τίτλος ιστοσελίδας

ALL POSTS

Τίτλος ιστοσελίδας γιατί είναι τόσο σημαντικός για το SEO

Ο τίτλος της ιστοσελίδας(Page title tag) οφείλει να αποτελεί την ακριβή, συνοπτική περιγραφή του περιεχομένου μίας ιστοσελίδας. Μετά το ίδιο το περιεχόμενο του εγγράφου, αποτελεί τον σημαντικότερο παράγοντα βελτιστοποίησης της σελίδας και εμφανίζεται σε τρία πολύ σημαντικά επίπεδα:
α) Στην κορυφή του browser του χρήστη, καθώς και ως όνομα της αντίστοιχης καρτέλας του browser. Έρευνες έχουν δείξει, όμως, ότι ο χρήστης δίνει περιορισμένη προσοχή στα σημεία εκείνα, παρ’ όλα αυτά διευκολύνει την εμπειρία του κατά τη διαχείριση πολλαπλών καρτελών.

information-top

β) Στα αποτελέσματα των μηχανών αναζήτησης, δίνοντας μία πρώτη συνοπτική αλλά σαφή εικόνα του περιεχομένου προτού ο χρήστης εισέλθει στο έγγραφο αυτό. Μάλιστα, σε περίπτωση που κάποιος εκ των όρων της αναζήτησης συναντάται στο <title> tag, τότε ο όρος αυτός γράφεται με bold στα αποτελέσματα της αναζήτησης και, δεδομένης της μεγαλύτερης γραμματοσειράς του τίτλου, ελκύει άμεσα την προσοχή του χρήστη στη σελίδα αυτή, που είναι και ο απώτερος στόχος της βελτιστοποίησης.

Κατασκευή ιστοσελίδων στη Θεσσαλονίκη από την WEBONE ελάτε μαζί μας

information-center
γ) Ως anchor text σε ορισμένους εξωτερικούς ιστοχώρους (και ιδιαίτερα τις σελίδες κοινωνικής δικτύωσης), όταν προτείνεται (ή «μοιράζεται») ένας σύνδεσμος ως ενδιαφέρων.

Σύνταξη του τίτλου της ιστοσελίδας

Ο τίτλος της σελίδας γράφεται στον <head> τομέα του HTML αρχείου, μεταξύ των ετικετών <title> και </title>.

Καλύτερες πρακτικές για την συγγραφή του τίτλου

α) Ο τίτλος της σελίδας συνίσταται, ορισμένες φορές, να αποτελείται από ένα αποτελεσματικό call-to-action μήνυμα, αντί της ακριβούς συνοπτικής περιγραφής της σελίδας με φράσεις – κλειδιά που αντιπροσωπεύουν το περιεχόμενο της σελίδας.

Φυσικά, υπάρχει μία χρυσή τομή μεταξύ των δύο πρακτικών, καθώς η πρώτη είναι πιο ελκυστική στο μάτι του χρήστη, εκμαιεύοντας περισσότερες επισκέψεις και, κατ’ επέκταση, υποδεικνύοντας στις μηχανές αναζήτησης ότι το αντίστοιχο έγγραφο είναι σχετικό με το εκάστοτε ερώτημα, ενώ η δεύτερη πρακτική είναι πιο φιλική στους αλγορίθμους των μηχανών αναζήτησης.

β) Έχει παρατηρηθεί ότι οι ιστοσελίδες των οποίων ο τίτλος περιλαμβάνει λέξεις και φράσεις κλειδιά στην αρχή (στ’ αριστερά, δηλαδή), κι ενδεχομένως το όνομα του ιστοτόπου ή το όνομα κάποιου διαφημιζόμενου προϊόντος προς το τέλος (στα δεξιά) έχουν ευνοϊκότερη αντιμετώπιση από τους αλγορίθμους των μηχανών αναζήτησης, καθώς ο ενδιαφέρων όρος είναι ο πρώτος που θα συναντήσουν κατά την προσπέλαση και ανίχνευση, ενώ, παράλληλα, επιτυγχάνεται και προώθηση του προϊόντος ή της ιστοσελίδας καθαυτής.

γ) Μεγάλη προσοχή πρέπει να δοθεί στην ανάθεση μοναδικών τίτλων σε κάθε σελίδα ενός ιστοτόπου. Ειδικά στην περίπτωση των συστημάτων διαχείρισης περιεχομένου (CMS), όπου πολλές παράμετροι παράγονται δυναμικά, είναι σημαντικό να ανατεθούν διαφορετικοί τίτλοι σε κάθε σελίδα, καθώς ο τίτλος είναι το πρώτο στοιχείο που τα φίλτρα διπλότυπου περιεχομένου των μηχανών θα εξετάσουν.

Σημειώνεται εδώ ότι, οι μηχανές αναζήτησης τιμωρούν ιστοσελίδες με ποινές (χαμηλότερη θέση στα αποτελέσματα, αφαίρεση από το ευρετήριο), σε περίπτωση που διαπιστωθεί αυτούσια αναπαραγωγή σελίδων, ακόμη κι αν πρόκειται για σελίδες στον ίδιο ιστοχώρο.

δ) Τέλος, πρέπει να ληφθεί σοβαρά υπόψη το γεγονός ότι οι μηχανές αναζήτησης, στα αποτελέσματα, δεν αναγράφουν περισσότερους από 70 χαρακτήρες (για περισσότερους χαρακτήρες, ο τίτλος κόβεται με το σύμβολο «…» στο τέλος, δημιουργώντας μια ελλιπή εικόνα και εντύπωση στο χρήστη), ενώ στην αγορά του SEO προτείνεται οι λέξεις του τίτλου να μην είναι περισσότερες από 15, για να αποφεύγεται η μειωμένη πυκνότητα των λέξεων – κλειδιών, καθώς και η κατάχρηση του στοιχείου με άσκοπη καταγραφή ή κι επανάληψη όρων (keyword stuffing).

Σε κάθε περίπτωση η ομάδα μου και εγώ είμαστε εδώ για να λύσουμε κάθε απορία σου σχετικά με την κατασκευή της νέας σας ιστοσελίδας ή του eshop σας και να δημιουργήσουμε μια όμορφη λειτουργική και αποτελεσματική ιστοσελίδα που επιτυγχάνει τους στόχους σας. Το μόνο που έχεις να κάνεις είναι να μας το ζητήσεις

Μπορούμε επίσης για να σας προσφέρουμε ολοκληρωμένες υπηρεσίες πάνω στην Προώθηση ιστοσελίδων, Κατασκευή ιστοσελίδων & Κατασκευής eshopDigital Marketing (SEO, Social Media Marketing, E-mail marketing). Ό,τι δηλαδή χρειάζεστε για να αξιοποιήσετε με επαγγελματικό τρόπο τη νέα εποχή του Internet. Η έδρα μας είναι στην Θεσσαλονίκη αλλά μπορούμε να σας εξυπηρετήσουμε σε κάθε σημείο της Ελλάδας.

Η έδρα μας είναι στην Θεσσαλονίκη αλλά μπορούμε να σας εξυπηρετήσουμε σε κάθε σημείο της Ελλάδας.

Δείτε και ορισμένα άλλα χρήσιμα άρθρα:

Κατασκευή ιστοσελίδων με το WordPress. Γιατί να το προτιμήσετε!

Δημιουργία ιστοσελίδων: 10 χρήσιμα tips για ένα σύγχρονο website

Θέλετε να διαβάζετε άρθρα σαν το παραπάνω;

Συμπληρώστε το email σας και τα υπόλοιπα αφήστε τα σε εμάς!

Κάθε βδομάδα στο mailbox σας καινοτόμες ιδέες και προτάσεις για Startups, για να υλοποιήσετε το όραμά σας και να αποκτήσετε μία επιτυχημένη επιχειρηματική διαδρομή!