επανασχεδιασμός ιστοχώρων

Επανασχεδιασμός ιστοσελίδας: Μυστικά επιτυχίας

Βήμα 1: Ορίστε τους στόχους σας

Κάθε επανασχεδιασμός του ιστοχώρου σας θα πρέπει να αρχίζει με τους στόχους που έχετε στο μυαλό σας. Θα σας φανεί χρήσιμο αν έχετε σαφείς και ξεκάθαρους στόχους όταν πρόκειται να αποφασίσετε πώς θα προχωρήσετε με τη νέα σας ιστοσελίδα.

Λόγοι για τον επανασχεδιασμό της ιστοσελίδας σας

Καλοί λόγοι

  • Θέλω να βελτιώσω τη χρηστικότητα της ιστοσελίδας μου.
  • Θέλω να ευθυγραμμιστεί εκ νέου η ιστοσελίδα μου με τη νέα στρατηγική της μάρκας μου.
  • Θέλω να κάνω το site μου να παίζει σωστά και σε κινητές συσκευές (responsive design)
  • Θέλω να ενσωματώσω μια καλύτερη στρατηγική περιεχομένου.
  • Θα θέσω τον Χ στόχο(για την ιστοσελίδα μου) και θα μετρήσω μετά από 12 μήνες αν τον έχω πετύχει.

Κακοί Λόγοι

  • Έχω βαρεθεί με την τρέχουσα ιστοσελίδα μου.
  • Οι ανταγωνιστές μου έχουν αλλάξει την ιστοσελίδα τους
  • Θέλω να γίνει πιο ανταγωνιστική.
  • Θέλω να αποκτήσει μεγαλύτερη επισκεψιμότητα. (Δεν είναι η επισκεψιμότητα σημαντική, αλλά οι μετατροπές: δηλαδή πόσοι από τους επισκέπτες έχουν μετατραπεί σε πελάτες σας)

Μυστικό Νο 1: Αν μπορείτε να μάθετε από τους ήδη υπάρχοντες πελάτες σας τι είναι αυτό που τους αρέσει και τι όχι από το υπάρχον site σας.

Βήμα 2:  Καταγράψτε τις ανάγκες σας

Αφού έχετε καταγράψει τούς στόχους σας είναι εύκολο να δείτε με ποιά χαρακτηριστικά μπορείτε να τους πετύχετε.

Για παράδειγμα αν θέλετε να έχετε εγγραφές στην ιστοσελίδα σας από τους επισκέπτες της θα πρέπει να τους καθοδηγήστε σε μία σελίδα εγγραφής όπου θα πρέπει να υπάρχει μία φόρμα εγγραφής και οι εγγραφές να αποθηκεύονται σε μία βάση δεδομένων.

Δημιουργήστε έναν χάρτη του ιστοχώρου σας

Η δημιουργία ενός χάρτη(site map) για τον ιστοχώρο σας είναι σημαντικός για δύο λόγους: Αφ´ενός γίνεται απογραφή των υφιστάμενων σελίδων του site σας (αυτό βοηθά στο SEO να τοποθετήσετε κατάλληλα τις λέξεις φράσεις ιεραρχικά) και καθορίζει τη δομή για το νέο site και επίσης σας δίνει μία οπτική αναπαράσταση για το τι περιεχόμενο θα πρέπει να μετακινηθεί προς τις εμπρός αρχικές σελίδες και τι όχι.

Μυστικό Νο 2: Μη φοβάστε να ψάξετε για έμπνευση από τον ανταγωνισμό σας ή και από άλλες ιστοσελίδες

Βήμα 3: Περιεχόμενο (βασική παράμετρος επιτυχίας)

Το περιεχόμενο θα πρέπει να προηγείται του σχεδιασμού.

Γυρίστε λίγο πίσω στους στόχους σας και δείτε πως αυτοί εναρμονίζονται με τη στρατηγική του περιεχόμενό σας και με την επικοινωνία της μάρκας σας. Είναι το περιεχόμενό σας έτοιμο έτσι ώστε να το κατανοήσουν οι επισκέπτες σας και να κάνουν το επόμενο βήμα που θέλετε;

Μπορεί να είναι οτιδήποτε: Kείμενα, φωτογραφίες, video, υλικό από τα μέλη σας (facebook)κ.α.

Το περιεχόμενο χρειάζεται ανανέωση, συντήρηση, και βελτίωση συνέχεια.

Η δημιουργία ενός blog είναι σημαντική.

To 92% από τις εταιρίες που έχουν blog και δημοσιεύουν σε τακτά χρονικά διαστήματα έχουν κερδίσει σημαντικούς πελάτες

Μυστικό Νο 3: Το SEO έχει αλλάξει


Παλαιό SEO
: Οι μηχανές αναζήτησης δείχνουν  ιστοσελίδες με πιο σχετικό περιεχόμενο με βάση τις λέξεις-κλειδιά που βρέθηκαν σε τίτλους και τις επικεφαλίδες της ιστοσελίδας & στην μετα-περιγραφή.

Νέο SEO: Οι μηχανές αναζήτησης προτιμούν ιστοσελίδες με φρέσκο και πρωτότυπο περιεχόμενο που εξετάζουν τα προβλήματα, τις ανάγκες και τις επιθυμίες των κοινών τους.

Βήμα 4: Σχεδιασμός (που εξυπηρετεί το περιεχόμενο)

Παρακάτω βλέπετε μια εικόνα για το πως μοιάζει η διαδικασία του σχεδιασμού μας.

 

Βήμα 5: Δοκιμή και ανάλυση

Όταν αισθάνεστε ότι η ιστοσελίδα σας είναι σχεδόν έτοιμη για δημόσια προβολή, ήρθε η ώρα για το beta testing. Τουλάχιστον, η διαδικασία αυτή θα πρέπει να περιλαμβάνει:

  • Φόρμα Δοκιμές. Βεβαιωθείτε ότι όλες δουλεύουν σωστά και σας δίνουν τα σωστά δεδομένα.
  • Ψάξτε για σπασμένα συνδέσεις σε όλες τις ιστοσελίδες σας.
  • Ελέγξτε για λάθη γραμματικής και ορθογραφίας.
  • Δοκιμές σε όλους τους web browsers όπως: Safari, Firefox, Chrome, Internet Explorer

Ορισμένες χρήσιμες online διευθύνσεις για τις δοκιμές σας:

http://www.crazyegg.com

https://www.mouseflow.com

http://www.usertesting.com

Ελπίζουμε να σας βοηθήσαμε να καταλάβετε περισσότερα για το πως πρέπει να σκεφτείτε όταν αποφασίσετε για την ανακατασκευή του ιστοχώρου σας. Αν πιστεύετε ότι χρειάζεστε κάποια επιπλέον διευκρίνιση τότε μη διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας.

Μοιραστείτε το άρθρο