Βελτιώστε την απόδοση της διαφήμισης σας στο Adwords

Βελτιώστε την απόδοση της διαφήμισης σας στο Adwords

AdWords και τρόποι βελτίωσης της διαφήμισης

1) Ενεργοποιήστε τους συνδέσμους ιστοτόπου

Οι σύνδεσμοι ιστοτόπου σας επιτρέπουν να επεκτείνετε την αξία των υπαρχουσών διαφημίσεων σας στο Adwords με την εμφάνιση επιπλέον συνδέσμων, οι οποίο οδηγούν τους χρήστες σε διαφορετικές σελίδες του ιστοτόπου σας. Αντί να στέλνετε τους χρήστες στην ίδια σελίδα προορισμού, με τους σύνδεσμους ιστοτόπου, είναι δυνατό να εμφανίζονται έως και τέσσερις επιπλέον διευθύνσεις URL προορισμού, από τις οποίες οι χρήστες μπορούν να επιλέξουν. Κατά μέσο όρο, οι διαφημιστές παρατηρούν μια αύξηση 30% στην αναλογία κλικ και εμφανίσεων (CTR) των διαφημίσεων που χρησιμοποιούν συνδέσμους ιστοτόπου με τις ίδιες διαφημίσεις που δεν χρησιμοποιούν αυτή την επέκταση διαφημίσεων.

2) Μάθετε πως να μεγαλώσετε τον τίτλο της διαφήμισης σας

Μετά τις αλλαγές στις διαφημίσεις που εμφανίζονται στο πάνω μέρος της σελίδας (πάνω από τα οργανικά αποτελέσματα), υπάρχει η δυνατότητα να εμφανίζονται περισσότερες πληροφορίες στον τίτλο της διαφήμισης. Μεταφέροντας την πρώτη γραμμή περιγραφής στον τίτλο, διαπιστώσαμε ότι δημιουργούμε καλύτερη εμπειρία για το χρήστη και βελτιώνετε η απόδοση της διαφήμισης. Συγκεκριμένα, οι διαφημίσεις με μεγαλύτερο τίτλο βελτιώνουν κατά μέσο όρο 6% την αναλογία κλικ και εμφανίσεων (CTR) σε σύγκριση με τις ίδιες διαφημίσεις με τον τυπικό τίτλο και τυπική πρώτη γραμμή περιγραφής. Για να αυξήσετε τις πιθανότητες η διαφήμισή σας να εμφανίζεται με μεγαλύτερο τίτλο, βεβαιωθείτε ότι η γραμμή περιγραφής 1 είναι μια πλήρης φράση ή πρόταση και τελειώνει σε σημεία στίξης (π.χ., μια τελεία ή ερωτηματικό).

3) Συνδέστε έναν λογαριασμό Google Places σε μια καμπάνια για να εμφανίζονται οι επεκτάσεις τοποθεσιών

Οι επεκτάσεις τοποθεσιών σας επιτρέπουν να επεκτείνεται τις καμπάνιες σας στο AdWords συνδέοντας τη διεύθυνση της επιχείρησής σας με τις διαφημίσεις σας. Εκτός από τις γραμμές περιγραφής και τη διεύθυνση URL που εμφανίζονται στο κείμενο της διαφήμισης σας, είναι δυνατό επίσης να εμφανίζεται και το όνομα, η διεύθυνση και o αριθμός τηλεφώνου της επιχείρησης σας. Αυτό θα σας βοηθήσει να προωθήσετε την επωνυμία, τα προϊόντα, τις υπηρεσίες και τους συνεργάτες σας με μια συγκεκριμένη τοποθεσία ενδιαφέροντος του χρήστη.

Δεἰτε περισσότερα:

AdWords – ίσως η καλύτερη μορφή διαφήμισης στο διαδίκτυο

Google Adwords κάθε κλικ και ένας υποψήφιος πελάτης

Μοιραστείτε το άρθρο