Συμβουλές για διεξαγωγή διαγωνισμού στο Instagram

ALL POSTS

Συμβουλές για διεξαγωγή διαγωνισμού στο Instagram

Πριν ξεκινήσετε ένα διαγωνισμό ή ένα giveaway σας συνιστούμε να διαβάσετε τους όρους του instagram.

Είναι σημαντικό να θέσουμε εξ αρχής στόχους. Το giveaway δεν το κάνουμε για να αυξήσουμε τα νούμερα, το κάνουμε για να αποκτήσουμε το κοινό στόχος μας και να συνδεθούμε συναισθηματικά μαζί του, δημιουργώντας μία σχέση. Στοχεύουμε στο να συγκεντρώσουμε φίλους κι όχι Followers.

Εκτός την ανάπτυξη σχέσης & κοινού που μόλις συζητήσαμε, υπάρχουν και πρακτικά οφέλη.
Οι διαγωνισμοί και τα δώρα μπορούν να χρησιμοποιηθούν για να προωθήσουμε ένα επερχόμενο προϊόν και να ενθαρρύνουμε τους followers να δημιουργήσουν και να μοιραστούν user-generated content (UGC). Δηλαδή, να ζητήσουμε ή να το έχουμε στις προϋποθέσεις του διαγωνισμού, από τους νικητές να κάνουν ένα ποστ με το προϊόν που κέρδισαν, και να κάνουν tag την σελίδα μας.

Επιτυχημένο giveaway, είναι αυτό που εκπληρώνει τους στόχους που έχουμε θέσει ικανοποιώντας παράλληλα το κοινό μας. Κάνοντας έναν διαγωνισμό που πραγματικά ενδιαφερει το κοινό μας, θα προσελκύσει το κοινό το οποίο θέλεις να προσεγγίσεις.

Σίγουρα θα υπάρχει ποσοστό εγκατάλειψης, αλλά καλύτερα να εγκαταλείψουν κάνοντας Unfollow, παρά να υπάρχει ανενεργό κοινό το οποίο θα κανει κακό στα στατιστικά.

Ορολογία στο Instagram

Για τη διεξαγωγή ενός διαγωνισμού είναι απαραίτητο να γνωρίζουμε και να χρησιμοποιήσουμε τη σωστή ορολογία.
Οι κληρώσεις ή το giveaway υποδηλώνουν έναν τυχαίο νικητή και ότι κάτι θα δοθεί ως δώρο.
Ο διαγωνισμός υπονοεί κάποιο είδος κριτικής και εμπλέκονται δεξιότητες.

Για παράδειγμα, αν κάνετε έναν διαγωνισμό και πείτε, “Δημοσιεύστε μια φωτογραφία στο Instagram και θα επιλέξουμε την αγαπημένη μας ως νικητή”, υποδηλώνει ότι κάποιο είδος κρίσης μπαίνει σε αυτήν την διαδικασία. Θα πρέπει να το καταστήσετε σαφές σ αυτούς που συμμετέχουν στον διαγωνισμό.

Στην ανάρτησή σας που προωθεί τον διαγωνισμό, συμπεριλάβετε τη λέξη διαγωνισμός ή το δώρο στην πραγματική εικόνα. Στην πρώτη πρόταση ή ακόμα και στην πρώτη λέξη της λεζάντας, πείτε “διαγωνισμός” ή “giveaway” και χρησιμοποιήστε emoji και κεφαλαία γράμματα. Καταστήστε σαφές ότι δεν πρόκειται για συνηθισμένη ανάρτηση.

Ας δούμε την οργάνωση Βήμα-Βήμα

1. Επιλογή δώρου
2. Σύνταξη όρων διαγωνισμού
3. Copywriting διαγωνισμού
4. Δημιουργία εικαστικών (banner για site, εικαστικά για landing page, φωτογραφία για post στο facebook, φωτογραφία για tab)
5. Επιλογή προγράμματος διαχείρισης (π.χ. Shortstuck, Woobox, Wildfire)
6. Ανάρτηση διαγωνισμού και όρων συμμετοχής
7. Testing
8. Δημιουργία διαφήμισης στο Facebook
10. Προώθηση διαγωνισμού σε directories
11. Κλήρωση διαγωνισμού
12. Ενημέρωση και ανάρτηση νικητών
13. Διαδικασία παραλαβής/αποστολής δώρων
14. Απενεργοποίηση διαγωνισμού

! Μην ξεχάσετε να προσθέσετε το παρακάτω στους όρους:

“Σύμφωνα με τους κανόνες του Instagram, αυτός ο διαγωνισμός δεν χρηματοδοτείται, δεν διαχειρίζεται ή σχετίζεται με την Instagram, Inc.. Με την είσοδο, οι συμμετέχοντες επιβεβαιώνουν ότι είναι 13 ετών και άνω, αποδεσμεύουν το Instagram από οποιαδήποτε ευθύνη και συμφωνούν με τους Όρους Χρήσης του Instagram.”

Σας ευχαριστούμε για την εμπιστοσύνη σας!

Δείτε ακόμη ορισμένα χρήσιμα άρθρα:

Διαφήμιση στο Instagram 5 συμβουλές για να είναι επιτυχημένη

Στρατηγική Instagram marketing: 4 tips για μια απόλυτα επιτυχημένη προβολή

Θέλετε να διαβάζετε άρθρα σαν το παραπάνω;

Συμπληρώστε το email σας και τα υπόλοιπα αφήστε τα σε εμάς!

Κάθε βδομάδα στο mailbox σας καινοτόμες ιδέες και προτάσεις για Startups, για να υλοποιήσετε το όραμά σας και να αποκτήσετε μία επιτυχημένη επιχειρηματική διαδρομή!