email marketing το πιο ισχυρό και οικονομικά αποδοτικό εργαλείο

6 λόγοι για τους οποίους το email marketing το πιο ισχυρό και οικονομικά αποδοτικό εργαλείο για την επιχείρηση σας

Πόσο συχνά ελέγχετε το email σας; Mία ή δύο φορές την ημέρα, ή αμέτρητες φορές κατά τη διάρκεια των 24 ωρών; Το θέμα είναι οι περισσότεροι άνθρωποι επισκέπτονται τα ηλεκτρονικά γραμματοκιβώτιά τους κάθε μέρα κάτι που κάνει το email marketing να είναι ένα από τα πιο ισχυρά και οικονομικά αποτελεσματικό εργαλείο μάρκετινγκ για την επιχείρησή σας. Το οποίο όχι μόνο κάνει για την επίτευξη, ή την προσέλκυση και διατήρηση πελατών, αλλά και για την προώθηση της μάρκας, των προϊόντων και των υπηρεσιών σας σε ένα κοινό έτοιμο να γίνει πελάτης σας.

Σας παρουσιάζουμε παρακάτω έξη σπουδαίους λόγους για τους οποίους η επιχείρησή σας θα πρέπει να προσθέσει στις ενέργειες μάρκετινγκ που κάνετε έως σήμερα και το email marketing.

1- Conversion Rates (συντελεστής ή ποσοστό μετατροπής)

Το email marketing έχει αποδειχθεί ότι έχει το υψηλότερο ποσοστό μετατροπής από ό, τι οποιοδήποτε άλλο είδος marketing. Με την οικοδόμηση και τη διατήρηση μιας  λίστας επαφών(νόμιμης) και σχετικής με το κοινό σας για τις καμπάνιες σας, το email marketing μπορεί να είναι ένα από τα πιο αποτελεσματικά εργαλεία πωλήσεων, χάρη στην αποδεδειγμένη ικανότητά του να επιτύχει καλύτερα ποσοστά μετατροπής από οποιοδήποτε άλλο κανάλι.

email-ROI

2- Brand Awareness (αναγνωρισιμότητα ενός προϊόντος ή μιας μάρκας)

Το email marketing μπορεί να λειτουργήσει ως μια υπενθύμιση ότι υπάρχει το εμπορικό σήμα σας και δραστηριοποιείστε στην αγορά αυξάνοντας έτσι την αναγνωρισιμότητα της μάρκας σας, δημιουργώντας μια άμεση σύνδεση με τις αγορές-στόχους.

3 Εξατομικευμένες σχέσεις με τους πελάτες σας

Σήμερα οι καταναλωτές θέλουν να αισθάνονται ότι είναι μέρος μιας κοινότητας και ότι έχουν μια προσωπική σχέση με τα εμπορικά σήματα. Το μάρκετινγκ ηλεκτρονικού ταχυδρομείου είναι ένα εξαιρετικό εργαλείο για την οικοδόμηση εξατομικευμένων και αποτελεσματικών σχέσεων με τους πελάτες, επιτρέποντάς τους να συμμετάσχουν τακτικά και άμεσα με τους ανθρώπους τις επιχείρησή σας.

4 Ευρεία και μεγάλη κάλυψη

Ας το παραδεχτούμε. Σχεδόν ο καθένας μας έχει το email  του σήμερα, έτσι ώστε μέσω του μάρκετινγκ ηλεκτρονικού ταχυδρομείου το μήνυμά σας να μπορεί να φτάσει έως και το 95% του κοινού-στόχου σας.

5 Μετρήσιμα αποτελέσματα – Επιτυχία

Αντί να επενδύσετε μεγάλα χρηματικά ποσά σε μια εκστρατεία marketing που δεν θα σας επιτρέψει να μετρηθούν οι δαπάνες που θα κάνετε, το μάρκετινγκ ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σας επιτρέπει να δείτε ακριβώς πόσες πωλήσεις παράγει κάθε e-mail, να αξιολογήσει την επιτυχία της εκστρατείας και να προσαρμόσετε τις μελλοντικές εκστρατείες ανάλογα με τα αποτελέσματα.

6 Ιδιαίτερα Προσαρμοζόμενη Στόχευση

Με τη διασφάλιση ότι η λίστα μάρκετινγκ ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σας είναι σχετική με τους πελάτες σας, μπορείτε να προσαρμόσετε την καμπάνια σας έτσι ώστε να στοχεύετε σε συγκεκριμένες ομάδες παραλήπτη, σύμφωνα με μια σειρά από μεταβλητές, όπως η ηλικία, το φύλο, τη διεύθυνση ή το εισόδημα.

Αν θέλετε και εσείς όλα αυτά τα οφέλη που θα προκύψουν από το μάρκετινγκ ηλεκτρονικού ταχυδρομείου επικοινωνήστε με την ομάδα μας για να δημιουργήσουμε προσαρμοσμένες εκστρατείες αποκλειστικά για την εταιρία σας.

Για την κατασκευή των ιστοσελίδων σας ελάτε στην WEBONE

Μοιραστείτε το άρθρο