ανάπτυξη ιστοσελίδων

Ανάπτυξη ιστοσελίδων-τι θα πρέπει να προσέξετε και να κάνετε

Ανάπτυξη ιστοσελίδων

Το διαδίκτυο έχει μπει για τα καλά στην ζωή μας. Σήμερα όλοι μαθαίνουμε να σερφάρουμε και το ηλεκτρονικό εμπόριο έχει γίνει κομμάτι των αγορών μας. Οι ιστοσελίδες είναι ένας διαφορετικός τρόπος προώθησης των πωλήσεων και θα πρέπει να τους δοθεί η ανάλογη προσοχή. Η προετοιμασία και το στήσιμο μιάς τέτοιας σελίδας μπορεί να είναι χρονοβόρα και ακριβή. Το ίδιο και η συντήρηση και η ενημέρωσή της. Ότι και αν σχεδιάζεται απαιτεί αρκετή σκέψη για την ανάπτυξη των ιστοσελίδων σας.

Η πρώτη ερώτηση που θα πρέπει να απαντηθεί είναι.

Ποιος είναι ο σκοπός της ιστοσελίδας;

Οι στόχοι μπορεί να είναι περισσότεροι από ένας, αλλά σε κάθε περίπτωση πρέπει να είναι καθορισμένοι με σαφήνεια και ακρίβεια. Είναι πολύ σημαντικό να γνωρίζεις αν το εγχείρημα αποδίδει αυτά για τα οποία σχεδιαστηκε. Ίσως η ιστοσελίδα να αποτελεί μια πηγή πληροφοριών. Θέλεις ο κόσμος να την επισκέπτεται για να παίρνει πληροφορίες για την εταιρία σου, ή ίσως και να εντυπωσιάζεται από αυτήν. Αυτό σου εξοικονομεί χρόνο και χρήμα, που διαφορετικά θα έπρεπε να δαπανηθούν σε άλλες πιο συμβατικές και κλασικές μεθόδους. Ίσως σκοπεύεις να την εντάξεις πιο ενεργά στις πωλήσεις και θέλεις να μετρήσεις την αποτελεσματικότητά της, υπολογίζοντας πόσοι από τους επισκέπτες γίνονται τελικά πραγματικοί πελάτες.

Επομένως αν έχεις ήδη δημιουργήσει μία ιστοσελίδα, θα πρέπει να ελέγξεις πόσο καλή πληροφόρηση έχεις για την χρήση και την αποτελεσματικότητά της. Αντίστοιχα, αν τώρα ετοιμάζεσαι να χρησιμοποιήσεις το διαδίκτυο κατασκευάζοντας μία νέα ιστοσελίδα θα πρέπει να λάβεις υπόψη σου όλα τα παραπάνω.

Μπορεί τέλος να θέλεις να αναπτύξεις το ηλεκτρονικό εμπόριο δημιουργώντας ένα ηλεκτρονικό κατάστημα. Σε αυτήν την περίπτωση θα πρέπει να έχει προηγηθεί ένα είδος έρευνας για να μετρηθούν οι αντιδράσεις των υποψηφίων πελατών σου.
Ανεξάρτητα από τους στόχους που θέλεις να πετύχεις, υπάρχουν τρία διαφορετικά σημεία που θα πρέπει να προσέξεις.:

Φρόντισε να προσελκύσεις κόσμο στην ιστοσελίδα σου.

Μην περιμένεις ότι με το που θα ετοιμάσεις την ιστοσελίδα σου και θα την ανεβάσεις οι πιθανοί πελάτες θα τρέξουν να την επισκεφτούν και να αγοράσουν. Πρέπει να βρεις τρόπους να την κάνεις γνωστή στο κοινό σου (target group) πρέπει δηλαδή να κάνεις προώθηση της ιστοσελίδας σου.

Δείτε: Ποιoς είναι ο καλύτερος τρόπος προώθησης και προβολής online

Ανάπτυξε την ιστοσελίδα σου με γνώμονα και  προσανατολισμένη στον χρήστη – επισκέπτη

Φρόντισε να ικανοποιήσεις κάθε επισκέπτη.

Αυτό αφορά το περιεχόμενο (κείμενα και γραφικά). Θα πρέπει να αντιμετωπίζεις τη σελίδα σου από την σκοπιά του πελάτη. Δηλαδή τι θα ήθελε να δει και να διαβάσει, του λύνεις τις απορίες, υπάρχει κάτι που θα τον βοηθήσει;

Φρόντισε να βρεις τον τρόπο να ενθαρρύνεις την επαναλαμβανόμενη χρήση.

Προσπάθησε να εξασφαλίσεις συχνή επανάληψη των επισκέψεων στην ιστοσελίδα σου, σε συνδυασμό ίσως και με την χρησιμοποίηση διαφορετικών μορφών επικοινωνίας.

Εκτός από τα παραπάνω θα πρέπει να προσέξεις ιδιαίτερα:

• Ποιός θα ανανεώνει και πότε το περιεχόμενο της ιστοσελίδας. Θα πρέπει να γίνεται σε τακτά χρονικά διαστήματα.
• Πως μπορείς να ανοίξεις διάλογο με τους επισκέπτες πελάτες σου, μέσα από την ιστοσελίδα.
• Πόσο εύχρηστη και εύκολα προσβάσιμη είναι.

Πάνω απ όλα, απαιτούνται σχεδιασμός, συντονισμός και προσεκτική υλοποίηση, ότι δηλαδή και για κάθε άλλη κίνηση του μἀρκετινγκ. Αν σκεφτείς πόσο δύσκολο είναι να πείσεις ακόμα και μια μικρή ομάδα να συνεργαστεί για την προετοιμασία μιας σελίδας ενός διαφημιστικού εντύπου, καταλαβαίνεις ότι δεν πρόκειται για ένα εύκολο εγχείρημα.

Για την κατασκευή των ιστοσελίδων σας ελάτε στην WEBONE

Μοιραστείτε το άρθρο