η σημασία των λέξεων φράσεων keywords

ALL POSTS

Ποια είναι η σημασία των λέξεων φράσεων(keywords) στο SEO

Ένα από τα θεμελιώδη στοιχεία που χαρακτηρίζουν μια επιτυχημένη βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης – SEO είναι και η σωστή επιλογή των λέξεων φράσεων (keywords) που θα χρησιμοποιήσουμε.

Η επιτυχημένη στρατηγική που θα εφαρμόσουμε με βάση αυτές τις λέξεις φράσεις (keyword strategy) θα αυξήσει τις πωλήσεις και τα κέρδη σας.

Στρατηγική λέξεων φράσεων

Μια επιτυχημένη στρατηγική λέξεων φράσεων είναι ο πυλώνας της digital marketing στρατηγικής σας γιατί στην ουσία αυξάνει σημαντικά την επισκεψιμότητα του ιστότοπου σας, και μετατρέπει τους επισκέπτες σας σε πελάτες, κάτι που σημαίνει με τη σειρά του αυξημένες πωλήσεις και κερδοφορία για την επιχείρηση σας.

Για να το πούμε πιο απλά, είναι μια μεγάλη λίστα με όλες τις λέξεις και φράσεις κλειδιά που πρέπει να προβάλλεται η επιχείρηση σας ώστε να έχει μέγιστη προβολή και πωλήσεις.

Πώς δημιουργείται μια επιτυχημένη στρατηγική λέξεων φράσεων;  Πάμε να το δούμε παρακάτω.

Κατανοήστε τον τρόπο που ψάχνει και αναζητάει το κοινό σας.

Το πρώτο πράγμα που πρέπει να κάνετε είναι να σκεφτείτε το πώς λειτουργούν οι πελάτες σας, πως κάνουν αναζήτηση, τι εκφράσεις χρησιμοποιούν για προϊόντα αντίστοιχα με τα δικά σας κλπ.

Δηλαδή;
Για παράδειγμα, έστω ότι έχετε μια επιχείρηση με είδη γάμου. Η μία κλασική αναζήτηση που πιστεύετε πως κάνουν οι πελάτες σας είναι η λέξη “μπομπονιέρες”.
Σε αυτήν την περίπτωση, εάν η βασική σας λέξη κλειδί είναι “μπομπονιέρες”, τότε ο ιστότοπος σας θα εμφανίζεται όταν κάποιος κάνει αναζήτηση για την λέξη “μπομπονιέρες”.

Όμως οι πελάτες σας μπορεί να ψάχνουν επίσης τις λέξεις “μπομπονιέρες καραβάκι”, ή “βάσεις για μπομπονιέρες”, κλπ, οπότε εάν εσείς δεν συμπεριλάβετε στην keyword στρατηγική σας τις λέξεις αυτές, τότε θα χάσετε ένα μεγάλο μέρος πιθανών πελατών.

Πρακτικά αυτό σημαίνει πως πρέπει να κάνετε μια μεγάλη λίστα με όλες τις πιθανές λέξεις και φράσεις κλειδιά, και όλους τους πιθανούς συνδυασμούς που χρησιμοποιούν οι πελάτες σας, ώστε να πάρετε ως επισκεψιμότητα το 100% των αναζητήσεων που γίνονται σχετικά με τα προϊόντα σας.

Χρησιμοποιήστε εργαλεία για να βρείτε τις καλύτερες λέξεις κλειδιά.

Θα βρείτε πολλά εργαλεία τα οποία θα σας βοηθήσουν να εντοπίσετε τις λέξεις και φράσεις κλειδιά με τον μεγαλύτερο όγκο αναζητήσεων ανά μήνα και ανά περιοχή, κάτι που θα δείξει ποια keywords θα αυξήσουν την επισκεψιμότητα του ιστότοπου σας.

Τα εργαλεία αυτά θα τα βρείτε είτε σε δωρεάν είτε σε πληρωμένη έκδοση.
Ενδεικτικά σας αναφέρουμε:

Μια σωστά σχεδιασμένη στρατηγική λέξεων φράσεων, θα πρέπει να περιλαμβάνει τουλάχιστον 50-70 keywords τα οποία θα σας βοηθήσουν να προσελκύσετε μεγάλο όγκο επισκεπτών στην ιστοσελίδα ή το eshop σας.

Δημιουργήσετε μια Keyword volume list.

Ένα πολύ καλό κριτήριο που θα σας βοηθήσει για την σωστή επιλογή keywords είναι το keyword volume.

Τι σημαίνει αυτό; Ο συνολικός όγκος αναζητήσεων το μήνα που έχουν τα keywords που σας ενδιαφέρουν.

Δημιουργήστε 3 κατηγορίες:

  • High volume (μεγάλη αναζήτηση)
  • Medium volume (μεσαία αναζήτηση)
  • Low volume (χαμηλή αναζήτηση)

Στην πρώτη κατηγορία εντάξτε τις λέξεις που συγκεντρώνουν τις περισσότερες αναζητήσεις τον μήνα.

Στην δεύτερη κατηγορία εντάξτε τις λέξεις που συγκεντρώνουν κάτω από 2000 αναζητήσεις τον μήνα.

Στην τρίτη κατηγορία εντάξτε τις λέξεις που συγκεντρώνουν κάτω από 1000 αναζητήσεις τον μήνα.

Αυτό θα σας βοηθήσει ανά πάσα στιγμή να γνωρίζετε ποιες ακριβώς λέξεις κλειδιά και κοινό πρέπει να στοχεύσετε ώστε να αυξήσετε επισκεψιμότητα και πωλήσεις.
Που ακριβώς χρησιμοποιούνται οι λέξεις φράσεις μέσα στην ιστοσελίδα ή το eshop;

-Τα high volume keywords, πρέπει πάντα να χρησιμοποιούνται στην αρχική σελίδα και στο meta description καθώς αυτά τα δύο “διαβάζει” αρχικά η Google για να κατατάξει τον ιστότοπο μας.

-Επίσης πολύ σημαντικό είναι σε περιπτώσεις eshop τα high volume keywords να τοποθετηθούν και στον τίτλο κάθε προϊόντος ώστε να προσελκύουν μεγάλη επισκεψιμότητα και συνεπώς αυξημένες πωλήσεις.

Συνοψίζοντας, όπως είδαμε παραπάνω, η σωστή επιλογή των λέξεων φράσεων keywords για την ιστοσελίδα σας ή το eshop σας είναι η βάση της SEO επιτυχίας σας, και θα σας αποφέρει σημαντικά πλεονεκτήματα και πωλήσεις.

Ελάτε μαζί μας για να σας προσφέρουμε ολοκληρωμένες υπηρεσίες Κατασκευής ιστοσελίδων και προώθησηDigital Marketing (SEO, SEM, Social Media Marketing, Inbound Marketing). Ό,τι δηλαδή χρειάζεστε για να αξιοποιήσετε με επαγγελματικό τρόπο τη νέα εποχή του Internet.

Δείτε ακόμη:

Δημιουργία ιστοσελίδων και keywords: Πώς να επιλέξετε τα σωστά!

Θέλετε να διαβάζετε άρθρα σαν το παραπάνω;

Συμπληρώστε το email σας και τα υπόλοιπα αφήστε τα σε εμάς!

Κάθε βδομάδα στο mailbox σας καινοτόμες ιδέες και προτάσεις για Startups, για να υλοποιήσετε το όραμά σας και να αποκτήσετε μία επιτυχημένη επιχειρηματική διαδρομή!