Το twitter επίσημα και στην Ελλάδα

Το twitter επίσημα και στην Ελλάδα και την ελληνική αγορά

Το twitter τώρα και στην Ελλάδά

Επίσημη εκπροσώπηση και στην Ελλάδα απέκτησε το twitter, επιδιώκοντας να προσεγγίσει και εμπορικά την ελληνική αγορά και κυρίως τις επιχειρήσεις.

Η εκδήλωση για το λανσάρισμα του twitter στην Ελλάδα πραγματοποίηθηκε στο ξενοδοχείο Πεντελικόν από την εταιρεία Httpool η οποία θα αντιπροσωπεύει το κοινωνικό μέσο στην χώρα μας στην διαφημιστική αγορά μεταξύ των άλλων.

Την εκδήλωση προλόγισε ο Γενικός Διευθυντής της httpool στην Ελλάδα, κ. Βαγγέλης Ματιάτος λέγοντας πως είναι μεγάλη τους τιμή και είναι ιδιαίτερα περήφανοι που είναι οι εκπρόσωποι του twitter στην Ελλάδα. Μια συνεργασία που -όπως τόνισε- ξεκινάει σε μία εξαιρετική στιγμή, με το twitter να αποτελεί βασικό κομμάτι της επικοινωνίας και στην Ελλάδα, φέρνοντας ως χαρακτηριστικά πρόσφατα παραδείγματα το video του Γιάνη Βαρουφάκη και τη γέννα της Ελένης Μενεγάκη που δημιούργησαν τεράστια σε αριθμό trends στο twitter.Στη συνέχεια το λόγο πήρε ο Νάιλ Χόργκαν, Partner Manager EMEA στο Twitter με έδρα το Δουβλίνο, εκφράζοντας τη χαρά του που βρίσκεται στην Αθήνα και στο λανσάρισμα του twitter στην ελληνική αγορά.


Στην ομιλία του αναφέρθηκε στα χαρακτηριστικά που κάνουν το twitter μία καταπληκτική πλατφόρμα επικοινωνίας, έδωσε στοιχεία έρευνας σχετικής με τη χρήση του twitter και ανέφερε και κάποια χαρακτηριστικά παραδείγματα.

Σχετικά με το πρώτο σκέλος, ανέφερε ότι τα τρία στοιχεία που λειτουργώντας μαζί κάνουν το twitter μία μοναδική πλατφόρμα επικοινωνίας σε όλο τον κόσμο, είναι ότι:είναι άμεσο και ζωντανό- ότι συμβαίνει στον κόσμο, ανεβαίνει και στο twitter την ίδια στιγμή, ο κόσμος επικοινωνεί γεγονότα, νέες ιστορίες, στιγμέςείναι δημόσιο, είναι μια ανοιχτή πλατφόρμα, όλοι έχουν πρόσβαση από οπουδήποτε στον κόσμο, χωρίς να χρειάζεται να εγγραφούν ή να ακολουθούν κάποιονευνοεί τη συζήτηση και τον σχολιασμό, κάποιος κάνει ένα tweet, κάποιος άλλος σχολιάζει, κάποιοι άλλοι απαντούν και έτσι δημιουργούνται τάσεις. Χαρακτηριστικό παράδειγμα, το περσινό Παγκόσμιο Κύπελλο ποδοσφαίρου, όπου πάνω από 672 εκατομμύρια tweets έγιναν σε όλο τον κόσμο σχετικά με αυτό.

Άλλα παραδείγματα ήταν τα τεράστια trends που δημιουργήθηκαν για σημαντικά γεγονότα όπως τα #Bring Back our girls, #Je suis Charlie, #LLAP ή ακόμα και αστεία trends που δημιουργήθηκαν με αφορμή μια φωτογραφία. Όπως δήλωσε ο Niall Horgan υπάρχει τεράστια δίψα του κόσμου να συνδεθεί με κάποιο γεγονός και μάλιστα άμεσα και να το μοιραστεί. Δεν χρειάζεται καν να είσαι διάσημος για να προκαλέσεις ένα trend, είπε, αναφέροντας χαρακτηριστικά παραδείγματα «τιτιβισμάτων» που προκάλεσαν εκατομμύρια retweets. Μπορεί να είσαι ένας συνηθισμένος χρήστης, ή μια εταιρία, ή στέλεχος μάρκετινγκ ή διαφημιστική και η πλατφόρμα του twitter σου δίνει τη δυνατότητα να δημιουργήσεις περιεχόμενο που θα συνδεθεί και θα μοιραστεί εκατομμύρια κόσμου.

Σε έρευνα που έγινε σχετικά με τους χρήστες του twitter, διαπιστώθηκε ότι το 80% των χρηστών συνδέεται στο twitter μέσω κινητού ή ταμπλέτας και βλέπουν πάρα πολλά tweets καθημερινά. Κάθε μέρα αποστέλλονται 500 εκατομμύρια tweets. Η έρευνα ήθελε επίσης να διαπιστώσει αν ο κόσμος θυμάται περισσότερο κάτι που θα δει στο twitter παρά αν το δει αλλού. Επικεντρώθηκε σε τρία σημεία:

1) αν αυτό που βλέπεις αισθάνεσαι ότι σε αφορά, σχετίζεται με εσένα
2) αν το θυμάσαι μετά και
3) η συναισθηματική του ένταση, πόσα συναισθήματα παίρνεις από αυτό, αν νιώθεις σύνδεση με αυτό.

Τέλος μίλησε σχετικά με τον σχεδιασμό της στρατηγικής ενός brand στο twitter. Συγκεκριμένα το κοινωνικό μέσο μπορεί να βοηθήσει ένα brand στο χτίσιμο μιας επιτυχημένης καμπάνιας, βοηθώντας το να εντοπίσει τα σημαντικά trends, για ποια πράγματα μιλάνε οι άνθρωποι στο twitter καθημερινά, για φαγητό, αυτοκίνητα, τον καιρό, την οδήγηση, τις διακοπές,κλπ.

Στο δεύτερο μέρος της βραδιάς, προσκλήθηκε ο Νίκος Χατζηνικολάου –γνωστός χρήστης του twitter- σε διαφορετικό ρόλο από τον συνηθισμένο, αφού βρέθηκε ο ίδιος συνεντευξιαζόμενος από τον Niall Horgan.

Μοιραστείτε το άρθρο