αναζητήσεων για δημοφιλή keywords που μπορούν να σας φέρουν μετατροπές, παρά να εμφανίζεστε πρώτοι στα πιο δημοφιλή keywords και να μην κερδίζετε τίποτε.

Αυτού του είδους η επισκεψιμότητα θεωρείτε ποιοτική (qualified traffic) και θα πρέπει να την έχετε στο μυαλό σας και στην στρατηγική σας SEO για δύο λόγους.

  • Πρώτον, οι χρήστες που έρχονται στο website σας είναι πιο κοντά στο να κάνουν μετατροπή και άρα μπορείτε έπειτα να τους αξιοποιήσετε μέσω της επαναστόχευσης (retargeting).
  • Δεύτερον, το περιεχόμενό σας και γενικότερα όλες οι ενέργειές προώθησης και προβολής σας που κάνετε θα βελτιωθούν προκειμένου να ανταποκριθούν στον τελικό στόχο που δεν είναι άλλος από το να προσελκύσετε έναν πιθανό αγοραστή και να τον κατευθύνεται μέσα στο sales funnel για την μετατροπή του σε πελάτη σας.

Κλείνοντας αυτές τις συμβουλές

Μην ξεχνάτε τα βασικά. Μείνετε συντονισμένοι με τις κατευθυντήριες γραμμές για τους webmasters και παρακολουθείται την απόδοση της ιστοσελίδας σας μέσω του Google Analytics και του Google Search Console.

Βρείτε τις καλύτερες λέξεις φράσεις και τις σχετικές λέξεις φράσεις-κλειδιά για την ιστοσελίδα σας. Επιπλέον κάθε κομμάτι του περιεχομένου που δημιουργείτε από εδώ και πέρα να το εντάσσεται στην παραπάνω στρατηγική σας και να το  βελτιστοποιείται για τις λέξεις-κλειδιά που ανακαλύψατε.

Μην επαναπαύεστε και υποθέσετε ότι τα έχετε καταφέρει. Χρησιμοποιήστε το Google Analytics Goals για να δείτε ποιες landing pages βοηθούν τελικά στην μετατροπή.

Και τέλος, ακολουθήστε τις παραπάνω στρατηγικές για ένα επιτυχημένο 2017.

Για την κατασκευή των ιστοσελίδων σας ελάτε στην WEBONE

Μοιραστείτε το άρθρο