16 συμβουλές στο Facebook για περισσότερα Like, Share και Comments

16 χρήσιμες συμβουλές που θα αυξήσουν τους fans και την συμμετοχή τους στη σελίδας σας

Με πάνω από 1,5 δισεκατομμύριο χρήστες παγκοσμίως και περίπου 4 εκατομμύρια Έλληνες να χρησιμοποιούν σήμερα το Facebook, το καθιστούν ένα από τα καλύτερα εργαλεία κοινωνικής δικτύωσης για την προώθηση των υπηρεσιών και των προϊόντων που προσφέρετε.

Όλες πλέον οι επιχειρήσεις, από τις ποιό μεγάλες στον κόσμο μέχρι και τις ποιό μκρές τοπικές επιχειρήσεις έχουν δημιουργήσει επαγγελματική σελίδα στο Facebook με σκοπό να προωθήσουν τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες τους. Πως όμως μπορούμε να αυξήσουμε τα likes, shares και comments έτσι ώστε να βελτιστοποιήσουμε την προώθηση της σελίδας μας στο Facebook;

Σε αυτό το άρθρο θα δούμε 16 χρήσιμες συμβουλές ώστε να αυξήσουμε τη συμμετοχή των fans (αύξηση του engagement).

  1. Επιλογή της ώρας που πρέπει να γίνονται post της Facebook Page
  2. Ανάρτηση μικρών και περιεκτικών κειμένων
  3. Χρἠση εντυπωσιακών φωτογραφιών
  4. Δημιουργία ερωτήσεων που προκαλούν ενδιαφέρον
  5. Τα ουδέτερα σε τόνο post δεν έχουν ενδιαφέρον και μεγάλη ανταπόκριση
  6. Αναρτήσεις που προκαλούν τα αυθόρμητα σχόλια των χρηστών
  7. Ακολουθήστε τον *κανόνα από 50/30/20 στο είδος του περιεχομένου
  8. Σταθερές δημοσιεύσεις
  9. Ανάθεση στους fans σας να σας προσφέρουν πλήθος από ιδέες για το προϊόν σας ή την υπηρεσία σας που μπορείτε μελλοντικά να πραγματοποιήσετε
  10. Να είστε διασκεδαστικοί με τους fans σας (σε όλους αρέσει το χιούμορ)
  11. Αξιοποίηση βασικών γεγονότων και εορταστικών ημερών
  12. Να δίνετε στους fans σας το περιεχόμενο που τους ενδιαφέρει
  13. Μεταφέρετε την ιστορία σας ή αυτό που θέλετε να πείτε με video
  14. Απαντάτε σε όλους (και μάλιστα σύντομα)
  15. Παρέχετε καλή εξυπηρέτηση πελατών μέσω της Facebook Page
  16. Αποτυπώστε την διάθεση της εποχής

*Κανόνας 50/30/20

50% θεματικό:

Το περιεχόμενο πρέπει να έχει σχέση με τα προϊόντα, τις υπηρεσίες και την κατηγορία που ανήκει η επιχείρηση.

30% προϊοντικό:

Οι χρήστες έχουν κάνει like σε μια επαγγελματική σελίδα του Facebook για να μάθουν νέα, πληροφορίες, οδηγίες και ότι καινούριο συμβαίνει στην επιχείρηση ή το brand.

10%-20% άλλου είδους:

Επειδή όμως η φύση του Facebook είναι κυρίως ψυχαγωγική πρέπει να υπάρχει και περιεχόμενο που να χαλαρώνει και να διασκεδάζει τους χρήστες.

Στις μέρες μας η κατασκευή ιστοσελίδας είναι άρηκτα συνδεδεμένη με την κατασκευή σελίδων στα social media και την προώθησή τους σ´αυτά.

Δείτε ακόμη:

Πόσο αξίζει ένα  like στο Facebook;

Τι πρέπει να κάνετε για μια επιτυχημένη σελίδα στο Facebook

Μοιραστείτε το άρθρο