e-mail marketing

e-mail marketing: 4 τρόποι για να ανοίγουν οι πελάτες τα emails σας

Αν θέλετε να είστε επιτυχημένος στο μάρκετινγκ ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (e-mail marketing), είναι σημαντικό οι συνδρομητές να ανοίγουν τα μηνύματά σας. Άλλωστε, αν το κοινό σας δεν ανοίγει το e-mail σας, είναι αδύνατο γι ‘αυτούς να αναλάβουν δράση, όπως να κάνουν κλικ και να μπούνε στην ιστοσελίδα σας ή να κάνουν μια αγορά.

Αλλά πώς μπορείτε να τους κάνετε να ανοίγουν τα e-mail σας σε τακτική βάση; Υπάρχουν τέσσερεις βασικοί τρόποι: να λύσετε ένα πρόβλημα, γλιτώστε τους χρήματα, κάντε τους πιο έξυπνους ή να τους ψυχαγωγήσετε.

Εδώ θα δείτε μερικές συμβουλές για το πως να δημιουργήσετε αυτούς τους τύπους των επιτυχημένων μηνυμάτων ηλεκτρονικού ταχυδρομείου:

 1. Λύνετε κάποιο πρόβλημα;

Αν γνωρίζατε ότι ένα ενημερωτικό δελτίο ηλεκτρονικού ταχυδρομείου θα σας βοηθήσει να λύσετε ένα πρόβλημα που είχατε, θα γραφόσασταν σε αυτό; Εάν ο αποστολέας σας υποσχόταν ότι κάθε e-mail θα σας οδηγήσει πιο κοντά στην επίλυση αυτού του προβλήματος, τότε δεν θα ανοίγατε τα μηνύματα αυτά;

2. Γλιτώστε τους χρήματα.

Η Groupon και άλλες εταιρίες καθημερινά στέλνουν χιλιάδες emails  προσφέροντας στους συνδρομητές της τη δυνατότητα να εξοικονομήσουν χρήματα. Σίγουρα, θα πρέπει να δαπανήσετε κάποια χρήματα για να γλιτώσετε κάποιο ποσό, αλλά μπορεί να είναι δελεαστικό να πάρετε ένα 50 τοις εκατό από ένα δείπνο σε ένα εστιατόριο που πάντα θέλατε να δοκιμάσετε.

Για τo δικό σας μάρκετινγκ ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, δοκιμάστε διαφορετικούς τύπους προσφορών. Μερικές φορές η δωρεάν αποστολή μπορεί να είναι πιο αποτελεσματική από ό, τι ένα ποσοστό έκπτωσης στην τιμή του προϊόντος. Δοκιμάστε τι δουλεύει καλύτερα και έχει την μεγαλύτερη απόδοση για το δικό σας κοινό(προσφορές, δώρα, δωρεάν δείγματα κ.α.).

3. Δώστε τους γνώση και ιδέες

“Πάντα οι άνθρωποι θέλουν να μαθαίνουν» το σύνθημα «της δια βίου μάθησης» έχει αγκαλιαστεί από πολλούς marketers ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και ο λόγος που έχουν επιτυχημένες εκστρατείες είναι επειδή κάνουν το ίδιο. Στείλτε τους άρθρα για να ακονίσουν τις δεξιότητές τους, ενημερωτικά δελτία, ειδήσεις, ή ακόμη και δωρεάν online μαθήματα. Δημιουργείτε με αυτόν τον τρόπο μία σχέση εμπιστοσύνης με τους αποδέκτες του email σας ώστε να τους μετατρέψετε σε πελάτες σας.

Εάν η θεματολογία των emails που στέλνετε έχει την τάση να επικεντρώνεται στην πώληση, δοκιμάστε τη μίξη τους την επόμενη φορά. Μην πουλήσετε, απλά ενημερώστε και προσφέρετε γνώσεις.

Μη βιαστείτε να πουλήσετε. Πρώτα πρέπει οι παραλήπτες να σας δουν ως “φίλο”. Όσο πιο έμπιστη πηγή πληροφορίας και ενημέρωσης σας θεωρούν, τόσο πιο εύκολα θα αγοράσουν κάτι που τους προτείνετε εσείς.

4. Ψυχαγωγήστε τους.

Ορισμένα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου περιλαμβάνουν ένα στοιχείο διασκέδασης για να αυξήσουν το αναγνωστικό κοινό τους και τις πωλήσεις. Το χιούμορ πάντοτε έχει θετική προδιάθεση στην επικοινωνία και εδραιώνει τις σχέσεις μέσα από το απρόσωπο μύνημα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.

Μπορείτε να έρθετε σε επαφή μαζί μας για να σας βοηθήσουμε να δημιουργήσετε τη δική σας email marketing στρατηγική που θα πετυχαίνει τους στόχους της.

Δείτε ακόμη:

e-mail marketing οι 10 εντολές

Μοιραστείτε το άρθρο