Καμπάνιες Google Ads

ALL POSTS

Καμπάνιες Google Ads: Πως να σχεδιάσετε επιτυχημένα μια καμπάνια

Οι καμπάνιες Google Ads είναι ο πλέον αποδοτικός και άμεσος τρόπος για να προσελκύσει κανείς επισκέπτες σε μια ιστοσελίδα και να εκτοξεύσει τις πωλήσεις ενός eshop.

Το AdWords είναι αναμφίβολα ένα πολύτιμο εργαλείο δημιουργίας online διαφημίσεων, το οποίο θεωρείται ως το σύγχρονο «χρυσορυχείο» του digital marketing, αν ξέρει κανείς πως να το αξιοποιήσει προς όφελός του.

Το βασικό χαρακτηριστικό που κάνει το εν λόγω εργαλείο να ξεχωρίζει είναι το γεγονός πως επιτρέπει σε ένα brand να «στοχεύσει» στο κοινό ακριβώς που του ταιριάζει, και κατά συνέπεια το κάθε ευρώ που δαπανάται σε τέτοιου είδους διαφημιστικές εκστρατείες πιάνει τόπο.

Για μια ολοκληρωμένη και αποτελεσματική AdWords καμπάνια χρειάζεται σωστή έρευνα και προεργασία και μια σειρά από ενέργειες, που θα αποφέρουν καρπούς εκτοξεύοντας τον αριθμό των επισκεπτών ενός ιστοτόπου.

Η Google άλλωστε βελτιώνει συνεχώς τα digital εργαλεία διαφημιστικής προβολής που διαθέτει, και εξελίσσεται, και τα AdWords πρέπει να αντιμετωπίζονται ως ένας «ζωντανός οργανισμός» που αλλάζει διαρκώς. Ένας Google AdWords expert, που παρακολουθεί αυτές τις αλλαγές, είναι πάντα σε θέση να μας κατευθύνει σωστά και να μας προτείνει την καλύτερη στρατηγική που μπορούμε να ακολουθήσουμε, ώστε με το ελάχιστο δυνατό budget να πετύχουμε τα μέγιστα αποτελέσματα για το brand μας.

Ακολουθεί ένας πλήρης οδηγός στον οποίο περιγράφεται βήμα, βήμα το πως σχεδιάζεται μια επιτυχημένη καμπάνια Google Ads.

Τι είναι το Google AdWords;

Είναι το Google AdWords αποτελεσματικό;

Έξυπνα tips για αποδοτικές καμπάνιες Google Ads

1 – Ορίστε ένα «γενναιόδωρο» budget
2 – Προσοχή στις λέξεις κλειδιά
3 – Δώστε βάση στο Quality Score (QS)
4 – Προσοχή στη συνοχή
5 – Βελτιώστε το eshop / ιστοσελίδα σας
6 – Μελετήστε ανταγωνιστές

Τι είναι το Google AdWords;

Το Google AdWords είναι η πιο δημοφιλής πλατφόρμα επί πληρωμής διαφήμισης, που ακολουθεί τη λογική pay-per-click (PPC), όπου ένας διαφημιζόμενος πληρώνει ανά κλικ που λαμβάνει ή ανά εμφάνιση (CPM) σε μια διαφημιστική εκστρατεία που «τρέχει».

Πρακτικά, η εν λόγω πλατφόρμα σας επιτρέπει να σχεδιάζετε εξ’ αρχής μια διαφημιστική εκστρατεία για την επιχείρησή σας και να προβάλετε τη διαφήμισή σας τόσο στη μηχανή αναζήτηση της Google όσο και σε άλλες ιστοσελίδες οι οποίες συνεργάζονται με την Google αλλά και στο YouTube.

Κάθε φορά που κάποιος κάνει κλικ πάνω στη διαφήμισή σας, εσείς καταβάλετε το αντίστοιχο ποσό καθώς και κάθε φορά που η διαφήμισή σας εμφανίζεται σε χρήστες του διαδικτύου, ανάλογα με το είδος της καμπάνιας που έχετε δημιουργήσει.

Τα Google Ads είναι ένας ιδιαίτερα αποτελεσματικός τρόπος για να προσελκύσετε ένα συγκεκριμένο κοινό, το οποίο ενδιαφέρεται άμεσα για τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες που προσφέρετε.

Αυτό επιτυγχάνεται χάρη στα εργαλεία που διαθέτει που σας επιτρέπουν να προσδιορίσετε τα χαρακτηριστικά των χρηστών στους οποίους θα εμφανίζεται η διαφήμισή σας (όπως δημογραφικά στοιχεία, ηλικία, εισόδημα, ενδιαφέροντα).

Το Google AdWords μπορεί να σας βοηθήσει να αυξήσετε την επισκεψιμότητα του ιστοτόπου ή του eshop σας, να δεχθείτε περισσότερες online παραγγελίες ή και τηλεφωνικές κλήσεις και φυσικά να αυξήσετε τη δημοτικότητα του brand σας.

Είναι το Google AdWords αποτελεσματικό;

Αναμφίβολα τα Google Ads θεωρούνται ως ένα από τα κορυφαία εργαλεία digital marketing, που εξασφαλίζει σημαντικά – και μετρήσιμα – αποτελέσματα για κάθε διαφημιστική εκστρατεία.

Ας δούμε όμως μερικά χρήσιμα στατιστικά που θα μας βοηθήσουν να αντιληφθούμε καλύτερα το πόσο αποδοτικό είναι το Google AdWords:

• Οι display ads αποφέρουν 180 εκατομμύρια εμφανίσεις τον μήνα.
• Το 65% των χρηστών που έχουν την διάθεση να ψωνίσουν πραγματοποιούν αγορές μέσω των Google Ads.
• Το 43% των χρηστών αγοράζουν κάτι που είδαν ως διαφήμιση στο YouTube.

Τα Google Ads αποδίδουν, και αποδίδουν τα μέγιστα. Αρκεί να σκεφτούμε άλλωστε πως πίσω απ’ αυτά βρίσκεται ο κολοσσός της τεχνολογίας που ακούει στο όνομα Google, η οποία καταβάλει κάθε προσπάθεια να βελτιώνει διαρκώς τα ψηφιακά εργαλεία που προσφέρει.

Έξυπνα tips για αποδοτικές καμπάνιες Google Ads

#1 – Ορίστε ένα «γενναιόδωρο» budget

Στα πλεονεκτήματα του AdWords συγκαταλέγεται σίγουρα το γεγονός πως κάθε ευρώ που ξοδεύετε μπορείτε να δείτε σε πραγματικό χρόνο τι αποτελέσματα φέρνει.

Σίγουρα δεν χρειάζεται να ξοδέψετε μια περιουσία, μιας και μεγαλύτερη βαρύτητα πρέπει να δοθεί στον κατάλληλο σχεδιασμό και τη σωστή στόχευση, ωστόσο το να έχετε ένα «γενναιόδωρο» budget για τις διαφημιστικές καμπάνιες σας είναι αναμφίβολα κάτι που δεν χωράει διαπραγμάτευσης.

Υπάρχουν παραδείγματα επιχειρήσεων που ξοδεύοντας ελάχιστα μόλις χρήματα καταφέρνουν να κερδίσουν δεκάδες χιλιάδες ευρώ από πωλήσεις προϊόντων και υπηρεσιών, καθώς και παραδείγματα «αποτυχημένων» εκστρατειών, όπου δαπανήθηκαν χιλιάδες ευρώ χωρίς να υπάρξουν τα αναμενόμενα αποτελέσματα.

Σε αυτό καθοριστικό ρόλο διαδραματίζει το εάν αναθέσουμε τη σχεδίαση και υλοποίηση των Google AdWords εκστρατειών μας σε έναν επαγγελματία, που διαθέτει την απαραίτητη κατάρτιση και εμπειρία για να «τρέξει» με τον πλέον αποδοτικό τρόπο μια Google Ads καμπάνια.

#2 – Προσοχή στις λέξεις κλειδιά

Το κατά πόσο θα είναι αποτελεσματική μια AdWords καμπάνια μας εξαρτάται σε μεγάλο βαθμό από τις λέξεις – κλειδιά στις οποίες θα στοχεύσουμε.
Είναι οι λέξεις για τις οποίες θέλουμε να εμφανίζεται η διαφήμισή μας κάθε φορά που κάποιος χρήστης πραγματοποιεί αντίστοιχες αναζητήσεις στο διαδίκτυο.

Αυτό που πρέπει να αποφύγετε είναι τη χρήση «γενικόλογων» λέξεων – κλειδιών, καθώς η Google θα εμφανίσει την καμπάνια σας σε ένα ευρύ κοινό, και ενδεχομένως όχι τόσο σχετικό με το δικό σας brand.

Κάτι τέτοιο πρακτικά σημαίνει λιγότερα κλικ [ή κλικ που δεν καταλήγουν σε πωλήσεις] και υψηλότερο διαφημιστικό κόστος.
Αντιθέτως, επιλέγοντας λέξεις – κλειδιά στοχευμένες, που έχουν άμεση σχέση με τα προϊόντα και τις υπηρεσίες που προσφέρετε, αυξάνετε κατακόρυφα την αποδοτικότητα της Google AdWords καμπάνιας σας.

Δείτε ποιες λέξεις αποδίδουν και ποιες όχι και κάντε αλλαγές ώστε να προσελκύσετε το κοινό-στόχο σας. Μπορείτε να «τρέξετε» 2-3 διαφορετικές AdWords καμπάνιες, διαμοιράζοντας το budget σας, ώστε να δείτε ποιες λέξεις – κλειδιά αποδίδουν καλύτερα και ποιες όχι, και στη συνέχεια να στοχεύσετε μόνο σε αυτές.

#3 – Δώστε βάση στο Quality Score (QS)

Το Quality Score είναι ο δείκτης ποιότητας των διαφημίσεων σας, ένα μέσο με το οποίο η Google αξιολογεί την καμπάνια σας. Όσο καλύτερος είναι ο δείκτης ποιότητάς της AdWords καμπάνια σας τόσο καλύτερες είναι και οι τοποθετήσεις των διαφημίσεων σας.

Αντιθέτως, εάν το QS είναι χαμηλό, τότε η διαφήμισή σας «χαντακώνεται» και προβάλλεται σε λιγότερα άτομα, με ό,τι αυτό συνεπάγεται για την αποτελεσματικότητα της εκστρατείας σας.

Υπάρχουν πολλά tricks που μπορείτε να επιστρατεύσετε για να βελτιώσετε τον δείκτη ποιότητας των διαφημίσεων σας, τα οποία αφορούν τη βελτιστοποίηση των λέξεων – κλειδιών που χρησιμοποιείτε, την περιγραφή και τον τίτλο των διαφημίσεων σας και άλλους αντίστοιχους παράγοντες.

Ένας AdWords expert μπορεί να σας βοηθήσει να βελτιώσετε το QS της καμπάνιας σας, βελτιώνοντας τη θέση κατάταξης των διαφημίσεων σας και φυσικά εκτοξεύοντας τον αριθμό των χρηστών που κάνουν κλικ πάνω σε αυτές και μεταφέρονται στο e-shop ή το website σας.

#4 – Προσοχή στη συνοχή

Η Google AdWords καμπάνια σας πρέπει πρωτίστως να χαρακτηρίζεται από μεγάλη συνοχή και συνέπεια.

Μεριμνήστε ώστε οι λέξεις – κλειδιά στις οποίες στοχεύετε να βρίσκονται σε πλήρη αρμονία με τον τίτλο και την περιγραφή που επιλέγετε για τη διαφήμισή σας.

Η Google διαθέτει εργαλεία που σας επιτρέπουν να αυτοματοποιείτε κάποιες από τις ενέργειες του σχεδιασμού μιας AdWords καμπάνιας και σας προσφέρουν εναλλακτικές ως προς το κείμενο και τους τίτλους που θα χρησιμοποιήσετε.

Ωστόσο αυτό που πρέπει πάντα να έχετε κατά νου είναι πως επί της ουσίας απευθύνεστε σε ανθρώπους και όχι σε μηχανές.

Το θέμα δεν είναι να εισάγετε απλώς ορισμένες «ελκυστικές» λέξεις – κλειδιά μέσα στη διαφήμισή σας απλά και μόνο για να επιχειρήσετε να εμφανιστείτε ψηλά στις αναζητήσεις των χρηστών.

Ζητούμενο πρέπει να είναι το να προσελκύσετε το ενδιαφέρον των χρηστών, με έξυπνα και δημιουργικά κείμενα και σλόγκαν, και παράλληλα αυτό που «υπόσχεται» η διαφήμισή σας να το προσφέρετε επί της ουσίας.

Για αυτό άλλωστε είναι πολύ σημαντικό να λάβουμε επαγγελματικές υπηρεσίες copywriting, και να αναθέσουμε σε έναν ειδικό να γράψει τα κείμενα που θα χρησιμοποιήσουμε στις Google AdWords καμπάνιες μας, τα οποία θα είναι user-friendly και παράλληλα θα ακολουθούν τις βασικές αρχές που διέπουν τη λειτουργία των Google Ads.

Χρήσιμα tricks:

Απλή σχεδίαση: Μην υπερφορτώνετε τη σελίδα σας, στην προσπάθειά σας να εντυπωσιάσετε. Αυτό που χρειάζεστε είναι μια σελίδα που φορτώνει εύκολα και γρήγορα, προσφέροντας την απαραίτητη πληροφορία. Περιττά βίντεο, animations ή δεκάδες γραφικά το μόνο που κάνουν είναι να προκαλούν σύγχυση και να καθυστερούν τον επισκέπτη.

Ελκυστικό κείμενο: Είτε πρόκειται για eshop είτε για ένα website υπηρεσιών, χρειάζεστε ελκυστικούς τίτλους και περιγραφές. Είναι το πρώτο πράγμα που θα διαβάσουν οι επισκέπτες και πρέπει να τους προσελκύσετε το ενδιαφέρον άμεσα, για να μην εγκαταλείψουν τη σελίδα σας.

Οργανώστε το περιεχόμενο: Χρησιμοποιήσετε βελάκια, τίτλους, bullet points, και μενού για να οργανώσετε τις πληροφορίες που υπάρχουν στη σελίδα σας. Πρέπει οι επισκέπτες να είναι σε θέση να βρίσκουν άμεσα, με μια πρώτη ματιά, όλα τα στοιχεία που υπάρχουν στον ιστότοπό σας και να μπορούν να πλοηγηθούν με ευκολία.

#5 – Βελτιώστε το eshop / ιστοσελίδα σας

Ο σχεδιασμός της Google AdWords καμπάνιας σας δεν πρέπει να σταματάει στο σημείο που θα πείσετε έναν χρήστη να κάνει κλικ πάνω στη διαφήμισή σας.

Μεγάλη βαρύτητα πρέπει να δώσετε στη λεγόμενη landing page.

Είναι η σελίδα στην οποία οδηγείται ένας χρήστης όταν κάνει κλικ πάνω στις Google Ads σας. Σε ποιο περιβάλλον θα καταλήξει και πόσο ελκυστικό και εύχρηστο είναι αυτό;

Όσο καλά και εάν σχεδιάσετε μια καμπάνια Google Ads αν δεν μεριμνήσετε για την βελτίωση του eshop ή του website σας είναι πολύ πιθανό ένας χρήστης που θα επισκεφθεί τον ιστότοπό σας – ακολουθώντας τη διαφήμισή σας και έχοντας ένα μεγάλο ενδιαφέρον για την αγορά προϊόντων – να τον εγκαταλείψει άμεσα.

Φροντίστε ώστε οι σελίδες στις οποίες οδηγείται όποιος κάνει κλικ στις διαφημίσεις σας να διαθέτουν εύκολη πλοήγηση, να είναι προσβάσιμες από κινητές συσκευές και να φορτώνουν γρήγορα.

Αυτό που πρέπει να έχετε κατά νου είναι πως οι χρήστες οδηγούνται στη σελίδα σας γιατί έψαχναν κάτι στο διαδίκτυο. Στόχος σας είναι να τους προσφέρετε αυτό το κάτι που έψαχναν, κάνοντας εύκολη την απόκτησή του.

Εάν οι χρήστες δυσκολεύονται, θα εγκαταλείψουν το e-shop σας και δεν θα προχωρήσουν σε κάποια αγορά.

#6 – Μελετήστε ανταγωνιστές

Για να έχετε μια όσο το δυνατόν πιο ξεκάθαρη εικόνα ως προς τις Google AdWords καμπάνιες που πρέπει να «τρέξετε», είναι συνετό να αφιερώσετε χρόνο μελετώντας τους ανταγωνιστές σας.

Τι είδους διαφημίσεις πραγματοποιούν; Σε ποιες λέξεις – κλειδιά στοχεύουν; Τι είδους χαρακτηριστικά διαθέτουν οι landing pages τους;
Μελετώντας το παράδειγμα ανταγωνιστικών επιχειρήσεων μπορείτε να αντλήσετε έμπνευση για τις δικές σας εκστρατείες, αποφεύγοντας λάθη που τυχόν έχετε εντοπίσει ή βελτιώνοντας τη δική σας εικόνα ακολουθώντας το παράδειγμα άλλων.

Έχοντας μια ξεκάθαρη εικόνα άλλωστε για τις εκστρατείες των ανταγωνιστών σας θα μπορείτε και εσείς στη συνέχεια να εντοπίσετε «κενά» και να στοχεύσετε στο να προσφέρετε κάτι διαφορετικό.

Ακολούθως μπορείτε να δείτε ποιες λέξεις – κλειδιά έχουν μικρότερο ανταγωνισμό και να σχεδιάσετε εκστρατείες στοχεύοντας σε αυτές. Οι Google AdWords experts ακολουθούν ιδιαίτερα αυτό το trick, και στοχεύουν στα λεγόμενα long-tail keywords, πετυχαίνοντας καλύτερα αποτελέσματα.

#7 – Έξυπνο περιεχόμενο

Η κάθε Google Ads καμπάνια σας πρέπει να είναι διαφορετική και να προσαρμόζεται στις εκάστοτε ανάγκες και τον στόχο σας.

Δημιουργήστε διαφορετικά γραφικά και περιεχόμενο για κάθε AdWords καμπάνια και συνδυάστε διαφορετικά ήδη διαφημίσεων για ακόμη καλύτερα αποτελέσματα.

Μια διαφήμιση που θα προβάλλεται ανάμεσα στα βίντεο του YouTube ή όταν ένας χρήστης παρακολουθεί ένα βίντεο δεν μπορεί – και δεν πρέπει – να είναι ίδια με αυτή που θα προβάλλεται όταν κάποιος προχωράει σε μια αναζήτηση στη Google.

Διαμορφώστε το περιεχόμενό σας ώστε να είναι «έξυπνο» και να καλύπτει κάθε φορά το κοινό-στόχος σας.

Παράλληλα, μπορείτε να δείτε ποιες διαφημίσεις αποδίδουν καλύτερα (οι text ads, οι video ads, οι display ads) και να δώσετε μεγαλύτερη βαρύτητα σε αυτές ή ακόμη και να εξετάσετε πιθανούς τρόπους βελτίωσης αυτών που δεν αποδίδουν τα αναμενόμενα.

Ένας Google AdWords expert μπορεί να σας βοηθήσει προς αυτή την κατεύθυνση, μελετώντας προσεκτικά την αποδοτικότητα της κάθε διαφημιστικής εκστρατείας και προτείνοντας αλλαγές.

Τα digital εργαλεία που σας προσφέρει η Google άλλωστε σας παρέχουν μετρήσιμα στατιστικά στοιχεία για κάθε διαφημιστική ενέργεια.
Έτσι μπορείτε να προσαρμόζετε το περιεχόμενο σας κάθε φορά, διαμορφώνοντας μια καμπάνια Google Ads η οποία θα εκτοξεύσει τους επισκέπτες – και τα έσοδα – του eshop ή του website σας.

Αυτό στο οποίο πρέπει να στοχεύσετε είναι στη δημιουργία μιας καμπάνιας που θα ανταποκρίνεται στις ανάγκες του δικού σας brand, χρησιμοποιώντας πρωτότυπο περιεχόμενο και επιστρατεύοντας φαντασία και δημιουργικότητα.

Μόνο έτσι οι Google AdWords εκστρατείες σας θα «πιάνουν τόπο», αποφέροντας άμεσα και σημαντικά έσοδα, ενώ πάντα υπό την καθοδήγηση ενός expert θα μπορείτε να προχωράτε σε αλλαγές και να βελτιώνεστε.

Με εμπειρία από το 2002, πάνω από 180 καμπάνιες Google Ads, σας εγγυόμαστε ότι θα σας φέρουμε ουσιαστικό αποτέλεσμα, αλλιώς δεν πληρώνετε τίποτα! Καλέστε μας στο 2310254007

Δείτε ακόμη:

Διαφήμιση στη Google. Πως να διαφημίσετε σωστά την επιχείρησή σας

Θέλετε να διαβάζετε άρθρα σαν το παραπάνω;

Συμπληρώστε το email σας και τα υπόλοιπα αφήστε τα σε εμάς!

Κάθε βδομάδα στο mailbox σας καινοτόμες ιδέες και προτάσεις για Startups, για να υλοποιήσετε το όραμά σας και να αποκτήσετε μία επιτυχημένη επιχειρηματική διαδρομή!