Το μοντέλο AIDA

ALL POSTS

Το μοντέλο AIDA στις ηλεκτρονικές αγορές

Το Μοντέλο AIDA

Ένας τρόπος να εξηγηθεί το πως το διαδίκτυο μπορεί να συνεισφέρει ως μέσο επικοινωνίας των επιχειρήσεων είναι η κλασική προσέγγιση AIDA.

Η λέξη AIDA είναι αρτικόλεξο των λέξεων Προσοχή(Attention) – Ενδιαφέρον(Interest) – Επιθυμία(Desire) – Δράση(Action). Σύμφωνα με την διαδικασία AIDA, πρώτα πρέεπι να υποκινηθεί η προσοχή του κοινού. Στη συνέχεια, πρέπει να δημιουργηθεί το ενδιαφέρον για την προϊόντική λύση, το οποίο να οδηγήσει στην επιθυμία για την απόκτησή της. Τελικά, το αγοραστικό κοινό πρέπει να εμπλακεί σε μία μορφή δράσης για την απόκτηση της προϊόντικής λύσης.

Η διαδικασία AIDA στηρίζεται σε μοντέλα συμπεριφορών όπου ο καταναλωτής πρώτα αποκτά γνώση για το προϊόν, στην συνέχεια συναισθήματα και τελικά εμπλέκεται σε κάποιο είδος συμπεριφοράς. Ένα μείγμα από διάφορα επικοινωνιακά μέσα θεωρείται ότι είναι πιο αποτελεσματικό στην επίτευξη επικοινωνιακών στόχων.

Η διαδικασία ή μοντέλο AIDA

aida-model

Ελάτε μαζί μας επίσης για να σας προσφέρουμε ολοκληρωμένες υπηρεσίες Κατασκευής ιστοσελίδων & Κατασκευής eshopDigital Marketing (SEO, SEM, Social Media Marketing, Inbound Marketing). Ό,τι δηλαδή χρειάζεστε για να αξιοποιήσετε με επαγγελματικό τρόπο τη νέα εποχή του Internet.

Η έδρα μας είναι στην Θεσσαλονίκη αλλά μπορούμε να σας εξυπηρετήσουμε σε κάθε σημείο της Ελλάδας.

Δείτε ακόμη:

Τα 10 συνηθισμένα λάθη του μάρκετινγκ

Επιτυχία επιχείρησης στο διαδίκτυο

Θέλετε να διαβάζετε άρθρα σαν το παραπάνω;

Συμπληρώστε το email σας και τα υπόλοιπα αφήστε τα σε εμάς!

Κάθε βδομάδα στο mailbox σας καινοτόμες ιδέες και προτάσεις για Startups, για να υλοποιήσετε το όραμά σας και να αποκτήσετε μία επιτυχημένη επιχειρηματική διαδρομή!