Κατασκευή ιστοσελίδων νέας γενιάς

ALL POSTS

Κατασκευή ιστοσελίδων νέας γενιάς: Απαραίτητη σήμερα

Η νέα γενιά ιστοσελίδων έρχεται να αλλάξει πλήρως τον τρόπο με τον οποίο οι επιχειρήσεις χτίζουν τη διαδικτυακή παρουσία τους, προωθούν υπηρεσίες και αγαθά και αλληλοεπιδρούν με τους πελάτες τους. Σήμερα, περισσότερο από ποτέ άλλωστε ο ανταγωνισμός στο διαδίκτυο είναι σκληρός και για να καταφέρει ένα brand να επιβιώσει οφείλει να προσαρμοστεί στις νέες απαιτήσεις και τις συνθήκες που έχουν διαμορφωθεί στην αγορά.

Η κατασκευή ιστοσελίδων νέας γενιάς δεν είναι ούτε απλή ούτε εύκολη υπόθεση. Προϋποθέτει ενδελεχή μελέτη, έμφαση στη λεπτομέρεια και επιστράτευση όλων των σύγχρονων τάσεων τόσο στο κομμάτι του web design όσο και από άποψης digital marketing και ψηφιακών εργαλείων επικοινωνίας. Στον κόσμο του διαδικτύου άλλωστε οι τεχνολογίες αναπτύσσονται με ιδιαίτερα ταχύτατους ρυθμούς. Κατά συνέπεια, μια ιστοσελίδα ή ένα eshop που κατασκευάστηκαν πριν από 5 χρόνια, σήμερα θεωρούνται – και δικαίως – «ξεπερασμένα», ειδικά εάν δεν έχει υπάρξει η δέουσα μέριμνα για την αναβάθμισή τους.

Τι είναι ωστόσο οι ιστοσελίδες νέες γενιάς και πως μπορούν να βοηθήσουν μια επιχείρηση να αναπτύξει μια ισχυρή διαδικτυακή παρουσία και να χτίσει το δικό της brand name;

Τι είναι οι ιστοσελίδες νέας γενιάς – Γιατί να τις επιλέξετε

Τα χαρακτηριστικά των ιστοσελίδων νέας γενιάς

1 – Ο χρήστης σε προτεραιότητα
2 – Μεγάλη προσαρμοστικότητα
3 – Τεχνητή νοημοσύνη
4 – Προσωποποιημένο περιεχόμενο
5 – Συνεχής αναβάθμιση

Τι είναι οι ιστοσελίδες νέας γενιάς

Οι ιστοσελίδες νέας γενιάς, γνωστές και ως δυναμικές ιστοσελίδες, δεν θυμίζουν σε τίποτα τα websites που κατασκευάζονταν πριν από μερικά χρόνια. Ξεφεύγοντας από τη λογική της απλής επικοινωνίας και της μετάδοσης μηνυμάτων, οι σύγχρονες ιστοσελίδες έχουν ως σκοπό να ψυχαγωγήσουν, να ενημερώσουν και παράλληλα να κάνουν την πλοήγηση των επισκεπτών μια απολαυστική εμπειρία.

Παράλληλα, εκτός από υψηλής αισθητικής και εύχρηστες, οι ιστοσελίδες νέας γενιάς αξιοποιούν προηγμένες τεχνολογίες και ψηφιακά εργαλεία που αυτοματοποιούν μια σειρά από διαδικασίες και επιτρέπουν στους επισκέπτες να εντοπίζουν με μεγαλύτερη ακρίβεια αυτό ακριβώς που αναζητούν ή αυτό που είναι πιο πιθανό να τους ενδιαφέρει περισσότερο.

Μια επιχείρηση που θα επενδύσει στις ιστοσελίδες νέας γενιάς, είναι σε θέση να εφαρμόσει μια σειρά από καινοτόμες τεχνολογίες οι οποίες θα τη βοηθήσουν να προσφέρει εξατομικευμένες υπηρεσίες στους επισκέπτες, χτίζοντας παράλληλα μια αμφίδρομη σχέση επικοινωνίας, αμοιβαίας εμπιστοσύνης.

Οι περισσότερες επιχειρήσεις σήμερα άλλωστε, ειδικά στο ταχύτατα αναπτυσσόμενο ψηφιακό περιβάλλον, αναζητούν τρόπους να αντιμετωπίσουν τον υψηλό ανταγωνισμό, να διακριθούν και φυσικά να προσελκύσουν περισσότερους πελάτες. Οι ιστοσελίδες νέας γενιάς διαθέτουν όλα εκείνα τα εχέγγυα που χρειάζεται μια επιχείρηση για να το πετύχει αυτό.

Γιατί να τις επιλέξετε

Το ερώτημα λοιπόν που καλείται να απαντήσει κάποιο brand είναι το εάν συμφέρει ή όχι να επενδύσει στην κατασκευή σύγχρονων ιστοσελίδων νέας γενιάς. Πρόκειται φυσικά για ένα ρητορικό ερώτημα, που σαφώς δεν χρειάζεται καν σκέψη. Οι δυναμικές ιστοσελίδες είναι το παρόν αλλά και το μέλλον του ψηφιακού εμπορίου. Κάθε επιχείρηση που αποσκοπεί στο χτίσιμο μιας ισχυρής διαδικτυακής παρουσίας οφείλει σαφώς να εναρμονίζεται με τις τεχνολογικές εξελίξεις και όχι να επαναπαύεται.

Οι δυναμικές ιστοσελίδες είναι πιο εύχρηστες και αισθητά πιο φιλικές προς τον χρήστη. Αυτομάτως αυτά τα χαρακτηριστικά οδηγούν σε περισσότερους επισκέπτες για ένα website. Επομένως, ένα brand μπορεί εύκολα να επεκτείνει το πελατολόγιο του και να αυξήσει τα έσοδά του. Δεν είναι τυχαίο άλλωστε το γεγονός πως όλα τα μεγάλα brands επενδύουν στην κατασκευή ιστοσελίδων νέας γενιάς, προσαρμόζοντας τα websites που διαθέτουν και αναβαθμίζοντας τη διαδικτυακή παρουσία τους.

Παράλληλα, οι εν λόγω ιστοσελίδες είναι αισθητά πιο ελκυστικές. Αυτό σημαίνει πως ένα brand αποκτά και ένα σημαντικό ανταγωνιστικό πλεονέκτημα, καθώς «φρεσκάρει» το design του website του και αναβαθμίζει το αισθητικό αποτέλεσμα που απολαμβάνουν οι επισκέπτες. Οι χρήστες είναι πιο πιθανό άλλωστε να επιστρέψουν σε έναν ιστότοπο – και να τον προσθέσουν στη λίστα με τα αγαπημένα websites τους – ο οποίος είναι ελκυστικός και εύχρηστος.

Τα χαρακτηριστικά των ιστοσελίδων νέας γενιάς

Ποια είναι λοιπόν τα επιμέρους χαρακτηριστικά που διαθέτουν οι εν λόγω ιστότοποι και τα οποία τους καθιστούν τόσο ελκυστικούς για τους χρήστες;

1 – Ο χρήστης σε προτεραιότητα

Το πρώτο και βασικό χαρακτηριστικό που διαθέτει μια ιστοσελίδα νέας γενιάς είναι το ότι θέτει σε προτεραιότητα τον χρήστη. Δεν πρόκειται για ένα website που θέλει να πουλήσει (αποκλειστικά) υπηρεσίες και προϊόντα, αλλά για μια ιστοσελίδα που στόχο έχει να ενημερώσει, να εξυπηρετήσει και να ικανοποιήσει τους χρήστες. Η κατασκευή των ιστοσελίδων νέας γενιάς γίνεται με γνώμονα ο κάθε χρήστης να είναι σε θέση να εντοπίσει άμεσα αυτό που ψάχνει και να λάβει τις πληροφορίες με τη σωστή ιεράρχηση.

Για τον σκοπό αυτόν επιστρατεύονται εύχρηστα μενού πλοήγησης, αξιοποιούνται τεχνικές UX Design (User Experience Design), γίνεται αξιολόγηση και ιεράρχηση των πληροφοριών και παράλληλα αξιοποιούνται οπτικοακουστικά μέσα. Μεταξύ άλλων, διαθέτουν δυναμικό μενού, το οποίο «ακολουθεί» τον χρήστη στη διαδρομή του μέσα στον ιστότοπο. Με τον τρόπο αυτό οι επισκέπτες δεν νιώθουν ποτέ ότι βρίσκονται «στα χαμένα». Παράλληλα, πρόκειται για websites τα οποία χαρακτηρίζονται από αφοπλιστική απλότητα. Στόχος δεν είναι να μπερδέψουν άλλωστε τον χρήστη ούτε να τον βομβαρδίσουν με πληροφορίες. Η χρήση των χρωμάτων και των κειμένων είναι φειδωλή, ενώ το ίδιο ισχύει και με κάθε άλλη πληροφορία.

Συνήθως τέτοιου είδους ιστοσελίδες διαθέτουν και ένα ειδικό τμήμα, στο οποίο οι χρήστες καλούνται να καταθέσουν την εμπειρία τους από την πλοήγηση, να υποβάλλουν τυχόν αναφορές για προβλήματα και γενικά να προσφέρουν ένα feedback, το οποίο στη συνέχεια αξιολογείται ώστε εάν κριθεί απαραίτητο να δρομολογηθούν αλλαγές στον ιστότοπο.

2 – Μεγάλη προσαρμοστικότητα

Το δεύτερο χαρακτηριστικό που διαθέτουν οι ιστοσελίδες νέας γενιάς είναι η υψηλή προσαρμοστικότητά τους. Μια ιστοσελίδα που κατασκευάστηκε πριν από 5 ή και 10 χρόνια, μπορεί στα μάτια κάποιων να φαντάζει ακόμη ελκυστική ή λειτουργική, ωστόσο δεν ισχύει το ίδιο και για τα «μάτια» των σύγχρονων έξυπνων συσκευών όπως τα smartphones και τα tablets. Ο αριθμός των χρηστών που χρησιμοποιεί αποκλειστικά ένα κινητό τηλέφωνο για να πλοηγηθεί στο διαδίκτυο πολλαπλασιάζεται διαρκώς. Μια ιστοσελίδα που δεν είναι δυναμική και δεν διαθέτει υψηλό βαθμό προσαρμοστικότητας, είναι πολύ πιθανό να αποθαρρύνει τους χρήστες, να χάνει σημαντικό αριθμό επισκεπτών και φυσικά να μην είναι ανταγωνιστική.

Αντίθετα, οι ιστοσελίδες νέας γενιάς διαβάζονται με την ίδια ευκολία από κάθε συσκευή που χρησιμοποιεί ο χρήστης. Μάλιστα, σε αρκετές των περιπτώσεων, δίνεται μεγαλύτερη βαρύτητα στα κινητά, παρά στους σταθερούς υπολογιστές και τα laptops. Οι εν λόγω ιστοσελίδες δεν είναι απλώς mobile friendly, αλλά διαθέτουν τον ύψιστο βαθμό προσαρμοστικότητας που μπορεί να αναπτύξει σήμερα ένα website. Αυτό, όπως είναι κατανοητό, τις καθιστά άκρως ελκυστικές στους χρήστες.

3 – Τεχνητή νοημοσύνη

Η τεχνητή νοημοσύνη έχει κάνει ιδιαίτερα αισθητή πλέον την παρουσία της στις σύγχρονες, δυναμικές, ιστοσελίδες νέας γενιάς που κατασκευάζονται σήμερα. Η ανάγκη άλλωστε για αυτοματοποίηση είναι σήμερα μεγαλύτερη από ποτέ, και η εν λόγω τεχνολογία μπορεί να την καλύψει σε κάθε website. Η αρχή έγινε με τα chatbots, τα οποία άρχισαν να ενσωματώνουν αρκετά ηλεκτρονικά καταστήματα που ήθελαν να προσφέρουν μια καλύτερη εμπειρία εξυπηρέτησης στους χρήστες. Πλέον αυτή η υπηρεσία έχει επεκταθεί σε ακόμη περισσότερους κλάδους, με ολοένα και περισσότερες επιχειρήσεις να αναζητούν τρόπους να τη συμπεριλάβουν και στο δικό τους website.

Η τεχνητή νοημοσύνη είναι σήμερα πιο προσιτή από ποτέ, ενώ η χρήση της σαφώς αναμένεται να διευρυνθεί τα επόμενα χρόνια. Επενδύοντας σε αυτήν, οι ιστοσελίδες νέας γενιάς αποκτούν ένα σημαντικό ανταγωνιστικό πλεονέκτημα. Μεταξύ άλλων, μια επιχείρηση μπορεί να προσθέσει έναν ψηφιακό βοηθό που θα δίνει λύσεις και απαντήσεις στους επισκέπτες του website, ενθαρρύνοντας να παραμείνουν περισσότερη ώρα στην ιστοσελίδα και να ολοκληρώσουν εργασίες (όπως μια αγορά) που σε διαφορετική περίπτωση θα είχαν εγκαταλείψει στη μέση.

4 – Προσωποποιημένο περιεχόμενο

Αν κάτι κυριαρχεί πλέον στο ψηφιακό μάρκετινγκ και στην κατασκευή ιστοσελίδων είναι αναμφίβολα το προσωποποιημένο περιεχόμενο. Επιστρατεύοντας προηγμένης τεχνολογίας αλγορίθμους οι ιστοσελίδες νέας γενιάς είναι σε θέση να προσφέρουν στον κάθε χρήστη αυτό ακριβώς που χρειάζεται, ή τουλάχιστον το περιεχόμενο που είναι πιο κοντά στις προτιμήσεις και τα ενδιαφέροντά του.

Τέτοιου είδους websites είναι σε θέση να εφαρμόσουν κάθε σύγχρονη πρακτική του digital marketing, ώστε οι επισκέπτες να λαμβάνουν ειδοποιήσεις για πράγματα που τους ενδιαφέρουν, προτάσεις για μελλοντικές αγορές ή ακόμη και ενημερώσεις για την προσθήκη πληροφοριών που είναι πιθανό να φανούν ιδιαίτερα χρήσιμες στον εκάστοτε χρήστη. Οι ιστοσελίδες νέας γενιάς άλλωστε κατασκευάζονται όχι με στόχο να προσπαθήσουν να πείσουν έναν χρήστη να προβεί σε μια αγορά, αλλά να προσφέρουν το περιεχόμενο αυτό που θα του φανεί χρήσιμο και συνάμα ελκυστικό.

5 – Συνεχής αναβάθμιση

Οι ιστοσελίδες νέας γενιάς αντιμετωπίζονται ως ένας «ζωντανός» οργανισμός, που εξελίσσεται διαρκώς. Δεν είναι στατικές ούτε παραμένουν προσκολλημένες στο παρελθόν. Αντίθετα, υπάρχει μέριμνα για τη διαρκή αναβάθμισή τους, κάτι άλλωστε που το επιτρέπουν εκ κατασκευής. Κατά συνέπεια, μπορεί μια επιχείρηση να τις αναβαθμίζει διαρκώς και ιδιαίτερα εύκολα, προσθέτοντας νέα ψηφιακά εργαλεία και αφαιρώντας αυτά που δεν θεωρεί πλέον σημαντικά. Με τον τρόπο αυτό, ο ιστότοπος δεν παύει ποτέ να είναι λειτουργικός και να θεωρείται σύγχρονος και μοντέρνος.

Επενδύοντας σε μια δυναμική ιστοσελίδα νέας γενιάς, μια επιχείρηση είναι σε θέση να χτίσει ένα ισχυρό brand name στον κόσμο του διαδικτύου. Παραμένει διαρκώς «επίκαιρη», και φροντίζει για τη συμπερίληψη νέων τεχνολογιών, που θα επιτρέπουν στους χρήστες να περιηγηθούν με μεγάλη ευκολία και ασφάλεια, απολαμβάνοντας παράλληλα μια προσωποποιημένη εμπειρία πλοήγησης, «κομμένη και ραμμένη» στις ανάγκες τους.

Συνεπώς, όσες επιχειρήσεις κατασκευάζουν σήμερα από την μηδέν ένα website δεν έχουν παρά να επενδύσουν στη δημιουργία δυναμικών ιστοσελίδων, που θα έχουν μέλλον στον ψηφιακό κόσμο, ενώ ακόμη και αυτές που διαθέτουν ήδη έναν ιστότοπο, αναμφίβολα θα πρέπει να κάνουν το μεγάλο βήμα και να μεταβούν στις ιστοσελίδες νέας γενιάς, αναβαθμίζοντας την διαδικτυακή παρουσία τους.

Ολοκληρώνοντας

Όπως βλέπουμε λοιπόν η κατασκευή ιστοσελίδων νέας γενιάς είναι μια πολύ σημαντική υπόθεση και για να γίνει σωστά χρειάζεστε την βοήθεια έμπειρων ειδικών, με άριστη τεχνογνωσία που θα καλύψει κάθε σας ανάγκη και θα πετύχει τους στόχους σας.

Επικοινωνήστε τώρα μαζί μας και ελάτε να σχεδιάσουμε μαζί ή να ανακατασκευάσουμε την νέα σας ιστοσελίδα ή eshop

Θέλετε να διαβάζετε άρθρα σαν το παραπάνω;

Συμπληρώστε το email σας και τα υπόλοιπα αφήστε τα σε εμάς!

Κάθε βδομάδα στο mailbox σας καινοτόμες ιδέες και προτάσεις για Startups, για να υλοποιήσετε το όραμά σας και να αποκτήσετε μία επιτυχημένη επιχειρηματική διαδρομή!