προώθηση eshop

ALL POSTS

Προώθηση eshop. Τα νέα trends για καλύτερα αποτελέσματα

Προώθηση eshop από την έμπειρη ομάδα της WEBONE  που αναλαμβάνει εκτός από την κατασκευή του eshop σας και την προώθησή του με τις σωστές μεθόδους και ακολουθώντας best practices.

Το ηλεκτρονικό εμπόριο βρίσκεται σε διαρκή άνοδο. Τα e-shops πολλαπλασιάζονται πλέον με αλματώδεις ρυθμούς και οι επιχειρήσεις προσπαθούν να ανταπεξέλθουν στο νέο εμπορικό σκηνικό που διαμορφώνεται και να αναπτύξουν “αντισώματα” που θα τις επιτρέψουν να διατηρήσουν – ή και να αυξήσουν – το μερίδιο αγοράς.

Στην προσπάθεια τους αυτή ακολουθούν τα λεγόμενα best practices που επιτρέπουν σε ένα brand να προωθήσει με τον κατάλληλο τρόπο το e-shop του. Πρόκειται για μια σειρά από νέες μεθόδους και trends, για την αποτελεσματικότερη διαδικτυακή προώθηση ενός ηλεκτρονικού καταστήματος, με στόχο αυτό να παραμείνει ανταγωνιστικό και να προσελκύσει όσο το δυνατόν περισσότερους επισκέπτες – πελάτες.

Ποια είναι τα νέα trends πάνω στην προώθηση eshop

Στον κόσμο του eCommerce επικρατούν μια σειρά από νέες τάσεις που κυριαρχούν, καθώς έχουν δοκιμαστεί από μεγάλα brands και διακρίνονται για την ιδιαίτερα υψηλή αποδοτικότητά τους. Πώς μπορεί λοιπόν μια επιχείρηση να προωθήσει αποτελεσματικά ένα eshop και ποιες μεθόδους πρέπει να εφαρμόσει εάν θέλει να δει καλύτερα αποτελέσματα;

1  Έμφαση στην εμπειρία πλοήγησης

Το πρώτο πράγμα στο οποίο πρέπει να στοχεύσει ένα brand είναι να βελτιώσει την εμπειρία πλοήγησης, προσφέροντας ένα μοντέρνο, λειτουργικό και γρήγορο eshop, το οποίο θα αποτελεί θέλγητρο για κάθε επισκέπτη.

Όσο αποτελεσματική και εάν είναι μια προσπάθεια προώθησης, εάν ο χρήστης καταλήξει σε έναν αργό, μη λειτουργικό ιστότοπο και δεν μπορεί να βρει άμεσα και εύκολα αυτό που ψάχνει, τότε σίγουρα θα τον εγκαταλείψει και το όλο εγχείρημα θα πέσει στο κενό.

Βελτιώστε την ταχύτητα του eshop, ώστε να “φορτώνει” γρήγορα από κινητές συσκευές και ενσωματώστε ψηφιακά εργαλεία (όπως αγορά με ένα κλικ, φωνητική αναζήτηση, πολυμέσα) στο ηλεκτρονικό κατάστημά σας, για να προσφέρετε μια άνετη και εύχρηστη πλοήγηση στους επισκέπτες.

2 Διαφημίσεις στις μηχανές αναζήτησης

Τα search ads, οι διαδικτυακές διαφημίσεις στις μηχανές αναζήτησης είναι αναμφίβολα ένας ιδιαίτερα αποτελεσματικός τρόπος προώθησης για ένα ηλεκτρονικό κατάστημα. Πρόκειται για τις διαφημίσεις που προβάλλονται κάθε φορά που ένας χρήστης πραγματοποιεί μια αναζήτηση σε μηχανές όπως η Google και η Bing.

Τα search ads διαθέτουν μια μεγάλη γκάμα από επιλογές που σας επιτρέπουν να στοχεύσετε σε πολύ συγκεκριμένες λέξεις κλειδιά αλλά και σε ένα εξίσου συγκεκριμένο κοινό.

Για παράδειγμα, εάν διαθέτετε ένα eshop με γυναικεία αθλητικά παπούτσια, μπορείτε μέσω των search ads κάθε φορά που γυναίκες ηλικίας 20-45 αναζητούν πληροφορίες για γυναικεία αθλητικά παπούτσια στο Google, να εμφανίζεται το δικό σας ηλεκτρονικό κατάστημα και έτσι να προσελκύσετε πιθανούς νέους πελάτες.

Παράλληλα, τα search ads διαθέτουν άμεσα και μετρήσιμα αποτελέσματα και έτσι είναι ένας ιδιαίτερα αποδοτικός τρόπος προώθησης ενός ηλεκτρονικού καταστήματος.

Δείτε περισσότερα για την διαφήμιση στην Google

3  Διαφημίσεις σε ιστοσελίδες

Τα Google Display Ads, διαφημίσεις που προβάλλονται σε ιστοσελίδες με τις οποίες συνεργάζεται η Google, είναι ένας εξίσου αποτελεσματικός τρόπος διαφήμισης για ένα ψηφιακό κατάστημα. Πρόκειται για μια κυρίαρχη μορφή διαδικτυακών διαφημίσεων, στην οποία καταφεύγουν τόσο επιχειρήσεις που ασχολούνται με το λιανικό εμπόριο όσο και πάσης φύσεως επαγγελματίες που θέλουν να προωθήσουν τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες τους στο ίντερνετ.

Και σε αυτή την περίπτωση, δίνεται η δυνατότητα στόχευσης με μεγάλη ακρίβεια και τα αποτελέσματα κάθε προωθητικής ενέργειας είναι μετρήσιμα και μπορούν να προσαρμοστούν.

4 Προώθηση eshop στα Social Media

Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης είναι το μέρος στο οποίο περνούν τις περισσότερες ώρες της ημέρας οι χρήστες του διαδικτύου. Κατά συνέπεια δεν μπορούν να λείπουν από τη marketing στρατηγική για την προώθηση ενός e-shop.

Σχεδιάζοντας διαφημίσεις και τρέχοντας καμπάνιες στο Facebook, το Instagram, το Twitter και το YouTube, μια επιχείρηση μπορεί να προωθήσει αποτελεσματικά το ηλεκτρονικό κατάστημα, τα προϊόντα και τις υπηρεσίες που προσφέρει, ώστε να αυξήσει τόσο την επισκεψιμότητά στο eshop της, όσο και τα έσοδα από τις πωλήσεις.

Οι εν λόγω καμπάνιες σχεδιάζονται εύκολα ενώ προσφέρουν μια σειρά από χρήσιμα digital tools, που επιτρέπουν στην στόχευση κοινού με μεγάλη ακρίβεια ενώ ταυτόχρονα αποδίδουν τα μέγιστα με το χαμηλότερο δυνατό κόστος.

Πως να σχεδιάσετε την πιο επιτυχημένη social media marketing στρατηγική σας.

5 Βελτίωση SEO score

Το SEO (Search Engine Optimization) αποτελεί ένα ακόμη όπλο στην προσπάθεια προώθησης ενός e-shop στο διαδίκτυο.

Πρόκειται για μια σειρά από ενέργειες που βελτιώνουν το περιεχόμενο ενός ιστοτόπου, ώστε να γίνεται πιο εύκολα ορατό από τις μηχανές αναζήτησης οι οποίες είναι σε θέση να το κατατάξουν πιο αποτελεσματικά. Το SEO χτίζεται με πολύ επιμονή και υπομονή και απαιτεί καλό σχεδιασμό και οργάνωση.

Αναζητήστε λέξεις-κλειδιά που σχετίζονται με τα προϊόντα σας ή τις υπηρεσίες που προσφέρετε και χρησιμοποιήστε τα στον τίτλο, τις περιγραφές και τα meta tags.

Εξασφαλίστε ότι η ιστοσελίδα σας είναι φιλική προς τα κινητά, καθώς οι περισσότεροι χρήστες σήμερα ψάχνουν και αγοράζουν μέσω κινητού τηλεφώνου.

Ένα καλό SEO score βοηθάει το e-shop να εμφανίζεται πιο ψηλά στα αποτελέσματα των αναζητήσεων των χρηστών σε μηχανές όπως η Google, και έτσι αυξάνεται η οργανική επισκεψιμότητα του εν λόγω ηλεκτρονικού καταστήματος.

Βελτιστοποίηση SEO: Τα 7 βήματα για να ανεβείτε στην Google

6 Προώθηση eshop μέσω newsletter

Τα newsletter μπορούν επίσης να βοηθήσουν ένα brand να προωθήσει τα προϊόντα και τις υπηρεσίες που προσφέρει στο ηλεκτρονικό κατάστημά του.

Σχεδιάζοντας e-mail καμπάνιες, μια επιχείρηση μπορεί να απευθυνθεί σε ένα εξίσου συγκεκριμένο κοινό, να προωθήσει τα διαφημιστικά της μηνύματα και να προσκαλέσει τους χρήστες να επισκεφθούν το e-shop της, είτε για αγορές, είτε για να επωφεληθούν μιας έκπτωσης είτε απλά για να λάβουν περισσότερες πληροφορίες για κάτι που τους ενδιαφέρει. Το e-mail marketing άλλωστε παραμένει ένας ιδιαίτερα αποδοτικός τρόπος προώθησης ενός ηλεκτρονικού καταστήματος.

Email marketing: 4 χρυσοί κανόνες για αυξημένες πωλήσεις

Συνδυάζοντας διαφορετικές μεθόδους και ακολουθώντας τα λεγόμενα best practices, ένα brand μπορεί να αυξήσει αισθητά τον αριθμό των επισκεπτών που καταλήγουν στο eshop του αλλά και να αυξήσει τα έσοδά του, απολαμβάνοντας στοχευμένη προώθηση και άμεσα – μετρήσιμα αποτελέσματα.

Η προώθηση eshop απαιτεί μια συνεκτική στρατηγική που θα περιλαμβάνει διάφορες πρακτικές για να επιτύχει τη μέγιστη ορατότητα και τις πωλήσεις.

Η επιτυχημένη προώθηση ενός ηλεκτρονικού καταστήματος απαιτεί συνεχή προσαρμογή και παρακολούθηση των τάσεων στην αγορά. Συνδυάστε αυτές τις πρακτικές με την προσωπική σας εμπειρία και τις ανάγκες του κοινού σας για βέλτιστα αποτελέσματα.

Ελάτε μαζί μας επίσης για να σας προσφέρουμε ολοκληρωμένες υπηρεσίες πάνω στην προώθηση eshop όπως SEO, Social Media Marketing, Inbound Marketing. Ό,τι δηλαδή χρειάζεστε για να αξιοποιήσετε με επαγγελματικό τρόπο τη νέα εποχή του Ecommerce.

Περισσότερη γνώση = Καλύτερα αποτελέσματα

Προώθηση ιστοσελίδων: Πώς να κατακτήσετε την 1η θέση στην Google

Θέλετε να διαβάζετε άρθρα σαν το παραπάνω;

Συμπληρώστε το email σας και τα υπόλοιπα αφήστε τα σε εμάς!

Κάθε βδομάδα στο mailbox σας καινοτόμες ιδέες και προτάσεις για Startups, για να υλοποιήσετε το όραμά σας και να αποκτήσετε μία επιτυχημένη επιχειρηματική διαδρομή!