Social Media: Ποιά είναι η καλύτερη πλατφόρμα για εσάς

Προώθηση του site σας στα social media και ποιό είναι το καλύτερο για εσάς

Ωραία έχετε τελειώσει με την κατασκευή της ιστοσελίδας σας και σκέφτεστε τρόπους προσέλκυσης πελατών στον ιστοχώρο σας. Ο καθένας έχει την αγαπημένη του πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης (social media), και σε αυτό το άρθρο θα συζητήσουμε τις προτάσεις μας και μερικές βέλτιστες πρακτικές για την ανταλλαγή περιεχομένου σε καθένα από αυτά τα δίκτυα.

Facebook

Κατά τη γνώμη μου, το πιο σημαντικό κοινωνικό δίκτυο για να βοηθήσει την προώθηση της ιστοσελίδας σας είναι το Facebook. Δημιουργήστε μια επιχειρηματική σελίδα στο Facebook η οποία είναι εξίσου εύκολη όσο το να δημιουργήσετε ένα προσωπικό προφίλ στο Facebook. Ακολουθήστε αυτόν τον οδηγό για να ξεκινήσετε.

Εδώ είναι μερικά πράγματα που πρέπει να δείτε κατά τη δημιουργία της σελίδας σας στο Facebook επιχειρήσεων:

  • Δώστε έμφαση στην ποιότητα του περιεχομένου, ειδικότερα στην ενότητα About. Συμπεριλάβετε τα βασικά σας στοιχεία (διεύθυνση, αριθμό τηλεφώνου, κ.λπ.), καθώς και οποιεσδήποτε άλλες πληροφορίες οι πελάτες θα πρέπει να βρουν όταν ψάχνουν για σας. Αν είστε ένα εστιατόριο θα πρέπει να βρείτε ένα μέρος για να δημοσιεύσετε το μενού σας, αν είστε ένα μουσικό συγκρότημα θα πρέπει να βρείτε ένα μέρος για να μοιραστείτε τις επερχόμενες συναυλίες σας.
  • Δημιουργήστε μια όμορφη και ενδιαφέρουσα Facebook φωτογραφία στο εξώφυλλο. Αυτό είναι το ιδανικό μέρος για να καθορίσετε και να προβάλετε το εμπορικό σήμα σας, και υπάρχουν πολλές υπηρεσίες που μπορούν να σας βοηθήσουν να δημιουργήσετε μια εκπληκτική εικόνα, ακόμα κι αν δεν είστε επαγγελματίας σχεδιαστής.
  • Επιλέξτε μια ισχυρή Facebook προφίλ εικόνα. Αυτή είναι η φωτογραφία που εμφανίζεται σχεδόν παντού στο Facebook, συμπεριλαμβανομένου και του newsfeed. Σιγουρευτείτε να επιλέξετε κάτι που εξακολουθεί να είναι αναγνωρίσιμο σε μία μικρή μικρογραφία. Εάν έχετε ένα λογότυπο, μπορείτε να το χρησιμοποιήσετε εδώ.

Όταν ξεκινήσετε την σελίδα της επιχείρησή σας στο Facebook, προτείνω να δημοσιεύετε περίπου τρεις φορές την εβδομάδα. Τι πρέπει να δημοσιεύσετε;

  • Εικόνες. Οι δημοσιεύσεις στο Facebook με φωτογραφίες δέχονται 53% περισσότερα likes από ό, τι οι δημοσιεύσεις χωρίς φωτογραφίες.
  • Βίντεο. Για καλύτερα αποτελέσματα, ανεβάστε ένα βίντεο απευθείας στο Facebook και μην μοιραστείτε μια σύνδεση από το YouTube. Η διάρκει του βίντεο να είναι λιγότερη από ένα λεπτό για να είναι ελκυστικό και όχι κουραστικό.
  • Συνοδεύστε το σύνολο των δημοσιεύσεών σας με ευχάριστες και σύντομες λεζάντες.

Θα πρέπει, επίσης, να ορίσετε έναν προϋπολογισμό για τις διαφημίσεις στο Facebook. Όταν ρυθμίζετε μια διαφημιστική καμπάνια στο Facebook, είναι σημαντικό να αποφασίσετε ποιός είναι ο κύριος στόχος σας. Τι θέλετε να πάρετε από τις διαφημίσεις; Θέλετε να προωθήσετε τη σελίδα στο Facebook την ίδια και να φέρετε περισσότερους φίλους; Θέλετε να αυξήσετε την επισκεψιμότητα στον ιστοχώρο σας;

Google Plus

Το δεύτερο και πιο σημαντικό κανάλι των social media για να βοηθήσει την προώθηση της ιστοσελίδας σας είναι το Google+. Είμαι προσωπικά οπαδός της πλατφόρμας, γιατί είναι μεγάλη η συνεισφορά του για το SEO, και ως εκ τούτου κλειδί για την εύρεση νέων πελατών. Ευτυχώς, δεν χρειάζεται να βγείτε έξω από τις συνήθεις διαδικασίες σας για να δημιουργήσετε νέο περιεχόμενο για το Google+. Απλά αντιγράψετε και επικολλήσετε αυτό που βάζετε στη σελίδα σας στο Facebook. Δεν υπάρχει καμία ποινή για την επανάληψη αντίγραφο στο Facebook και στο Google+, για την τώρα. Ωστόσο, για καλύτερα αποτελέσματα για το SEO  ίσως να χρειάζεται να προσθέσετε περισσότερο περιεχόμενο στο Google+ με τα άρθρα σας στα οποία θα συμπεριλαμβάνεται τις λέξεις-κλειδιά.

Twitter

Το Τουίτερ (Twitter) είναι ένας ιστοχώρος κοινωνικής δικτύωσης που επιτρέπει στους χρήστες του να στέλνουν και να διαβάζουν σύντομα μηνύματα (μέχρι 140 χαρακτήρες), τα οποία ονομάζονται τουίτς (Tweets). Τα μηνύματα μπορούν να αναγνωστούν και από μη συνδεδεμένους χρήστες, αλλά μόνο οι συνδεδεμένοι μπορούν να δημοσιεύσουν κείμενα. Δημιουργήθηκε τον Μάρτιο του 2006 από τον Τζακ Ντόρσεϊ και δημοσιεύθηκε τον Ιούλιο του ίδιου χρόνου. Η υπηρεσία έγινε γρήγορα δημοφιλής και σήμερα έχει πάνω από 270 εκατομμύρια ενεργούς χρήστες (2014). Είναι ένας από τους δέκα πιο δημοφιλείς ιστοτόπους του διαδικτύου.

Pinterest

Μια άλλη καλή επιλογή για την προώθηση της ιστοσελίδας σας και τη βελτίωση της πάνω στο SEO είναι το Pinterest. Το Pinterest είναι συχνά μιά υποτιμημένη πλατφόρμα για την αύξηση της επισκεψιμότητας στην ιστοσελίδα σας. Αλλά το Pinterest είναι στην πραγματικότητα η δεύτερη πλατφόρμα μετά από το Facebook που μπορεί να συμβάλει στην αύξηση της κίνησης στο site σας. Ανεβάστε ποιοτικές εικόνες, προσθέστε έξυπνες λεζάντες με τις λέξεις κλειδιά και δώστε ένα link (μία σύνδεση) στο δικτυακό σας τόπο για κάθε θέση.

Το Pinterest είναι επίσης ιδιαίτερα χρήσιμο εάν είστε σε ένα δημιουργικό επάγγελμα όπως ο σχεδιασμός, η μόδα, ή τέχνη, αλλά δεν είναι μόνο για τις τέχνες και τους δημιουργούς. Το 85% των χρηστών του Pinterest είναι γυναίκες, οι οποίες είναι πολύ καλό κοινό αν στοχεύετε στη συγκεκριμένη δημογραφική ομάδα.

Instagram

Και τέλος, θα ήθελα να συστήσω το Instagram για την προώθηση της ιστοσελίδας σας. Το κλειδί για να έχουμε μια πολύ καλή σελίδα Instagram είναι να έχουμε ένα καλό smartphone και ικανότητα για διαμόρφωση φωτογραφίες. Για να προσελκύσετε νέους οπαδούς στο Instagram, προσπαθήστε να δημιουργήσετε εικόνες με περιγραφικές λεζάντες με hashtags.

Κουμπιά κοινωνικών μέσων μαζικής ενημέρωσης (social media buttons)

Μην ξεχάσετε να βάλετε τα social media buttons σας στην ιστοσελίδα σας. Γιατί; Επειδή  ένας γρήγορος τρόπος (για την προώθηση της ιστοσελίδας σας) να κάνετε τους άλλους να το κάνουν για εσάς.
Είναι επίσης σημαντικό να τοποθετήσετε τα socila media buttons στο blog σας. Αν έχετε μια ιστοσελίδα ηλεκτρονικού εμπορίου, θα πρέπει επίσης να θέσετε τα κουμπιά σε όλες τις σελίδες των προϊόντο σας.

Τι συμβαίνει με άλλα κοινωνικά δίκτυα;

Αλλά περιμένετε, τι γίνεται με άλλα κοινωνικά δίκτυα όπως  το LinkedIn, και το YouTube; Ναι, όλα αυτά μπορούν να είναι σημαντικά εργαλεία για να βοηθήσουν στην προώθηση της ιστοσελίδας σας. Αλλά να έχετε κατά νου ότι θέλετε να επικεντρωθείτε στην ποιότητα των επισκεπτών σας και όχι στην ποσότητα. Είναι καλύτερο να είστε ιδιαίτερα ενεργή σε μία ή δύο πλατφόρμες από ότι σε έξι ή επτά. Το κενό και άδειο κοινωνικό σας προφίλ μπορεί να δώσει την εντύπωση ότι η επιχείρησή σας έχει εγκαταλειφθεί, ή ότι σε κανένα δεν του αρέσει και σίγουρα δεν είναι και η καλύτερη εντύπωση! Έτσι, η συμβουλή μου είναι να επιλέξετε τις πλατφόρμες που αρέσουν περισσότερο στο κοινό σας.

Δείτε ακόμη:

Στρατηγική στα social media: Δείτε τα τρία κορυφαία στοιχεία

Social Media Marketing οι δέκα εντολές

Μοιραστείτε το άρθρο