Το πρώτο βήμα για την επιτυχία του internet marketing

Το πρώτο βήμα για την επιτυχία του internet marketing

Το πρώτο βήμα για την επιτυχία του internet marketing είναι η επιλογή των κατάλληλων λέξεων φράσεων(keyword)

Το κλειδί στην επιτυχία μας είναι η επιλογή των λέξεων φράσεων που μας φέρνουν στοχευμένους επισκέπτες στον ιστοχώρο μας.

Τι είναι η λέξη φράση ή keyword

Μια λέξη-κλειδί είναι η λέξη ή φράση που ένα άτομο χρησιμοποιεί για να συγκεντρώσει πληροφορίες σχετικά με το θέμα που τον ενδιαφέρει από τις μηχανές αναζήτησης χρησιμοποιώντας το πεδίο αναζήτησης (Search)

Γιατί να οργανώσετε και να αναπτύξετε μία στρατηγική λέξεων φράσεων;

Όλο και περισσότεροι καταναλωτές χρησιμοποιούν τις μηχανές αναζήτησης για να βρουν αυτό που αναζητούν χρησιμοποιώντας συγκεκριμένες λέξεις φράσεις που έχουν σχέση με την επιχείρησή σας. Μπορείτε να επωφεληθείτε από αυτή τη συνήθεια των καταναλωτών από την βελτιστοποίηση της ιστοσελίδας σας για τις συγκεκριμένες αυτές λέξεις φράσεις. Η μέθοδος αυτή ονομάζεται search engine optimization.
Η έρευνα λέξεων φράσεων είναι μια συνεχής διαδικασία και θα πρέπει να παρακολουθείται συχνἀ. Δίνει πολύτιμες πληροφορίες σχετικά με τις τάσεις της αγοράς και την ζήτηση του προϊόντος σας. Επίσης μπορεί να σας βοηθήσει να αναπτυχθούν οργανικά φυσιολογικά αποτελέσματα, να αυξήσει την επισκεψιμότητα στον ιστοχώρο σας και να σας γλιτώσει από τις δαπάνες σε χρήματα για pay-per-click (PPC) καμπάνιες όπως το Google Adwords.

Πως θα δημιουργήσετε μία στρατηγική δημιουργίας λέξεων φράσεων

1. Δημιουργήστε μία λίστα με λέξεις φράσεις που είναι οι ποιό σχετικές με την επιχείρησή σας και τα προϊόντα σας. Σκεφτείτε πως μπορούν να σας αναζητήσουν, τι λέξεις φράσεις μπορούν να χρησιμοποιήσουν. Ο καθορισμός του απαραίτητου αριθμού των λέξεων φράσεων γίνεται μέσω της αξιολόγησης. Λέξεις φράσεις που φέρνουν επισκέπτες αλλά δεν οδηγούν στην μετατροπή τους, μειονεκτούν μπροστά σε λέξεις φράσεις που φέρνουν λιγότερους επισκέπτες αλλά παρουσιάζουν μεγαλύτερη μετατροπή.

Είναι μάταιο η ιστοσελίδα σας να έχει καλή κατάταξη και μη ικανοποιητικά ποσοστά μετατροπής.

2. Επιλέξτε τις λέξεις φράσεις που έχουν σχέση με το αντικείμενο της επιχείρησή σας σε συνδυασμό με τον βαθμό δυσκολίας τους.
Για παράδειγμα μερικές γενικές λέξεις φράσεις όπως η λέξη “διακοπές”μπορεί να είναι πολύ ανταγωνιστικές αλλά είναι πολύ δύσκολο να πετύχετε καλή κατάταξη στα πρώτα αποτελέσματα των μηχανών αναζήτησης. Εάν είστε μια μικρομεσαία σε μεγέθος επιχειρήση, θα πρέπει να επιλέξετε λιγότερο ανταγωνιστικές λέξεις-κλειδιά. Όσο μεγαλύτερη είναι η ένταση των αναζητήσεων για μια λέξη-κλειδί, τόσο πιο ανταγωνιστική είναι.

3. Σχεδιάστε και βελτιστοποιήστε τον ιστοχώρο σας γύρω απ´αυτές τις λέξεις φράσεις που δημιουργήσατε.
 Τώρα που έχετε επιλέξει τις λέξεις-κλειδιά σας, θα πρέπει να τις ενσωματώσετε στην ιστοσελίδα σας. Βελτιστοποιήσετε την ιστοσελίδα σας έτσι ώστε να περιλαμβάνει αυτές τις λέξεις σε βασικές θέσεις κειμένου και εικόνων. Για παράδειγμα, οι εικόνες που χρησιμοποιείτε, ειδικά εκείνες στην αρχική σελίδα, θα πρέπει να περιλαμβάνουν στο alt (image) κείμενο που περιλαμβάνει τη στρατηγική λέξη-κλειδί σας.

4. Οι λέξεις φράσει σας πρέπει πάντα να συμβαδίζουν με το περιεχόμενο του ιστοχώρου σας και κάθε λέξη φράση θα πρέπει να αξιολογείται βάσει ορισμένων κριτηρίων που είναι:

α. Η δυνατότητα προσέλκυσης κίνησης
β. Η μετατροπή των επισκεπτών σε πελάτες ή σε στοχευμένες ενέργειες(εγγραφή, newsletter κ.α.).

Για την κατασκευή των ιστοσελίδων σας ελάτε στην WEBONE

Μοιραστείτε το άρθρο