Μύθοι και αλήθειες για την κατασκευή ιστοσελίδων

Έχουμε όλοι αντιληφθεί ότι στη σημερινή εποχή της πληροφορίας και παγκοσμιοποίησης ότι δεν υπάρχει επιχειρηματίας που να μην αντιλαμβάνεται την αναγκαιότητα της κατασκευής ενός διαδικτυακού τόπου (ιστοσελίδας). Το θέμα είναι να αντιληφθούμε έγκαιρα την σκοπιμότητα της παρουσίας μας στο διαδίκτυο και να εντοπίσουμε τα σημεία εκείνα που θα κάνουν την διαφορά έτσι ώστε η ιστοσελίδα μας να μην αποτελεί μόνο έξοδα και χάσιμο χρόνου αλλά πηγή πελατών και κερδους.

Παρακάτω στο άρθρο μας θα σας περιγράψουμε με απλό και συνοπτικό τρόπο ποια είναι τα σημεία εκείνα που διαφοροποιούν την ιστοσελίδα που υπάρχει μόνο και μόνο για να υπάρχει και την ιστοσελίδα που αποτελεί αναπόσπαστο κομμάτι και χρήσιμο εργαλείο μάρκετινγκ στα χέρια της εταιρίας.

Διαδίκτυο: Μύθοι και αλήθειες για την κατασκευή ιστοσελίδων

Για να διαβάζεται αυτό το άρθρο κάτι έχετε υποψιαστεί. Όλα για το διαδίκτυο ακούτε, για αύξηση των πωλήσεων αλλά εσείς δεν ξέρετε τι πρέπει να πιστέψετε από όλα αυτά.

Η δική μας δουλειά στην WEBONE είναι απλή:

Θα πρέπει να σας πούμε όλη την αλήθεια. Πριν βάλετε πλώρη για να φτιάξετε έναν ιστοχώρο βγάλτε από το μυαλό σας τους μύθους που σας λένε ή σας έχουν πει(κάποιοι επιτήδειοι).

Μόλις το φτιάξεις θα έχεις επισκέπτες και πελάτες

Μεγάλος μύθος: Η ιστοσελίδα σας είναι σαν μια τηλεφωνική γραμμή. Το ότι βάλατε τηλέφωνο δεν σημαίνει πως θα χτυπήσει παρά μόνο αν κάποιος ξέρει το νούμερό σας και σας καλέσει. Για να μπει ο κόσμος στον ιστοχώρο σας θα πρέπει να τον προωθήσετε για να γίνει γνωστή η ύπαρξή του και να δώσετε στους χρήστες το κίνητρο για να σας επισκεφθούν.

Σήμερα οι σύγχρονοι τρόποι προβολής και προώθησης ιστοσελίδων περιλαμβάνουν:

  1. Μηχανές αναζήτησης με βάση λέξεις φράσεις (SEO)
  2. Πληρωμένες καταχωρήσεις με το κλικ (AdWords)
  3. Social Media
  4. e-mail marketing

Βάλε τα προϊόντα σου στον διαδίκτυο για να αυξηθεί ο τζίρος σου

Μύθος: Λίγα είναι τα προϊόντα τα οποία θα αγοράσει ο κόσμος μέσα από μία ιστοσελίδα, ειδικά στην Ελλάδα. Τις περισσότερες φορές σκοπός σου πρέπει να είναι να σε μάθει ο κόσμος πρώτα, μέσα από την ιστοσελίδα σου και όχι να περιμένεις πως θα πουλήσεις σε αγνώστους. Τουλάχιστον για αρχή.

Η πρώτη σελίδα (home page) θα πρέπει να εξηγεί τα πάντα για την εταιρία σου

Μύθος και αλήθεια: Κατά μέσο όρο έχεις περίπου 4- 6 δευτερόλεπτα για να πείσεις τον κάθε επισκέπτη να εμπιστευτεί και να εξερευνήσει τον ιστοχώρο σου. Προτιμάς να τον κάνεις να βαρεθεί λέγοντάς του την ιστορία της ζωής σου, ή να δείξεις το πιο δημοφιλές προϊόν σου για να τον κερδίσεις; Η πρώτη σου σελίδα λοιπόν πρέπει να περιέχει τις βασικές πληροφορίες για το τι κάνει η εταιρία σου και αμέσως να κεντρίζει το ενδιαφέρον του επισκέπτη για να μείνει περισσότερο σε αυτήν και ιδανικά να εκτελέσει μια συναλλαγή. (συμπλήρωση φόρμας, εγγραφή για newsletter, παραγγελία προϊόντος κ.α.).

Η ιστοσελίδα σου θα πρέπει να κάνει «παπάδες»

Μύθος: Τόσο κοινότοπη και τόσο απαράδεκτη πρόταση που όμως κυκλοφορεί ευρέως.

Η μόνη λειτουργία του ιστοχώρου σας πρέπει να είναι στο να εξυπηρετεί το σκοπό της ύπαρξής του. Είτε αυτός είναι να πουλήσει τα προϊόντα σας, είτε να προσδώσει κύρος στην εταιρία σας. Κανένας εταιρικός στόχος δεν υστερεί έναντι ενός άλλου.(απλώς θα πρέπει να γίνει πρώτα μία ιεράρχηση τον στόχων σας)

Σίγουρα όμως δεν αποτελεί επικοινωνιακό μέσο ή στόχο να φαίνεται το λογότυπό σας να στριφογυρνάει για να το εμπεδώσουν καλύτερα οι επισκέπτες σας, ούτε να τους κάνει να βαρεθούν λέγοντας τους πως μόνο εσείς παρέχετε ποιότητα, καταπληκτική εξυπηρέτηση και διάφορες άλλες γενικότητες που κυκλοφορούν.

Είναι πανεύκολο να φτιάξεις μόνος σου έναν ιστοχώρο

Μύθος: Όσο εύκολο είναι να διακοσμήσεις ένα καφέ ή club τόσο εύκολο είναι να φτιάξεις και έναν ιστοχώρο. Το θέμα δεν είναι αν μπορείς να το κάνεις γενικά. Φυσικά και μπορείς να βάλεις δέκα καναπέδες και δύο μπαρ σε ένα χώρο και να είναι έτοιμο να υποδεχθεί τον κόσμο.

Αυτό που μετράει τελικά είναι αν μπορείς να το κάνεις τόσο καλό ώστε να προσελκύει πελάτες. Τόσο το καφέ όσο και ο ιστοχώρος πρέπει να είναι καλαίσθητα και λειτουργικά για να πείσουν τον πελάτη πως αξίζει να ξοδέψει τον χρόνο του και τα χρήματά του σε εσένα και όχι στον διπλανό ανταγωνιστή σου. (στο διαδίκτυο είναι ένα κλικ μακριά).

Όλοι πλέον έχουν και από έναν ιστοχώρο, πρέπει να φτιάξεις και εσύ ένα

Μέγα λάθος: Ο ιστοχώρος σας θα πρέπει να είναι μέρος ενός σχεδίου (καλύτερα ενός σχεδίου μάρκετινγκ). Τι σκοπό εξυπηρετεί; Να αυξήσει το κύρος σας; Να πουλήσετε τα προϊόντα σας; Να παρουσιάσετε κάποιο νέο προϊόν; Και στην τελική εσείς πόσο χρόνο ή πόσα χρήματα είστε διατεθειμένος να ξοδέψετε για να κάνετε τον ιστοχώρο σας πραγματικά επιτυχημένο; Αν είναι απλά να το φτιάξετε για να λέτε ότι το έχετε, τότε καλύτερα να τυπώσετε και να μοιράσετε κανένα φυλλάδιο.

Τελειώνοντας

Πριν κάνεις το πρώτο βήμα, θα πρέπει να σκεφτείς πρώτα ποιες είναι οι ανάγκες οι δικές σου αλλά και των επισκεπτών σου. Εμείς θα σου πούμε πως θα μπορέσεις να τις καλύψεις καλύτερα.(στρατηγική κατασκευής ιστοχώρου)

Μη διστάσεις να επικοινωνήσεις μαζί μας για να την καταστρώσουμε και να την υλοποιήσουμε μαζί αυτήν την στρατηγική για την κατασκευή των ιστοσελίδων σου που θα σου φέρει κέρδη και πελάτες.

Μοιραστείτε το άρθρο