Βελτιστοποίηση μηνύματος ιστοσελίδας

Βελτιστοποίηση μηνύματος ιστοσελίδας. Πως θα το πετύχετε

Βελτιστοποίηση μηνύματος ιστοσελίδας

Σας ἐχει τύχει να έχετε πάει πρόσφατα σε ένα ιστοχώρο, όπου έχετε διαβάσει κάθε λέξη αλλά και πάλι δεν ήσασταν σίγουροι για το τι η επιχείρηση κάνει στην πραγματικότητα;
Παρόμοιες εταιρίες όπως η παραπάνω έχουν ξοδέψει πολύ χρόνο για την ανάπτυξη ενός όμορφο ιστοχώρου και ίσως ακόμη περισσότερο χρόνο για το προϊόν ή την υπηρεσία που παρουσιάζουν. Όμως, έχουν αγνοήσει ένα κρίσιμο στοιχείο που μπορεί να κάνει τη διαφορά που δεν είναι άλλο από το μήνυμα που εκπέμπει η ιστοσελίδα τους.

Οι επισκέπτες της ιστοσελίδας σας είναι ανυπόμονοι

Όταν οι επισκέπτες έρχονται για πρώτη φορά ατην ιστοσελίδα σας βιάζονται να κρίνουν. Οι ειδικοί λένε, ότι ένας μέσος αναγνώστης θα μείνει στη σελίδα σας για μόλις 10 με 15 δευτερόλεπτα. Αυτός είναι ένας πολύ μικρός χρόνος για να τους πείσουμε ότι το προϊόν ή η υπηρεσία μας ικανοποιεί τις ανάγκες τους.

Η αισθητική του ιστότοπου είναι σημαντική και δεν πρέπει να αγνοηθεί, αλλά μικροαλλαγές στην ιστοσελίδα, με σχεδιαστικά στοιχεία για την αύξηση των κλικ θα πάει μόνο μέχρι ενός σημείου. Ένα πράσινο ή το κόκκινο κουμπί προτροπής  για δράση (CTA, call to action) δεν θα κάνει τη διαφορά, αν οι άνθρωποι δεν καταλαβαίνουν σε αυτές τις πρώτες στιγμές πώς η επιχείρησή σας δημιουργεί αξία για αυτούς.

Σε αυτό το άρθρο θα εξετάσουμε τα συστατικά της ιστοσελίδας που στέλνει τα σωστά μηνύματα και πώς μπορείτε να τα εφαρμόσετε στην ιστοσελίδα σας για να μετατρεψετε περισσότερους επισκέπτες σε πελάτες για την επιχείρησή σας.

Υπάρχουν τρία σημαντικά συστατικά του μυνήματος που θα εκπέμπει η ιστοσελίδας σας και που θα τα δούμε παρακάτω:

  • Ποια είναι η επιχείρησή σας (τι κάνετε);
  • Τι σας κάνει να διαφέρετε;
  • Έχετε θέσει τις σωστές προσδοκίες σας;

Πως να έχετε τα σωστά μυνήματα στην ιστοσελίδα σας.

1. Ποιά είναι η επιχείρησή σας; (τι κάνετε;)

Είναι σημαντικό να φαίνεται γρήγορα η αξία της επιχείρησής σας στην αγορά σας (στο κοινό σας). Αν και ακούγεται προφανές υπάρχουν πολλές ιστοσελίδες που δεν το κάνουν.

Εδώ είναι ένα διασκεδαστικό πείραμα που μπορείτε να κάνετε:
Ζητήστε από κάποιους ανθρώπους που δεν είναι εξοικειωμένοι με την επιχείρησή σας να δουν και να διαβάσουν την αρχική σελίδα σας. Μην τους αφήσετε να κάνουν κλικ μέσα σε διαφορετικές σελίδες. (Αν χρειαστεί να κάνουν κλικ μέσα από στο site σας για να κατανοήσουν την επιχείρησή σας, τότε αυτό είναι ένα πρόβλημα.) Αφού έχουν διαβάσει την αρχική σελίδα σας, ζητήστε τους να σας εξηγήσουν τι κάνει η επιχείρησή σας. Αυτό μπορεί να σας φαίνεται αστείο, αλλά οι απαντήσεις τους μπορεί να σας σοκάρουν.

2. Τι κάνετε διαφορετικά;

Δουλεύουμε σε έναν ανταγωνιστικό κόσμο όπου, ανεξάρτητα από το πόσο μοναδικά σκεφτόμαστε για το προϊόν μας ή την υπηρεσία μας, θα υπάρξει μια παρόμοια υπηρεσία ή ένα παρόμοιο προϊόν εκεί έξω. Αν δεν επικοινωνηθεί σωστά η διαφορετικότητα, οι επισκέπτες σας μπορεί να υποθέσουν ότι είστε το ίδιο με τους υπόλοιπους και να φύγουν. Προσπαθήστε να τονίσετε εμφανώς τα πλεονεκτήματα της επιχείρησής σας ή του προϊόντος σας.
Με τα μηνυμάτα που εκπέμπει η ιστοσελίδα σας, ο στόχος σας δεν είναι να πείσετε τους επισκέπτες σας να αγοράσουν κάτι, αλλά να αποκαλύψει τις ανάγκες τους και να τονίσει το προϊόν σας ως λύση. Σκεφτείτε το κοινό σας, τα προβλήματά τους, και δώστε τους τις λύσεις που χρειάζονται.

Έχετε θέσει τις σωστές προσδοκίες;

Ένα από τα μεγαλύτερα εμπόδια για την απόκτηση νέων πελατών είναι η έλλειψη εμπιστοσύνης και ότι στα πλαίσιο των μηνυμάτων σας μπορεί να επηρεάσει την αξιοπιστία σας.
Δυστυχώς, πολλές ιστοσελίδες θέλουν να δελεάσουν τους επισκέπτες με έξυπνα μηνυμάτα, που υπόσχονται στον κόσμο, αλλά αποτυγχάνουν να τους κερδίσουν. Στα μηνύματα σας θα πρέπει να ορίσετε τις σωστές προσδοκίες που θα τηρούν τις υποσχέσεις σας και τις δεσμεύσεις σας και οι οποίες θα καθησυχάζουν τους επισκέπτες που έρχονται στον ιστοχώρο σας.

Πιστεύουμε πως:

Eπικοινωνώντας καλύτερα την αξίας της επιχείρησης σας, διατυπώνοντας σαφές την διαφορά σας από τον ανταγωνισμό και θέτοντας παράλληλα τις σωστές προσδοκίες, μπορεί να μετατρέψετε εύκολα τους επισκέπτες της ιστοσελίδας σας σε πελάτες για την επιχείρησή σας.

Δείτε ακόμη:

Πως θα γίνει η εταιρία σας η πρώτη επιλογή του πελάτη;

Στρατηγική μάρκετινγκ για την επιχείρησή σας

Μοιραστείτε το άρθρο