5 ρυθμίσεις που θα αυξήσουν την επισκεψιμότητα στην ιστοσελίδα σας

Δείτε τις ρυθμίσεις που μπορείτε να κάνετε εύκολα στην ιστοσελίδα σας για να αυξήσετε την επισκεψιμότητα.

Πολλές φορές λόγω κεκτημένης ταχύτητας ή άγνοιας αφήνουμε πίσω μικρά αλλά σημαντικά πράγματα για την ιστοσελίδα μας τα οποία μας στερούν αριθμό επισκεπτών.

Υπάρχουν 5 απλά σημεία τα οποία θα βοηθήσουν άμεσα και αισθητά στην βελτίωση της ιστοσελίδα σας και κατ᾽επέκταση στην αύξηση των επισκεπτών. Αν δεν έχετε ήδη προβεί σε αυτές τις ρυθμίσεις ακολουθήστε τις οδηγίες πιο κάτω και πράξτε το άμεσα, θα σας πάρει μόνο λίγα λεπτά. Όλες οι πιο κάτω ρυθμίσεις είναι βασική διαδικασία σε όλες τις ιστοσελίδες που γίνετε Search Engine Optimization(SEO).

Ευτυχώς, η Google έχει καταστήσει τις πληροφορίες αυτές διαθέσιμες(Search Engine Optimization Starter Guide) σε ένα αρχείο 32 σελίδων για όσους θέλουν να ασχοληθούν και να ξεκινήσουν με το SEO. Εδώ σας δίνουμε τις πέντε πιο σημαντικές συμβουλές.

Αν θέλετε τον πλήρη οδηγό της Google για την βελτιστοποίηση των ιστοσελίδων σας επικοινωνήστε μαζί μας για να σας τον στείλουμε

1. Δημιουργήστε μοναδικούς και στοχευμένους τίτλους για τις ιστοσελίδες σας

Ο τίτλος σε μια ιστοσελίδα περιγράφεται από το tag-title το οποίο περιγράφει μια μεμονωμένη ιστοσελίδα και εμφανίζεται στα αποτελέσματα των μηχανών αναζήτησης (στο παρακάτω παράδειγμα, μπορείτε να δείτε τον τίτλο της σελίδας σε μπλε χρώμα). Στην HTML, μπορείτε να προσθέσετε τον τίτλο της σελίδας στην κεφαλίδα με την ετικέτα <title>. Στα πιο δημοφιλή Συστήματα Διαχείρισης Περιεχομένου (CMS), όπως το WordPress,  είναι εύκολο να αλλάξετε τον τίτλο μιας συγκεκριμένης σελίδας.

 

Επειδή ο τίτλος εμφανίζεται στα αποτελέσματα αναζήτησης της Google, θέλετε να ακολουθήσετε τα παρακάτω βήματα για να πάρετε την καλύτερη δυνατή βοήθεια και αξία για την ετικέτα του τίτλου σας;

  • Συμπεριλάβετε λέξεις-κλειδιά της σελίδας στον τίτλο της ετικέτας.
  • Περιγράψτε με ακρίβεια και σαφήνεια το περιεχόμενο της ιστοσελίδας.
  • Κάντε το μοναδικό από τα ετικέτες τίτλου σε άλλες ιστοσελίδες του δικτυακού σας τόπου.
  • Χρησιμοποιήστε λιγότερους από 65 χαρακτήρες.

2. Κάντε χρήση της «Περιγραφής» meta description

Παρόμοια με τον τίτλο που θα πρέπει να έχουμε σε κάθε ιστοσελίδα, η περιγραφή (meta tag description) είναι ένα χαρακτηριστικό σε κάθε ιστοσελίδα που εμφανίζεται στα αποτελέσματα αναζήτησης. Και ακριβώς όπως μπορείτε να επεξεργαστείτε τον τίτλο, θα πρέπει οι πλατφόρμες CMS να σας επιτρέπουν να επεξεργαστείτε εύκολα την περιγραφή meta για κάθε ιστοσελίδα. Στο παρακάτω παράδειγμα, θα δείτε αυτό το χαρακτηριστικό στο μαύρο κείμενο.

Οι περιγραφές σας παίζουν καθοριστικό παράγοντα στο να πείσετε τους ανθρώπους να κάνουν κλικ στο αποτέλεσμα της μηχανής αναζήτησης. Αν η ιστοσελίδα σας φαίνεται να απαντάει στα ερωτήματα που οι χρήστες έχουν, ή εάν η περιγραφή περιλαμβάνει μια ισχυρή έκκληση για δράση, οι χρήστες είναι πιο πιθανό να κάνουν κλικ. Η Google παρουσιάζει τις παρακάτω συμβουλές για το γράψιμο της περιγραφής meta σας:

  • Συμπεριλάβετε λέξεις-κλειδιά της σελίδας σας στην περιγραφή
  • Δώστε μία σύνοψη του περιεχομένου της σελίδας.
  • Κάντε το κείμενο της περιγραφής μοναδικό
  • Χρησιμοποιήστε λιγότερους από 160 χαρακτήρες.

Τα meta tags αυτά (οι περιγραφές, σε συνδυασμό με τις ετικέτες τίτλου), βοηθούν στην βελτίωση του SEO και σας φέρνουν τους πελάτες ένα βήμα πιο κοντά σε μια πώληση.

3 Google Webmaster tools

Καταχωρήστε την σελίδα σας στα Google Webmaster toolsΑπλή διαδικασία η οποία θα βοηθήσει την Google όχι να βρει τη σελίδα σας και να την εντάξει(αυτό θα το κάνει έτσι και αλλιώς) αλλά για να την καταλάβει καλύτερα. Η διαδικασία είναι απλή αν δυσκολευτείτε υπάρχουν σαφείς οδηγίες να το κάνετε.

Στην συνέχεια αυτό που μένει να κάνετε είναι να καταχωρήσετε το sitemap της ιστοσελίδας σας. Αν δεν χρησιμοποιείτε κάποιο CMS τότε απλά τρέξτε την σελίδα σας εδώ  και κάνετε upload το xml file που θα σας δώσει στον server σας που έχετε την ιστοσελίδα σας και μετά submit στα webmaster tools. https://www.google.com/webmasters/tools/sitemap-list?hl=en

Tέλος δώστε εντολή της Google να κάνει Fetch τη σελίδα σας.

4. Βελτιστοποιήστε τις εικόνες σας

Οι εικόνες βελτιώνουν το κείμενο στη ιστοσελίδα σας και επίσης βοηθούν και τους αναγνώστες σας, αλλά οι μηχανές αναζήτησης δεν μπορούν να τις διαβάσουν. Ως εκ τούτου, θα πρέπει να κάνετε τις εικόνες σας πιο SEO φιλικές με τη χρήση του «alt». Αν ο browser του χρήστη δεν υποστηρίζει εικόνες ή εάν ο χρήστης χρησιμοποιεί ένα πρόγραμμα ανάγνωσης οθόνης, ο επισκέπτης μπορεί να λάβει πληροφορίες σχετικά με την εικόνα με το κείμενο alt που έχετε αντιστοιχίσει. Με αυτό το χαρακτηριστικό, η Google μπορεί να καταλάβει την εικόνα σας πάρα πολύ καλά.

5. Χρησιμοποιήστε ετικέτες τίτλους h1…h3

Οι τίτλοι τονίζουν σημαντικά το κείμενο-για τους χρήστες και τις μηχανές αναζήτησης, και οργανώνουν μια δεδομένη ιστοσελίδα. Στην HTML, μπορείτε να διαχωρίσετε τίτλους με τη χρήση του tag <h1>. Αυτή η ετικέτα κάνει το επιλεγμένο κείμενο μεγαλύτερο από το κανονικό στη σελίδα σας και εφιστά την προσοχή του αναγνώστη περισσότερο.

Οι τίτλοι δείχνουν γρήγορα στους χρήστες επισκέπτες το σκοπό της ιστοσελίδας σας. Χρησιμοποιήστε τα με φειδώ σε όλη τη σελίδα για να διαχωρίσετε διαφορετικά τμήματα. Επειδή οι ετικέτες επικεφαλίδας τονίζουν σημαντικό το κείμενο, θα πρέπει επίσης να περιλαμβάνετε και φράσεις-κλειδιά με φυσικό τρόπο.

Η Google σας έχει δώσει τα βήματα που θα πρέπει να ξεκινήσετε για τη βελτιστοποίηση της ιστοσελίδας σας για τις μηχανές αναζήτησης στο χέρι σας είναι να τα χρησιμοποιήσετε σωστά και να δείτε τους επισκέπτες σας να αυξάνονται. Εμείς θα είμαστε δίπλα σας στην προσπάθειά σας αυτή αν μας χρειαστείτε γι´αυτό μην διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας.

Μοιραστείτε το άρθρο