internet marketing strategy

ALL POSTS

Internet Marketing Strategy και κατασκευή ιστοσελίδων στη Θεσσαλονίκη

Internet marketing strategy τι είναι και γιατί είναι σημαντικό για την επιχείρησή σας.

Το internet marketing strategy, επίσης γνωστό ως ψηφιακή στρατηγική ή στρατηγική διαδικτυακού μάρκετινγκ, αναφέρεται σε έναν συνολικό σχεδιασμό που καθορίζει πώς μια επιχείρηση θα χρησιμοποιήσει διάφορα διαδικτυακά κανάλια για να επιτύχει τουςστόχους μάρκετινγκ και τα προσδοκώμενα αποτελέσματά της. Περιλαμβάνει την κατασκευή της ιστοσελίδας ή του eshop για την προώθηση προϊόντων ή υπηρεσιών, την κατασκευή της εταιρικής εικόνας, την αλληλεπίδραση με τον κοινό στόχο και την μετατροπή των επισκεπτών σε πελάτες.

Πολλοί παράγοντες αποτελούν μέρος μιας στρατηγικής διαδικτυακού μάρκετινγκ, συμπεριλαμβανομένων:

  1. Βελτιστοποίηση της Ιστοσελίδας: Βεβαιωθείτε ότι η ιστοσελίδα της επιχείρησης είναι φιλική προς τον χρήστη, συμβατή με κινητά και βελτιστοποιημένη για τις μηχανές αναζήτησης (SEO) για να βελτιώσει την ορατότητά της στα αποτελέσματα αναζήτησης.
  2. Μάρκετινγκ Περιεχομένου(content marketing): Δημιουργία και διανομή πολύτιμου, σχετικού και συνεπούς περιεχομένου για να προσελκύσει και να διατηρήσει ένα καθορισμένο κοινό.
  3. Μάρκετινγκ στα Κοινωνικά Δίκτυα( social media marketing): Χρησιμοποίηση πλατφορμών κοινωνικών μέσων για να συνδεθεί με τον στόχο κοινό, να μοιραστεί περιεχόμενο και να δημιουργήσει επίγνωση της μάρκας.
  4. Μάρκετινγκ μέσω Ηλεκτρονικού Ταχυδρομείου(e-mail marketing): Δημιουργία και διαχείριση μιας λίστας συνδρομητών για να στέλνετε στοχευμένα μηνύματα, προσφορές και ενημερώσεις.
  5. Μάρκετινγκ στις Μηχανές Αναζήτησης (SEM): Πληρωμένη διαφήμιση στις μηχανές αναζήτησης, όπως το Google Ads, για την οδήγηση στοχευμένης κίνησης στην ιστοσελίδα.
  6. Μάρκετινγκ Επιρροής: Συνεργασία με επηρροείς στον κλάδο για την προώθηση προϊόντων ή υπηρεσιών στους ακόλουθούς τους.
  7. Διαδικτυακές Δημόσιες Σχέσεις (PR): Διαχείριση της διαδικτυακής φήμης της επιχείρησης μέσω δραστηριοτήτων όπως δελτία τύπου, διαδικτυακές κριτικές και κάλυψη από τα μέσα ενημέρωσης.
  8. Ανάλυση και Ανάλυση Δεδομένων: Παρακολούθηση και ανάλυση της απόδοσης των μάρκετινγκ καμπανιών με χρήση εργαλείων αναλυτικών όπως το Google Analytics.

Όλα αυτά τα πεδία  υπηρεσιών περιλαμβάνουν διαφορετικές πτυχές του internet marketing. Αν και τα βασικά στοιχεία του ψηφιακού μάρκετινγκ παραμένουν γενικά τα ίδια, κάθε οργανισμός θα έχει διαφορετικούς στόχους και ανάγκες.

Καθώς όλο και περισσότεροι άνθρωποι χρησιμοποιούν υπηρεσίες διαδικτύου και εφαρμογές για κινητά, οι επιχειρήσεις πρέπει να βρουν καινοτόμους τρόπους για να προσεγγίσουν το κοινό τους και εκεί είναι που μπαίνει το ψηφιακό μάρκετινγκ.

Γιατί το internet marketing είναι σημαντικό σήμερα περισσότερο από ποτέ;

Περισσότερο από το ήμισυ του παγκόσμιου πληθυσμού είναι χρήστες του Διαδικτύου, ενώ περίπου το 80% αυτών στις Ηνωμένες Πολιτείες είναι χρήστες του Διαδικτύου. Με τόσους πολλούς ανθρώπους που είναι ενεργά online ταυτόχρονα, οι οργανισμοί πρέπει να χρησιμοποιούν αποτελεσματικές στρατηγικές ψηφιακού μάρκετινγκ για να αναπτυχθούν και να επιτύχουν. Η ανάπτυξη των επιχειρήσεων που είναι αποκλειστικά στο διαδίκτυο σημαίνει επίσης ότι το ψηφιακό μάρκετινγκ είναι η κύρια μέθοδος προώθησης.

Όταν εφαρμόζονται οι βέλτιστες πρακτικές ψηφιακού μάρκετινγκ, οι οργανισμοί και οι εταιρείες μπορούν να προσεγγίσουν ένα τεράστιο κοινό. Επιπλέον, το διαδικτυακό μάρκετινγκ είναι φθηνότερο και οδηγεί σε περισσότερα αποτελέσματα. Μια εταιρεία που θέλει να προωθήσει ένα νέο προϊόν θα είχε καλύτερα αποτελέσματα με μια στοχευμένη διαδικτυακή καμπάνια μάρκετινγκ έναντι μιας πιο ακριβής διαφημιστικής πινακίδας που προσεγγίζει μόνο ένα περιορισμένο κοινό.

Οι τεχνικές ψηφιακού μάρκετινγκ μπορούν επίσης να παρέχουν μοναδικούς τρόπους σε οργανισμούς και εταιρείες να αυξήσουν το κοινό τους, να αυξήσουν τα κέρδη και να δημιουργήσουν μια καλύτερη σχέση με τους προηγούμενους και μελλοντικούς πελάτες. Οι μικρές επιχειρήσεις μπορούν να χρησιμοποιήσουν το ψηφιακό μάρκετινγκ για να βελτιώσουν την καρδοφορία τους και να επεκταθούν με λιγότερους πόρους. Εάν αυτές οι μικρότερες εταιρείες χρησιμοποιούσαν τον ίδιο όγκο πόρων για άλλες προσπάθειες μάρκετινγκ σε τοπικό επίπεδο, ενδέχεται να μην έχουν την ίδια επιτυχία.

Πώς λειτουργεί το internet marketing

Το internet marketing είναι μια μεγάλη βιομηχανία που περιλαμβάνει πολλές διαφορετικές πλατφόρμες, διαφημιστικές καμπάνιες και γνώσεις. Οι ειδικοί που εργάζονται στον κλάδο θα πρέπει να αποκτήσουν δεξιότητες σε πολλά διαφορετικά θέματα για να είναι επιτυχημένοι, μερικά από τα οποία περιλαμβάνουν:

Ακρίβεια στη στόχευση

Ένα από τα πιο σημαντικά χαρακτηριστικά του online marketing είναι πως προσφέρει μεγάλη ακρίβεια στη στόχευση του κοινού. Σχεδιάζοντας μια διαδικτυακή καμπάνια, ένα brand μπορεί να προσεγγίσει ένα ευρύ αλλά πολύ συγκεκριμένο κοινό, το οποίο είναι πιο πιθανό να προχωρήσει σε αγορές και κατά συνέπεια αυξάνεται και η αποδοτικότητα των προωθητικών ενεργειών.

Πρακτικά, το Digital Marketing επιτρέπει να προσδιορίσουμε και να στοχεύσουμε σε ένα πολύ συγκεκριμένο καταναλωτικό κοινό και να δημιουργήσουμε διαφημίσεις με εξατομικευμένα μηνύματα, αυξάνοντας έτσι τις πιθανότητες να δουν τις διαφημίσεις μας μόνο αυτοί που πραγματικά ενδιαφέρονται για αυτό που προσφέρουμε, πετυχαίνοντας έτσι περισσότερες πωλήσεις.

Για παράδειγμα, αξιοποιώντας σύγχρονα ψηφιακά εργαλεία του διαδικτυακού μάρκετινγκ, μπορούμε να σχεδιάσουμε διαφημιστικές εκστρατείες που απευθύνονται σε ένα κοινό με συγκεκριμένα χαρακτηριστικά, όπως φύλλο, οικογενειακή κατάσταση, ηλικία, ενδιαφέροντα και μόρφωση.

Μετρήσιμα αποτελέσματα

Σε αντίθεση με το offline marketing, το ψηφιακό επιτρέπει σε ένα brand να δει με ακρίβεια και σε πραγματικό χρόνο τα αποτελέσματα της κάθε προωθητικής ενέργειας. Τα digital tools δίνουν πρόσβαση σε πληροφορίες όπως πόσα άτομα είδαν μια διαφήμισή μας, πόσοι απ’ αυτούς προχώρησαν σε αγορές αλλά και σε ποια είδη κοινού δεν έχει μεγάλη απήχηση η καμπάνια μας.

Με τον τρόπο αυτό, ανά πάσα στιγμή μπορούμε να προχωράμε σε αλλαγές, και να προσαρμόζουμε την digital marketing στρατηγική μας, βελτιώνοντας ακόμη περισσότερο τα αποτελέσματά της.

Μικρότερο κόστος

Ένα ακόμη ιδιαίτερα θετικό χαρακτηριστικό του digital marketing είναι πως το κόστος διαμορφώνεται με βάση τις ανάγκες του εκάστοτε brand, και κατά συνέπεια δεν έχει σημασία πόσο μικρή ή μεγάλη είναι μια επιχείρηση μιας και όλοι μπορούν να σχεδιάσουν και να υλοποιήσουν μια ψηφιακή στρατηγική μάρκετινγκ.

Μάλιστα, ακριβώς επειδή πρόκειται για ενέργειες με μεγάλη αποδοτικότητα, μπορεί κανείς να δει άμεσα αποτελέσματα χωρίς να χρειαστεί να δαπανήσει μια περιουσία και έτσι το κόστος για μια digital marketing στρατηγική παραμένει χαμηλό συγκριτικά με άλλες παραδοσιακές μεθόδους διαφήμισης.

Το Internet Marketing Strategy είναι μια σειρά από ιδιαίτερα αποδοτικές ενέργειες που μπορούν να βοηθήσουν ένα brand να αυξήσει τον κύκλο των εμπορικών δραστηριοτήτων του, να αποκτήσει περισσότερους πελάτες αλλά και να δημιουργήσει μια σχέση εμπιστοσύνης, σιγουριάς και ασφάλειας.

Εάν μάλιστα αναλάβει ένας επαγγελματίας τον σχεδιασμό και την υλοποίηση μιας ολοκληρωμένης digital marketing στρατηγικής, τότε τα αποτελέσματα θα είναι κάτι παραπάνω από εντυπωσιακά.

Δείτε ακόμη άλλα άρθρα πάνω στο Internet Marketing Strategy και στην κατασκευή των ιστοσελίδων σας:

Γιατί είναι σημαντικό να θέτουμε στόχους για τον ιστοχώρο μας

Στρατηγική μάρκετινγκ για την επιχείρησή σας

Θέλετε να διαβάζετε άρθρα σαν το παραπάνω;

Συμπληρώστε το email σας και τα υπόλοιπα αφήστε τα σε εμάς!

Κάθε βδομάδα στο mailbox σας καινοτόμες ιδέες και προτάσεις για Startups, για να υλοποιήσετε το όραμά σας και να αποκτήσετε μία επιτυχημένη επιχειρηματική διαδρομή!