Ανακατασκευή ιστοσελίδας

ALL POSTS

Ανακατασκευή ιστοσελίδας: Πότε και γιατί την χρειάζεστε

Η ανακατασκευή ιστοσελίδας είναι μια διαδικασία απαραίτητη καθώς η τεχνολογία αλλάζει και προστίθενται συνεχώς νέα δεδομένα. Το πότε ακριβώς θα γίνει η ανακατασκευή ιστοσελίδων για την άψογη η λειτουργία της ψηφιακής σας επιχείρησης είναι ένα κομβικό ζήτημα που απασχολεί σχεδόν όλους τους ιδιοκτήτες των επιχειρήσεων.

Ο σύνηθες χρόνος στον οποίο η ιστοσελίδα σας χρειάζεται ανακατασκευή είναι περίπου τα 3-4 χρόνια καθώς σε αυτό περίπου το χρονικό διάστημα εμφανίζονται νέες τεχνολογίες και ψηφιακά εργαλεία

Πάμε να δούμε παρακάτω πότε χρειάζεται ανακατασκευή η ιστοσελίδα σας

website redesign thessaloniki

1) Η πλοήγηση στην ιστοσελίδα σας είναι ιδιαίτερα δύσκολη.

Όταν ένας πιθανός πελάτης σας επισκέπτεται την ιστοσελίδα σας πρέπει να είστε απόλυτα σίγουροι πως η πλοήγηση του είναι ιδιαίτερα εύκολη, απλή και πολύ γρήγορα μπορεί να βρει όποια πληροφορία ψάχνει.

Εδώ πρέπει να λάβουμε σοβαρά υπ όψιν πως οι επισκέπτες μιας ιστοσελίδας αν σε μερικά δευτερόλεπτα δεν βρουν αυτό που ψάχνουν τότε κατά πάσα πιθανότητα θα φύγουν από την ιστοσελίδα σας και θα πάνε στην ιστοσελίδα των ανταγωνιστών σας. Τι σημαίνει αυτό;

Μεγάλη απώλεια επισκεπτών και πωλήσεων για την επιχείρηση σας!

Τι να κάνετε:

Για να αποφύγετε μια τέτοια δυσάρεστη κατάσταση πρέπει να τεστάρετε την ιστοσελίδα σας, στο κατά πόσο εύκολο είναι κάποιος να βρει μια κατηγορία προϊόντων, την επικοινωνία σας, κλπ.

Εάν κάποιος επισκεφτεί τον ιστότοπο σας και δυσκολευτεί να βρει αυτό που ψάχνει τότε είναι η ώρα για μία ριζική ανακατασκευή της ιστοσελίδας ή του e-shop σας.
Μια ιστοσελίδα πέρα από τις βασικές κατηγορίες όπως επικοινωνία, προϊόντα, κλπ θα πρέπει να δίνει την δυνατότητα στον επισκέπτη να βρίσκει ακριβώς αυτό που ψάχνει, την συγκεκριμένη πληροφορία που ζητά.

Δηλαδή;
Για παράδειγμα έχετε ένα κατάστημα ρούχων. Στην ιστοσελίδα σας θα πρέπει όχι απλά να βρίσκει ο επισκέπτης σας την κατηγορία ρούχα, αλλά και συγκεκριμένες υποκατηγορίες όπως για παράδειγμα,”Γυναικεία ρούχα”,”Ανδρικά τζιν μπουφάν”,”Παιδικές φόρμες” κλπ, ώστε να μπορεί πολύ εύκολα να βρει αυτό που τον ενδιαφέρει πραγματικά, και να αυξήσετε έτσι τις πωλήσεις σας.

2) Ήρθε η ώρα να αναβαθμίσετε την εικόνα της επιχείρησης σας.

Σκεφτείτε το εξής, έστω ότι είστε πελάτης και θέλετε να αγοράσετε ένα προϊόν. Θα επιλέγατε ποτέ μια επιχείρηση που η βιτρίνα της, τα προϊόντα της, οι κατάλογοι της, η εικόνα της , σας γύριζε πίσω στο 1970;; Πιθανότατα όχι.

Η εταιρική σας ιστοσελίδα, είναι ακριβώς αυτό, η διαδικτυακή βιτρίνα της επιχείρησης σας. Μια βιτρίνα που θα πρέπει να έχει σύγχρονο σχεδιασμό, δυναμική παρουσίαση της εταιρίας και των προϊόντων σας, μοντέρνο και λειτουργικό design!

Γιατί αυτό; Γιατί μια σύγχρονη ιστοσελίδα δείχνει στους επισκέπτες σας μια δυναμική και μοντέρνα επιχείρηση, που τους εμπνέει εμπιστοσύνη και άρα θα την επιλέξουν για τις αγορές τους.

Συνεπώς μια μοντέρνα και λειτουργική ανακατασκευή ιστοσελίδας, σημαίνει αυξημένη επισκεψιμότητα και πολύ αυξημένες πωλήσεις για την επιχείρηση σας.

3) Έχουν μειωθεί η επισκεψιμότητα και οι πωλήσεις σας.

Ένας πολύ σημαντικός λόγος όπου πρέπει να σκεφτείτε να κάνετε άμεσα ανασχεδιασμό της ιστοσελίδας σας είναι όταν παρατηρήσετε ραγδαία μείωση της επισκεψιμότητας, του χρόνου παραμονής των επισκεπτών στον ιστότοπο σας καθώς και μείωση των πωλήσεων σας.

Όταν παρατηρείτε ότι οι επισκέπτες σας παραμένουν ελάχιστο χρόνο στην ιστοσελίδα σας, αυτό σημαίνει πως κάτι δεν τους αρέσει καθόλου, και αυτό μπορεί να είναι είτε το design του ιστότοπου σας, είτε η γενικότερη παρουσίαση που έχετε, είτε οτιδήποτε άλλο.

Όταν λοιπόν το bounce rate (ποσοστό εγκατάλειψης) των επισκεπτών σας είναι υψηλό τότε ήρθε η ώρα ΑΜΕΣΑ να κάνετε ανακατασκευή την εταιρική σας ιστοσελίδα, για να αυξήσετε και πάλι τις πωλήσεις της επιχείρησης σας.

4) Η ιστοσελίδα σας είναι αργή.

Όταν μιλάμε για ιστοσελίδες ένα είναι απολύτως σίγουρο, κανένας επισκέπτης δεν έχει την παραμικρή υπομονή να παραμείνει σε έναν αργό ιστότοπο.
Ένας αργός ιστότοπος σημαίνει απώλεια επισκεπτών, πωλήσεων και μεγάλη μείωση κερδών για την επιχείρηση σας.

Όμως μια αργή ιστοσελίδα έχει και ένα άλλο εξαιρετικά μεγάλο μειονέκτημα:

Σύμφωνα με τον αλγόριθμο της Google,ο χρόνος φόρτωσης μιας ιστοσελίδας είναι από τους κρισιμότερους παράγοντες που επηρεάζουν την τελική κατάταξη του ιστότοπου σας στα αποτελέσματα της Google.

Δηλαδή αργή ιστοσελίδα σημαίνει χαμηλή κατάταξη στα αποτελέσματα της Google, και άρα μειωμένη προβολή της επιχείρησης σας και μεγάλη απώλεια πελατών και κερδοφορίας!

Βελτίωση ταχύτητας στο site με αυτά τα 8 tips. Δείτε πως

5) Η ιστοσελίδα σας δεν είναι mobile friendly. (responsive design)

holistic all

Το μεγαλύτερο μέρος των διαδικτυακών αναζητήσεων γίνεται μέσα από mobile συσκευές όπως smartphone, tablets κλπ.

Τι σημαίνει πρακτικά αυτό;

Πως ο πιθανός πελάτης σας θα πρέπει να μπορεί να επισκεφτεί την εταιρική σας ιστοσελίδα μέσω του κινητού του, ακόμα και όταν πίνει τον καφέ του, και να έχει την ίδια ποιότητα πλοήγησης σαν να ήταν σε υπολογιστή.

Δηλαδή η ιστοσελίδα σας να φορτώνει στον σωστό χρόνο, οι εικόνες σας να εμφανίζονται στο σωστό μέγεθος, και πολλά ακόμα στοιχεία που θα καθορίσουν κατά πόσο ο ιστότοπος σας είναι mobile friendly.

Ελέγξτε αν το website σας είναι mobile-friendly

6. Είστε στις πρώτες θέσεις των μηχανών αναζήτησης για να σα βρίσκουν εύκολα; (SEO)

Έχετε αναρωτηθεί πού θα βρισκόσασταν σήμερα αν δεν ήξερε κανείς την εταιρεία σας, τα προϊόντα σας, δεν γνώριζε το όνομα της ή το αντικείμενό της, επειδή άλλες εταιρείες είναι στην πρώτη δεκάδα της Google από τη δική σας; Το πιθανότερο είναι ότι θα ήσασταν εκτός αγοράς και θα ξοδεύατε περισσότερα χρήματα προσπαθώντας να «διαφημίσετε» την εταιρεία σας. Σωστά;

Με το να μην βελτιστοποιείτε το website σας, δεν μπορεί να σας εντοπίσει το «target group» σας. Αυτό κοστίζει στην εταιρεία σας χρήματα σε καθημερινή βάση, αφού μειώνονται οι δυνητικές επισκέψεις στο site σας, από επισκέπτες που ενδιαφέρονται για τις υπηρεσίες που προσφέρετε, ή τα προϊόντα σας με αποτέλεσμα να χάνετε πωλήσεις και κέρδη. Μπορεί να ακούγεται σκληρό, αλλά αυτή είναι η πραγματικότητα.

Βλέποντας λοιπόν τους κυριότερους λόγους για τους οποίους η ιστοσελίδα σας χρειάζεται ανασχεδιασμό, πάμε τώρα να δούμε το πώς γίνεται ο ανασχεδιασμός του ιστότοπου σας βήμα προς βήμα.

Διαδικασία για την ανακατασκευή ιστοσελίδων

 

επανασχεδιασμός ιστοχώρων

1. Αναλύστε τον Ανταγωνισμό

Ένας πολύ καλός τρόπος για να κάνουμε το site μας να ξεχωρίζει, είναι να μελετήσουμε τον ανταγωνισμό. Και όταν λέμε τον ανταγωνισμό, δεν εννοούμε μόνο έναν. Μελετήστε αρκετούς ανταγωνιστές, αφιερώστε χρόνο.

Φυσικά δεν εννοούμε να τους αντιγράψετε, αλλά να πάρετε μια άποψη από τις βέλτιστες πρακτικές που μπορείτε να ακολουθήσετε, προκειμένου να έχετε να προσφέρετε ότι κι αυτοί, ίσως και καλύτερα.

2. Θέστε Στόχους

Αλλά όταν λέμε στόχους, εννοούμε ρεαλιστικούς στόχους. Δηλαδή, τι ακριβώς περιμένετε από αυτό τον ανασχεδιασμό του site; Οι περισσότεροι φυσικά στοχεύουν στην προσέλευση περισσότερων πελατών. Αυτό όμως μπορεί να μην σημαίνει απαραίτητα και γεμάτα ταμεία.

Οπότε, θα πρέπει να ξέρετε ακριβώς τι ελπίζετε από αυτή σας την προσπάθεια.

3. Ελέγξτε Τα Τρέχοντα Στοιχεία σας

Το πρωταρχικό βήμα είναι να ελέγξετε, τα τρέχοντα στοιχεία της ιστοσελίδας σας. Δηλαδή. Ποιες ενότητες είναι δημοφιλείς, ποιες έχουν απήχηση στον κόσμο, ποια δεδομένα προτιμούν οι χρήστες περισσότερο, τι σας έχουν πει; Αν αντιληφθείτε τι πρέπει να μείνει και τι πρέπει να φύγει είστε σε καλό δρόμο.

Αυτό μπορεί να γίνει μέσω των αναλυτικών στοιχείων(google analytics), που θα πρέπει να εξετάσει ο σχεδιαστής που θα το αναλάβει και τότε θα ξέρει ακριβώς τι πρέπει να κάνει. Καλό θα είναι όλα αυτά να καταγραφούν με λεπτομέρειες.

4. Οργανώστε το περιεχόμενο

Δώστε μεγάλη σημασία στο περιεχόμενο. Φωτογραφίες, κείμενο, banners, video. Θα πρέπει να δουλεύουν όλα μαζί, συνθέτοντας ένα κοινό και ενιαίο τοπίο. Έχετε στο νου πάντα τον χρήστη. Εσάς τι θα σας άρεσε να βλέπετε ως γενική εικόνα; Το περιεχόμενο είναι ο βασιλιάς. Αυτό είναι γνωστό. Επίσης, φροντίστε για μοναδικό περιεχόμενο που θα είναι μόνο δικό σας. Ο άνθρωπος που θα έχει αναλάβει το project, κανονικά θα έχει στην ομάδα του, κειμενογράφο, web designer, γραφίστα και όλους αυτούς που συνθέτουν μια δυνατή ομάδα, για ένα δυνατό περιεχόμενο.

5. Επιλογή Πλατφόρμας CMS

Σε ποια πλατφόρμα θα εμπιστευθείτε τον ανασχεδιασμό του site σας; Αυτό είναι καίριας σημασίας. Θα πρέπει να είναι απλή, λειτουργική και φιλική προς τον χρήστη. Διότι, καλά όλα τα παραπάνω που είπαμε, αλλά αν η πλατφόρμα που θα επιλέξουμε, δεν μπορεί να τα υποστηρίξει, δεν κάνουμε δουλειά.

Μια πολύ καλή επιλογή, είναι το WordPress. Δοκιμασμένο και εύχρηστο, με τεράστιες δυνατότητες και facilities, που μπορούν να ικανοποιήσουν τις προσδοκίες σας.

Γιατί να μας επιλέξετε για την ανακατασκευή της ιστοσελίδας σας

Η εταιρία μας διαθέτει μεγάλη πείρα (18 χρόνια) και έχει το έμπειρο και εξειδικευμένο προσωπικό (web designers, web developers, digital marketing specialists, social media experts) ικανό να ικανοποιήσει κάθε σας ανάγκη και επιθυμία.

Η ομάδα μας δίνει τη δυνατότητα να σας παρέχουμε τις βέλτιστες, κατάλληλες και συμφέρουσες λύσεις στην ανακατασκευή των ιστοσελίδων σας. Οι προτάσεις μας είναι σύγχρονες και ελκυστικές και με βάση τις ιδιαίτερες ανάγκες σας.

Είμαστε δίπλα σας για να ακούσουμε κάθε σας επιθυμία, προσπαθώντας πάντα να σας δώσουμε τις δέουσες κατευθύνσεις για το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα.

Ανακατασκευή ιστοσελίδας ποιό είναι το κόστος της

Οι παράγοντες που επηρεάζουν το κόστος της ανακατασκευής ιστοσελίδων είναι πολλοί. Ενδεικτικά σας αναφέρουμε ορισμένους σημαντικούς παράγοντες:

  • Γραφιστικό σχεδιασμός ιστοσελίδας (με έτοιμο γραφιστικό theme ή με custom design)
  • Δημιουργία και επιμέλεια κειμένων copywriting
  • Υπηρεσίες SEO
  • Web Hosting
  • Full support

Για περισσότερες πληροφορίες για το κόστος ανακατασκευής ιστοσελίδων δείτε το άρθρο μας:

Πόσο κοστίζει η ανακατασκευή ιστοσελίδων και eshop

Ώρα για την ανακατασκευή ιστοσελίδας!

Είναι πολύ σημαντικό να καταλάβετε ότι ο βασικός στόχος πίσω από την ανακατασκευή ιστοσελίδας είναι να δημιουργήσετε μια πολύ καλή και λειτουργική ιστοσελίδα παράλληλα με ένα πολύ ισχυρό εργαλείο πωλήσεων προκειμένου να πετύχετε έναν ή και περισσότερους από τους στόχους. Θα πρέπει λοιπόν να έχετε καθορίσει αυτούς τους στόχους από την αρχή, εάν θέλετε να γίνει η δουλειά σωστά και να έχει επιτυχία το έργο σας.

Εάν, λοιπόν, κρίνετε ότι το δικό σας website ή e-shop χρειάζεται επειγόντως μία ανανέωση που θα το κάνει να ξεχωρίσει, τότε εμείς  μπορούμε να σας βοηθήσουμε να το αποκτήσετε!

Σε κάθε περίπτωση η ομάδα μου και εγώ είμαστε εδώ για να λύσουμε κάθε απορία σου σχετικά με την ανακατασκευή της ιστοσελίδας σας και θα χαρούμε πολύ να κάνουμε και ένα review της σελίδας σου προκειμένου να σε συμβουλέψουμε για τα επόμενα βήματα. Το μόνο που έχεις να κάνεις είναι να μας το ζητήσεις.

Θέλετε να διαβάζετε άρθρα σαν το παραπάνω;

Συμπληρώστε το email σας και τα υπόλοιπα αφήστε τα σε εμάς!

Κάθε βδομάδα στο mailbox σας καινοτόμες ιδέες και προτάσεις για Startups, για να υλοποιήσετε το όραμά σας και να αποκτήσετε μία επιτυχημένη επιχειρηματική διαδρομή!