γιατί το website σας δεν μετατρέπει την επισκεψιμότητα σε πωλήσεις

3 βασικοί λόγοι γιατί το website σας δεν μετατρέπει την επισκεψιμότητα σε πωλήσεις;

Δείτε παρακάτω τους 3 βασικούς λόγους για τους οποίους το website σας δεν μετατρέπει την επισκεψιμότητα σε πωλήσεις.

Στις εταιρίες, κάθε θέση εργαζομένου έχει καθορισμένο ρόλο. Οι πωλητές πωλούν. Η εξυπηρέτηση πελατών εξασφαλίζει ότι οι πελάτες είναι ευτυχισμένοι. Η ομάδα ανάπτυξης προϊόντων βελτιώνει τα προϊόντα.

Αλλά τι γίνεται με το website σας; Έχετε ορίσει σαφώς το ρόλο του website στην επιχείρησή σας;

Θα υποστήριζα ότι το website σας είναι απλά ένα άλλο μέλος της ομάδας πωλήσεων. Αυτό σημαίνει ότι είναι υπεύθυνο για την πώληση ή τη μετατροπή της επισκεψιμότητας σε πελάτες και πωλήσεις. Αυτό σημαίνει επίσης ότι αναλύετε την απόδοση του ιστότοπού σας, όπως θα εξετάσατε την απόδοση ενός πωλητή.

Εάν το website σας, δυσκολεύεται στις πωλήσεις ή στον στόχο που έχετε θέσει, τότε παρακάτω σας δίνουμε 3 βασικές ερωτήσεις που θα σας βοηθήσουν να εντοπίσετε το πρόβλημα.

1. Απευθύνεστε σε λάθος ανθρώπους;

Στις πωλήσεις, είναι απολύτως κρίσιμο να επικεντρώνετε το χρόνο και την προσοχή σας στις κατάλληλες προοπτικές. Διαφορετικά, γρήγορα θα απογοητευτείτε και θα χάσετε μιλώντας σε ανθρώπους που ποτέ δεν καταλήγουν να αγοράζουν από εσάς.

Το ίδιο συμβαίνει με την ιστοσελίδα σας κάθε μέρα. Αν παίρνετε 1.000 επισκέπτες στον ιστότοπό σας κάθε μήνα και κανείς δεν μετατρέπεται σε πελάτη και πωλήσεις, τότε το πρώτο ερώτημα που πρέπει να απαντήσετε είναι: «Είναι αυτοί οι επισκέπτες πραγματικά κατάλληλοι για την επιχείρησή μου;»
Αν βλέπετε τα στατιστικά σας στο Google Analytics και δείτε ότι το μισό της κίνησης είναι διεθνές και πουλάτε μόνο στην Ελλάδα, τότε δεν πρέπει να εκπλήσσετε το γεγονός ότι τα ποσοστά μετατροπής σας είναι χαμηλά.

Με άλλα λόγια, το πρώτο βήμα για να αξιολογήσετε τα χαμηλά ποσοστά μετατροπής είναι να επιβεβαιώσετε ότι μιλάτε με τους σωστούς ανθρώπους. Εάν όχι, τότε δεν υπάρχει κανένα τέχνασμα πωλήσεων στον κόσμο που θα σας βοηθήσει.

2. Παρουσιάζετε το λάθος μήνυμα;

Εντάξει, ας υποθέσουμε ότι γνωρίζουμε ότι οι επισκέπτες του ιστότοπού σας είναι στην πραγματικότητα καλές προοπτικές για να γίνουν πελάτες σας. Στη συνέχεια, πρέπει να ελέγξετε το μήνυμά σας.

Ένας καλός πωλητής γνωρίζει ότι δεν υπάρχει παρουσίαση πωλήσεων με ένα στυλ συγκεκριμένο. Αντ ‘αυτού, πρέπει να ταιριάξετε την παρουσίασή σας με το ακροατήριό σας. Εάν πουλάτε για παράδειγμα σε μητέρες, τότε η παρουσίασή σας θα είναι διαφορετική από ό, τι αν πουλάτε σε νέους και νέες. Μπορεί να ντυθείτε ακόμα και διαφορετικά, για να συνδεθείτε πιο στενά με κάθε κοινό σας.

Τώρα, ρίξτε μια ματιά στον ιστότοπό σας. Παρουσιάζουν οι ιστοσελίδες σας ένα μήνυμα που αντιστοιχεί σε κάθε τύπο επισκέπτη; Με την ψηφιακή διαφήμιση, μπορείτε να το ελέγξετε πιο εύκολα χρησιμοποιώντας μοναδικές σελίδες προορισμού που ταιριάζουν ακριβώς με τη στόχευση των διαφημίσεών σας.

Με την οργανική σας κίνηση, συνιστούμε να προσφέρετε επιλογές για τους επισκέπτες σας για να επιλέξετε αυτομάτως, ώστε να μπορείτε να τις κατευθύνετε σε μοναδικές σελίδες που ταιριάζουν με το κοινό. Για παράδειγμα, θα μπορούσατε να προσθέσετε κουμπιά στον ιστότοπό σας που να λένε «Κάντε κλικ εδώ για το XYZ των γυναικών» και «Κάντε κλικ εδώ για το XYZ των ανδρών», ώστε να μπορείτε να προσαρμόσετε την επόμενη σελίδα για κάθε φύλο.

3. Μπερδεύετε μήπως τους επισκέπτες σας;

Εάν γνωρίζετε ότι μιλάτε με τους ιδανικές επισκέπτες και παρουσιάζετε το σωστό μήνυμα, τότε είναι πιθανό να περιπλέξετε υπερβολικά την πώληση. Αυτό ισχύει ιδιαίτερα για το ψηφιακό μάρκετινγκ, όπου οι επισκέπτες σας μπορούν να κάνουν κλικ μακριά σε ένα δευτερόλεπτο, εάν μπερδευτούν.

Όταν πουλάτε πρόσωπο με πρόσωπο, είναι ευκολότερο να δείτε κάποια στοιχεία και, στη συνέχεια, να αλλάξετε πορεία για να πάρετε την πώληση. Αλλά με την ιστοσελίδα σας, οι ενδείξεις δεν είναι τόσο προφανείς.

Μια ιδέα είναι να αναθεωρήσετε τις κορυφαίες σελίδες εξόδου στον ιστότοπό σας. Πάλι με την βοήθεια του Google Analytics πηγαίνοντας στο Συμπεριφορά – Περιεχόμενο ιστότοπου – Σελίδες εξόδου. Αυτές είναι οι σελίδες όπου οι επισκέπτες σας εξέρχονται από τον ιστότοπό σας.

Γιατί εξέρχονται;
Και πάλι, αν γνωρίζετε ότι οι επισκέπτες είναι οι ιδανικοί και παρουσιάζετε το σωστό μήνυμα, τότε οι πιθανότητες είναι καλές αυτοί οι επισκέπτες να βγαίνουν από τον ιστότοπό σας επειδή είναι μπερδεμένοι. Ρίξτε μια προσεκτική ματιά σε αυτές τις σελίδες και, όπου είναι δυνατόν, απλοποιήστε τη διάταξη και βελτιώστε τα κείμενά σας.

Θυμηθείτε, ο ρόλος του ιστοτόπου σας στην επιχείρησή σας είναι να δημιουργήσετε επισκέπτες και πωλήσεις. Εάν δεν είστε ικανοποιημένοι με τα αποτελέσματα του ιστότοπού σας μέχρι σήμερα, τότε ήρθε η ώρα για μια αξιολόγηση απόδοσης χρησιμοποιώντας τις 3 παραπάνω ερωτήσεις. Όταν διορθώνετε αυτά τα ζητήματα, τότε όλα τα άλλα ψηφιακά αποτελέσματα μάρκετινγκ σας, με τη σειρά τους, θα βελτιωθούν επίσης.

Χρειάζεστε βοήθεια με για την υλοποίηση του ψηφιακού σχεδίου μάρκετινγκ;

Επικοινωνήστε μαζί μας σήμερα για να προγραμματίσετε ένα ραντεβού.

Μοιραστείτε το άρθρο