προβολή στα social media

ALL POSTS

Σωστή προβολή στα social media – Τι πρέπει να κάνετε και τι όχι

Προβάλλεται σωστά η επιχείρησή σας στα στα social media; – Τι πρέπει να κάνετε και τι να αποφύγετε

Τα social media αποτελούν αναμφισβήτητα ένα μέρος στο οποίο κάθε σύγχρονη επιχείρηση οφείλει να έχει ισχυρή παρουσία, διαρκή και έντονη. Μόνο απαρατήρητο δεν μπορεί να περάσει άλλωστε το γεγονός πως μεγάλα brands επενδύουν κάθε χρόνο τεράστια χρηματικά ποσά για την προβολή τους στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και απασχολούν προσωπικό που είναι επιφορτισμένο με τη δημιουργία περιεχομένου αποκλειστικά για τα social media.

Το ερώτημα ωστόσο που – εύλογα – απασχολεί κάθε ιδιοκτήτη μιας μικρής ή μικρομεσαίας εταιρίας είναι το κατά πόσο προβάλλεται σωστά η επιχείρησή του στα social media αλλά και με ποιους τρόπους θα καταφέρει να βελτιώσει την δημοτικότητά της στο διαδίκτυο.

Τα social media προσφέρουν πληθώρα διαδικτυακών, ψηφιακών εργαλείων ενώ δίνουν τη δυνατότητα σε μία επιχείρηση να αναπτύξει έναν δίαυλο επικοινωνίας με το κοινό της, να προβάλλει αγαθά και υπηρεσίες και φυσικά να αυξήσει τα έσοδά της.

Η σωστή προβολή στα social media ωστόσο προαπαιτεί οργάνωση, μελέτη αλλά και φαντασία καθώς και δημιουργικότητα, που αν συνδυαστούν σωστά θα αποδώσουν τα μέγιστα.

A. Διαφημίσεις

Για μια ολοκληρωμένη και σωστή προβολή στα social media θα χρειαστείτε σίγουρα να «τρέξετε» διαφημιστικές εκστρατείες. Οι διαφημίσεις σε πλατφόρμες όπως το Facebook και το Instagram είναι ιδιαίτερα δημοφιλείς και αποτελούν έναν εύκολο και πολύ αποτελεσματικό τρόπο για να προβάλλετε την επιχείρησή σας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

Μπορούν να σας βοηθήσουν να προωθήσετε την επιχείρησή σας, είτε μεμονωμένα να προβάλλετε μια νέα υπηρεσία ή κάποιον προϊόν, ή απλά μια προσφορά που είναι σε ισχύ. Οι διαφημίσεις για να είναι αποτελεσματικές πρέπει να έχουν «στηθεί» σωστά (ιδανικά από επαγγελματία που ασχολείται με το digital marketing) και να ελέγχονται διαρκώς, ώστε να γίνονται αντίστοιχες παρεμβάσεις – αλλαγές.

Εάν έχετε ήδη σχεδιάσει και υλοποιήσει διαφημίσεις στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, εξετάστε το κατά πόσο αυτές είναι αποτελεσματικές ή χρήζουν διορθωτικών κινήσεων που θα συμβάλλουν στην καλύτερη προβολή της επιχείρησής σας στα social media.

Εάν για παράδειγμα μια διαφημιστική εκστρατεία δεν αποδίδει, και βλέπετε πως οι χρήστες δεν αλληλοεπιδρούν και δεν προχωρούν σε ενέργειες όπως την αγορά ενός προϊόντος, τότε σίγουρα πρέπει να εξετάσετε τυχόν παρεμβάσεις και διορθώσεις, ώστε η προβολή σας να γίνει πιο αποδοτική.

B. Ταυτότητα

Έχετε χτίσει μια ψηφιακή «ταυτότητα» στα social media που να εκφράζει το ύφος και το πνεύμα της επιχείρησής σας; Το άλφα και το ωμέγα σε μια σωστή και ολοκληρωμένη προβολή είναι αυτή να αντικατοπτρίζει την επιχείρησή σας και φυσικά να συμβάλλει στη δημιουργία ενός ψηφιακού αποτυπώματος, που θα σας βοηθήσει να αυξήσετε τη δημοτικότητα των υπηρεσιών και των προϊόντων που προσφέρετε.

Είναι πολύ σημαντικό να δώσετε μεγάλη βαρύτητα στο να χτίσετε μια ψηφιακή παρουσία που θα χαρακτηρίζεται από συνέπεια και συνέχεια, και θα βρίσκεται σε πλήρη αρμονία με τις αρχές λειτουργίας της δικής σας επιχείρησης.

Διατηρήστε ένα συγκεκριμένο τόνο γραφής σε όλες τις αναρτήσεις σας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και μεριμνήστε ώστε τα γραφικά (φωτογραφίες, βίντεο) που συνοδεύουν τα posts σας να ταυτίζονται με την εν γένει φιλοσοφία της εταιρίας σας. Δεν είναι κακό για ένα brand να «τσαλακώνεται» στα social media και να υιοθετεί ένα πιο φιλικό και χαλαρό ύφος επικοινωνίας, ωστόσο πρέπει αυτό να γίνεται με σύνεση και να μην χάνεται το μέτρο.

Γ.  Συνέπεια

Τα social media υπάρχουν όσο υπάρχουν αναρτήσεις και περιεχόμενο που κοινοποιούν οι χρήστες. Για αυτό τον λόγο είναι πολύ σημαντικό να δώσετε μεγάλη βαρύτητα στο να είστε συνεπείς στις αναρτήσεις σας και να ανανεώνετε ανά τακτά χρονικά διαστήματα τα posts στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

Αντιμετωπίστε τα social media σαν έναν «ζωντανό» οργανισμό και τροφοδοτήστε τα με περιεχόμενο, διαρκώς. Εάν για παράδειγμα ανεβάζετε posts μία ή δύο φορές τον μήνα, ή όταν και όποτε το θυμηθείτε, τότε η επιχείρησή σας σίγουρα δεν προβάλλεται σωστά στα social media ενώ αναμφίβολα χάνετε ένα μεγάλο κομμάτι του κοινού που θα μπορούσατε να μετατρέψετε σε νέους πελάτες σας.

Ένα πρακτικός τρόπος για να είστε αποτελεσματικοί στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και να «χτίσετε» μια σωστή προβολή είναι το να διατηρείτε ένα ημερολόγιο (social media calendar) με το τί θα ανεβάσετε και κάθε πότε, και να το τηρείτε ευλαβικά. Έτσι τα προφίλ της επιχείρησής σας θα έχουν μια συνεχή ροή, που είναι και το ζητούμενο στα social media.

Δ. Κριτικές

Το «τι θα πει ο κόσμος» μετράει – και μάλιστα πολύ – στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, και συνεπώς πρέπει να έχετε τα αυτιά σας ανοιχτά στην κριτική των χρηστών, για να δείτε κατά πόσο η προβολή της επιχείρησής σας είναι σωστή. Αναζητήστε σχόλια χρηστών και εξετάστε μεθοδικά τις απόψεις τους για το brand σας.

Μπορείτε μάλιστα να ζητήσετε από τους χρήστες να τοποθετηθούν είτε αφήνοντας μια κριτική – αξιολόγηση, είτε στέλνοντάς σας μήνυμα, με σχόλια για το πως βλέπουν την επιχείρησή σας, μια υπηρεσία που προσφέρετε ή ένα προϊόν.

Αν κάτω από τα posts σας βλέπετε μεγάλη αποδοχή των χρηστών, τότε σίγουρα είναι ένα καλό σημάδι πως κάτι κάνετε σωστά και πρέπει να συνεχίσετε. Αντίστοιχα, εάν βλέπετε πως οι χρήστες των social media επικροτούν συγκεκριμένα posts (για παράδειγμα προτιμούν περισσότερο τα βίντεο απ’ ότι τις φωτογραφίες), τότε μπορείτε να επενδύσετε περισσότερο σε αντίστοιχο περιεχόμενο, για να πετύχετε καλύτερη διείσδυση στο κοινό που σας ενδιαφέρει.

Τελειώνοντας…

Για να δημιουργήσετε μια αξιόλογη και σωστή προβολή της επιχείρησής σας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης χρειάζεται χρόνος, συνέπεια αλλά και επιμονή.

Τα social media ads είναι ένα πολύτιμο εργαλείο που θα σας βοηθήσει να κερδίσετε δημοτικότητα και να αναρριχηθείτε ψηλά στις προτιμήσεις των χρηστών, ωστόσο η σωστή διαχείριση των social media της επιχείρησής σας είναι αυτή που θα σας επιτρέψει να διατηρήσετε την έξωθεν καλή μαρτυρία και να «χτίσετε» ένα ισχυρό brand στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, αλλά και ευρύτερα στο διαδίκτυο.

Στη WEBONE, ξέρουμε εκτός από τα να δημιουργούμε όμορφες και λειτουργικές ιστοσελίδες και πώς να τις προβάλλουμε σωστά στα social media. Το μόνο που έχεις να κάνεις είναι να επικοινωνήσεις μαζί μας.

Δείτε ακόμη ορισμένα χρήσιμα άρθρα μας:

Τι πρέπει να κάνετε για μια επιτυχημένη σελίδα στο Facebook

Στρατηγικές για να πετύχετε την καλύτερη προβολή προϊόντος στα social media

Θέλετε να διαβάζετε άρθρα σαν το παραπάνω;

Συμπληρώστε το email σας και τα υπόλοιπα αφήστε τα σε εμάς!

Κάθε βδομάδα στο mailbox σας καινοτόμες ιδέες και προτάσεις για Startups, για να υλοποιήσετε το όραμά σας και να αποκτήσετε μία επιτυχημένη επιχειρηματική διαδρομή!