digital-marketing-trends-2017

Τα 5 marketing trends τα οποία θα πρέπει να προσέξετε το 2017

Οι εταιρίες προσπαθούν κάθε χρόνο, να σχεδιάσουν επιτυχημένες στρατηγικές μάρκετινγκ. Αν και όλοι θα θέλαμε να είμαστε αρκετά διορατικοί για να ξέρουμε πιο θα είναι το επόμενο καλύτερο πράγμα, είναι δύσκολο να προβλέψουμε με σιγουριά τις νέες τάσεις αρκετά καλά για να κερδίσουμε ένα προβάδισμα έναντι του ανταγωνισμού μας. Υπάρχουν ωστόσο τάσεις που μπορούμε να θεωρήσουμε ότι θα συνεχίσουν να υπάρχουν στα επόμενα χρόνια.

Ποια είναι λοιπόν τα 5 marketing trends του 2017 που θα σας κάνουν να ξεχωρίσετε;

1. Πληροφοριακό περιεχόμενο

Το μάρκετινγκ περιεχομένου έχει προσαρμοστεί και αναπτυχθεί κατά τα τελευταία 10 χρόνια. Δεν είναι πλέον αρκετό να έχεις δυνατές λέξεις κλειδιά, συνδέσμους (links) και κάλες meta ετικέτες(tags). Το περιεχόμενο σας πρέπει να είναι σχετικό και αρκετά ενδιαφέρον για τον κόσμο για να διαβάσει περισσότερο από την πρώτη κιόλας παράγραφο. Με τόσο πολύ περιεχόμενο εκεί έξω, πρέπει κάθε κομμάτι περιεχομένου που θα δημιουργήσετε να φτάνει ακριβώς στο στόχο του που δεν είναι άλλος από τον μετασχηματισμό του επισκέπτη σε πελάτη σας . Μια μορφή μάρκετινγκ περιεχομένου είναι και το inbound marketing.

Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το inbound marketing δείτε εδώ

2. Καινοτόμες καμπάνιες στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης

Τον τελευταίο χρόνο έχουμε δει σημαντικές αλλαγές στα social media (μέσα κοινωνικής δικτύωσης). Τα social media έχουν αναλάβει να είναι η κύρια πηγή των νέων ειδήσεων, διαφημίσεων και άλλων πληροφοριών. Είναι πιο σημαντικό από ποτέ να καινοτομήσετε και να έχετε ποικιλία στις καμπάνιες του μάρκετινγκ σας. Από τα φίλτρα του Snap chat μέχρι τα live του Facebook, οι εταιρίες που μπορούν να προσαρμοστούν με την εναλλασσόμενη θεματολογία των social media και να μείνουν στο προσκήνιο των εξελίξεων πρόκειται να δουν καλύτερα αποτελέσματα στα ταμεία τους σε αντίθεση με τις εταιρίες που θα μείνουν πίσω.

3. Διαδραστικό περιεχόμενο

Οι χρονιές που μας πέρασαν μας έχουν δείξει την δύναμη που μπορεί να προσδώσουν στις επιχειρήσεις όταν αυτές δημιουργήσουν μία διαδραστική στρατηγική περιεχομένου. Όλοι μπορούν να ωφεληθούν και να μελετήσουν τους τρόπους που χρησιμοποιούν για να αποσπάσουν την προσοχή του κοινού τους. Το Ice Bucket Challenge έχει γίνει ένα φαινόμενο των social media για έναν σκοπό.

Στον κόσμο αρέσει να γίνεται μέρος της ιστορίας και να μπλέκεται με αυτήν.

Αν μπορείς να οραματιστείς τους πελάτες σου και να τους κάνεις να νιώσουν ότι είναι μέρος κάτι μεγαλυτέρου, τότε θα χτίσεις ένα ενθουσιασμένο και αφοσιωμένο κοινό.

4. Προσωπικές ιστορίες και περιεχόμενο

Αν και αυτό δεν είναι μια καινούργια ιδέα , είναι όλο και περισσότερο σημαντικό. Καθώς η διαφήμιση γίνεται πιο πανταχού παρόν, ο κόσμος κοιτάζει προς άλλους ανθρώπους και μαρτυρίες για να δούνε αν το προϊόν αξίζει να το αγοράσουν. Τοποθετώντας  ένα όνομα και ένα πρόσωπο πελάτη σας θα τους βοηθήσει να νιώσουν ενωμένοι με τη μάρκα και το προϊόν σας. Είναι απολύτως απαραίτητο, ωστόσο, αυτό να είναι αληθινό. Αν οι προσωπικοί λογαριασμοί και οι εμπειρίες είναι κατασκευασμένες, οι πελάτες θα νιώσουν προδομένοι και οι αρνητικές κριτικές θα διαδοθούν γρηγορότερα από ότι οι θετικές.

5. Συγκεκριμένο κοινό

Με την ικανότητα να προσεγγίζουμε τόσους ανθρώπους καθημερινώς, είναι απαραίτητο να είμαστε πιο συγκεκριμένοι από ποτέ όταν καθορίζουμε το στοχευμένο κοινό μας. Το να έχεις μια ουδέτερη καμπάνια που προσπαθεί να απευθύνεται σε όλους θα κάνει τη μάρκα σου να ξεθωριάσει ανάμεσα σε όλο το άλλο περιεχόμενο εκεί έξω. Καθόρισε τις ιδιαιτερότητες του κοινού σου, από μαθησιακό επίπεδο μέχρι τα θέλω του και βρες τον καλύτερο τρόπο να φτάσεις αυτό το γκρουπ για το κάθε προϊόν η υπηρεσία. Ίσως είναι παραπάνω δουλειά, άλλα το όφελος θα υπερβαίνει κατά πολύ το κόστος και την προσπάθεια.

Κατά τη διάρκεια του επομένου χρόνου, το πιο σημαντικό πράγμα από όλα θα είναι να αφήνετε χώρο για καινούργιους τρόπους αλληλεπίδρασης με τους πελάτες σας. Αν η επομένη τάση είναι η εικονική πραγματικότητα, η τεχνίτη νοημοσύνη η το ολοκληρωτικό μάρκετινγκ, το να έχετε την ικανότητα να είστε μέρος της καινούργιας συναλλαγής με το κοινό σας θα είναι ουσιώδης για κάθε εταιρία που ελπίζει να αναπτυχθεί το 2017.

Ελπίζουμε με αυτό το άρθρο μας να σας δώσαμε μία γεύση σχετικά με τα marketing trends του 2017 που θα πρέπει να τα εντάξετε στο πλάνο σας.

Ευχόμαστε μία παραγωγική και αποτελεσματική χρονιά το 2017.

Μοιραστείτε το άρθρο