Κατασκευή eshop Θεσσαλονίκη

ALL POSTS

Κατασκευή eshop Θεσσαλονίκη – 10 αλήθειες

Κατασκευή eshop Θεσσαλονίκη και σε όλη την Ελλάδα με όμορφο καλαίσθητο design σε προνομιακές τιμές

Τα eshop γνωρίζουν μεγάλη άνοδο τα τελευταία χρόνια, με ευρύτερα το ηλεκτρονικό εμπόριο να καταγράφει αλματώδεις ρυθμούς ανάπτυξης. Η πανδημία δημιούργησε πρόσφορο έδαφος για την ραγδαία άνοδο των online αγορών, ωθώντας πρακτικά εκατοντάδες επιχειρήσεις – που δεν διέθεταν ηλεκτρονικό κατάστημα – στο να δημιουργήσουν eshop και να αποκτήσουν διαδικτυακή παρουσία, στην προσπάθεια τους να αυξήσουν τα έσοδα τους.

Η αυξημένη ζήτηση ωστόσο για την κατασκευή eshop έφερε – όπως ήταν αναμενόμενο – και αρκετή «θολούρα». Πολλοί επαγγελματίες έπεσαν «θύματα» επιτήδειων που έσπευσαν να τους υποσχεθούν ένα eshop σκέτο… χρυσορυχείο, για το οποίο μάλιστα έπρεπε να δαπανήσουν ελάχιστα χρήματα.

Όσοι ασχολούνται επαγγελματικά, και σοβαρά, με το ηλεκτρονικό εμπόριο γνωρίζουν ωστόσο πολύ καλά πως η κατασκευή ενός σοβαρού και αξιόπιστου eshop δεν μπορεί να γίνει με 100 και 200 ευρώ. Μην ξεχνάτε άλλωστε πως το να αποκτήσει κανείς ένα eshop δεν διαφέρει με το να αποκτήσει ένα φυσικό κατάστημα, το οποίο συνοδεύεται από λειτουργικά κόστη ενώ σίγουρα απαιτείται το να επενδύσουμε ένα ανάλογο κεφάλαιο για την αγορά χώρου, εξοπλισμού και την απασχόληση προσωπικού.

Εάν ψάχνετε εταιρίες που προσφέρουν υπηρεσίες όπως η κατασκευή eshop στη Θεσσαλονίκη τότε σίγουρα θα έχετε έρθει αντιμέτωποι με δεκάδες αντίστοιχες ιστοσελίδες ή διαφημίσεις. Πριν προχωρήσετε ωστόσο στην επιλογή του επαγγελματία που θα αναλάβει να κατασκευάσει για εσάς ένα ηλεκτρονικό κατάστημα είναι συνετό να γνωρίζετε 10 αλήθειες για την κατασκευή eshop που θα σας βοηθήσουν να ξεχωρίσετε μία «προσφορά – κράχτη» ή έναν ερασιτέχνη και να στραφείτε σε έναν έμπειρο και αξιόπιστο επαγγελματία.

Ας δούμε 10 μεγάλες αλήθειες που χαρακτηρίζουν την κατασκευή ενός eshop

1. Χρειάζεστε χρήματα
2. Αν είναι δωρεάν, δεν σας ανήκει
3. Κανένα eshop δεν φέρνει μόνο του λεφτά
4. Η ασφάλεια είναι το παν
5. Συνεργασία με μεταφορική
6. Ολοκληρωμένη ψηφιακή στρατηγική
7. Το αποτέλεσμα είναι μετρήσιμο
8. Ο ανταγωνισμός είναι «σκληρός»
9. Χρειάζεστε συντήρηση και υποστήριξη
10. Χρειάζεστε προσωπικό

κατασκευή eshop με εντυπωσιακό design

1. Χρειάζεστε χρήματα για την κατασκευή του eshop

Αν κάποιος σας υποσχεθεί ότι μπορείτε να αποκτήσετε ένα σύγχρονο, λειτουργικό και αξιόπιστο eshop με ελάχιστα χρήματα, τότε σίγουρα πρέπει να αναρωτηθείτε τι είδους ηλεκτρονικό κατάστημα θα είναι αυτό. Η αλήθεια είναι πως για την κατασκευή ενός eshop χρειάζεστε χρήματα. Χρειάζεστε ένα σοβαρό budget το οποίο θα επενδύσετε για το ψηφιακό κατάστημά σας και για την κάλυψη των αναγκών του.

Αν σας έλεγε κάποιος ότι θα σας ανοίξει σε έναν κεντρικό, πολυσύχναστο, εμπορικό δρόμο στη Θεσσαλονίκη μία επιχείρηση με μόλις 200 ευρώ θα τον εμπιστευόσασταν; Το ίδιο ακριβώς πρέπει να σκεφτείτε και στην περίπτωση της δημιουργίας ενός eshop.

Συνεπώς για ένα αξιόπιστο και σοβαρό eshop θα πρέπει να επενδύσετε και ένα αντίστοιχο χρηματικό ποσό, με το οποίο θα καλύψετε βασικά έξοδα όπως:

-Δημιουργία εύχρηστου interface
-Πρωτότυπο design
-Παραγωγή πρωτότυπων κειμένων και περιγραφών για τα προϊόντα
-Βελτιστοποίηση του SEO
-Αξιόπιστο και γρήγορο hosting
-Συμβουλευτική καθοδήγηση για τον σχεδιασμό και την κατασκευή του ιστοτόπου
-Πρόσθετες εφαρμογές για καλύτερη εμπειρία πλοήγησης

Αυτά είναι μόλις μερικά από τα χαρακτηριστικά που χρειάζεστε το ηλεκτρονικό κατάστημά σας για να σας αποφέρει έσοδα και να αρχίσει να αποδίδει τα αναμενόμενα.

2. Αν είναι δωρεάν, δεν σας ανήκει το ηλεκτρονικό κατάστημα

Σίγουρα όλοι οι επιχειρηματίες προσπαθούν να βρουν τρόπους να εξοικονομήσουν χρήματα, ειδικά όταν πρόκειται να κάνουν ένα νέο άνοιγμα. Ωστόσο στην περίπτωση του eshop πρέπει να έχετε κατά νου πως εάν κάτι δεν το έχετε πληρώσει, τότε σίγουρα δεν σας ανήκει.

Είτε πρόκειται για τον διαδικτυακό χώρο στον οποίο θα φιλοξενείται τη σελίδα σας [το hosting], είτε για υπηρεσίες όπως συγγραφή κειμένων, άρθρων, λήψη φωτογραφιών ή βίντεο, σίγουρα θα υπάρχει ένα αντίτιμο, μικρό ή μεγάλο, προκειμένου να τα αποκτήσετε.

Αυτό που πρέπει να εξετάσετε είναι το τι ακριβώς έχει ανάγκη η δική σας επιχείρηση και αντίστοιχα να επενδύσετε στην αγορά των υπηρεσιών που χρειάζεστε. Εάν για παράδειγμα θέλετε να φωτογραφίσετε ένα, ένα τα προϊόντα σας και να τα τοποθετήσετε στο eshop η καλύτερη λύση είναι να προσλάβετε έναν φωτογράφο και να πληρώσετε για τις αντίστοιχες υπηρεσίες και όχι φυσικά να αναζητήσετε τυχαίες φωτογραφίες (που δεν θα ανταποκρίνονται στα δικά σας προϊόντα) στο διαδίκτυο.

3. Κανένα eshop δεν φέρνει μόνο του λεφτά

Όσα χρήματα και εάν ξοδέψετε για την κατασκευή ενός eshop ένα πράγμα είναι βέβαιο: δεν θα κάθεστε και θα μπαίνουν λεφτά στον λογαριασμό σας. Αντιθέτως η αλήθεια είναι πως όσο σημαντική είναι η κατασκευή άλλο τόσο είναι και μετέπειτα διαχείριση ενός eshop. Δεν αρκεί απλώς να φτιάξετε ένα εύχρηστο, γρήγορο και αξιόπιστο eshop, καθώς από μόνο του αυτό δεν θα σας φέρει πελάτες. Χρειάζεστε μία ολοκληρωμένη digital marketing στρατηγική αλλά και μία σωστή λειτουργία του ηλεκτρονικού καταστήματός σας.

Για να μάθουν το eshop σας οι υποψήφιοι πελάτες σας θα πρέπει να «τρέξετε» online διαφημίσεις, ενώ για να εξυπηρετηθούν σωστά και να λάβουν σε real-time απαντήσεις στις απορίες τους πρέπει να υπάρχει και το αντίστοιχο προσωπικό που θα τους εξυπηρετεί. Σκεφτείτε το προηγούμενο παράδειγμα, με το φυσικό κατάστημα στο κέντρο της Θεσσαλονίκης: δεν αρκεί απλώς να ανοίξουμε το κατάστημα αλλά χρειαζόμαστε διαφήμιση για να το μάθει ο κόσμος και φυσικά πωλητές που θα εξυπηρετούν τους πελάτες. Το ίδιο ακριβώς ισχύει και με ένα eshop.

4. Η ασφάλεια είναι το παν

Όσοι ασχολούνται επαγγελματικά με το ψηφιακό επιχειρείν γνωρίζουν από πρώτο χέρι το πόσο σημαντική είναι η ασφάλεια των συναλλαγών. Όταν αποφασίζετε να κατασκευάσετε ένα eshop η αλήθεια είναι ότι το να δημιουργήσετε ένα ασφαλές περιβάλλον συναλλαγών πρέπει να αποτελεί προτεραιότητά σας. Και σε αυτή την περίπτωση εάν κάποιος σας «υποσχεθεί» ένα σοβαρό eshop με ελάχιστα χρήματα, σίγουρα αυτό δεν θα χαρακτηρίζεται από δίκτυ προστασίας και τα απαραίτητα ψηφιακά πιστοποιητικά που θα θωρακίζουν τις συναλλαγές.

Συνεπώς οι πελάτες σας ενδεχομένως να βρίσκονται σε κίνδυνο κάθε φορά που καταχωρούν τα στοιχεία τους για μία παραγγελία, ενώ είναι πολλοί πιθανό οι περισσότεροι να εγκαταλείπουν το eshop σας μόλις αντιληφθούν πως δεν είναι 100% προστατευμένα τα στοιχεία τους.

5. Συνεργασία με μεταφορική

Στο εμπόριο τα πάντα είναι θέματα συνεργασιών. Έτσι και στο eshop σας είναι πολύ σημαντικό να αναπτύξετε συνεργασίες που θα είναι προς όφελός της επιχείρησής σας, αλλά ταυτόχρονα δεν θα επιβαρύνουν και τους πελάτες σας. Η [πικρή] αλήθεια είναι πως υπάρχουν αρκετοί καταναλωτές που εγκαταλείπουν στη μέση μία online παραγγελία τους μόλις συνειδητοποιήσουν ότι είναι ασύμφορο το κόστος των μεταφορικών.

Το eshop άλλωστε δίνει τη δυνατότητα σε μία επιχείρηση να προσελκύσει πελάτες από διάφορα μέρη της χώρας ή και το εξωτερικό και από εκεί και πέρα είναι ζήτημα εμπορικής πολιτικής το πως θα καταφέρει κάποιος να τους «κρατήσει». Αναμφίβολα χρειάζεστε μία «καλή» συμφωνία με μία μεταφορική εταιρία η οποία θα σας δίνει τη δυνατότητα να προσφέρετε μεταφορές των προϊόντων σας χωρίς μεγάλη επιβάρυνση τόσο για τον πελάτη όσο και για εσάς.

Μία τέτοια συμφωνία είναι πολύ πιθανό να σας επιτρέπει τη αποστολή προϊόντων χωρίς μεταφορικά κόστη, εάν η παραγγελία του πελάτη ξεπερνάει ένα συγκεκριμένο ποσό. Έτσι εάν το eshop σας έχει έδρα για παράδειγμα τη Θεσσαλονίκη θα μπορείτε να στέλνετε μία μεγάλη παραγγελία σε πελάτη σας στην Κρήτη χωρίς επιπλέον επιβάρυνση για τον πελάτη.

6. Ολοκληρωμένη ψηφιακή στρατηγική

digital marketing strategy eshop

Το διαδίκτυο και δη το ηλεκτρονικό εμπόριο είναι ένας εντελώς διαφορετικός κόσμος. Η αλήθεια είναι λοιπόν πως δεν μπορείτε την ίδια στρατηγική που ακολουθείτε στο φυσικό κατάστημά σας να την εφαρμόζετε και στο eshop σας. Χρειάζεστε μία ολοκληρωμένη ψηφιακή στρατηγική η οποία θα στηρίζεται στις βασικές αρχές του digital marketing.

Πρέπει να επενδύσετε σε πρακτικές όπως η SEO βελτιστοποίηση, οι social media διαφημίσεις, τα Google Ads αλλά και προωθητικές ενέργειες όπως το newsletter σας. Όλα αυτά απαιτούν χρόνο, γνώση και χρήματα. Μπορείτε να απευθυνθείτε σε έναν ειδικό του digital marketing που θα οργανώσει την ψηφιακή σας παρουσία και σίγουρα πρέπει να συνυπολογίσετε και ένα αντίστοιχο budget για τέτοιου είδους ενέργειες.

7. Το αποτέλεσμα στην κατασκευή eshop είναι μετρήσιμο

Για κάθε ενέργεια που κάνετε στο διαδίκτυο υπάρχει τρόπος να μετρήσετε και το αποτέλεσμά της. Συνεπώς είναι αλήθεια πως μπορείτε να δείτε πόσο αποδοτικό είναι το eshop σας, πόσοι χρήστες το επισκέπτονται χωρίς να ψωνίζουν, πόσοι απ’ αυτούς που έκαναν μία αγορά επέστρεψαν ξανά αλλά και πόσα άτομα προσέλκυσε μία διαφήμισή σας.

Το ίδιο ισχύει και με την κατασκευή του eshop σας, καθώς μπορείτε άμεσα να διαπιστώσετε εάν όσα σας έχει υποσχεθεί αυτός που ανέλαβε να δημιουργήσει το ηλεκτρονικό κατάστημά σας τα έχει όντως ολοκληρώσει.

8. Ο ανταγωνισμός είναι «σκληρός»

Εάν κάποιος σας υποσχεθεί πως θα κατασκευάσει ένα eshop για την επιχείρησή σας το οποίο ως δια μαγείας θα «εξαφανίσει» όλους τους ανταγωνιστές σας και θα σας διασφαλίσει την μερίδα του λέοντος στην αγορά, τότε να είστε 100% σίγουροι πως επιχειρεί να σας εξαπατήσει. Η αλήθεια είναι πως στον κόσμο του ηλεκτρονικού εμπορίου ο ανταγωνισμός είναι μεγάλος.

Έχετε να συναγωνιστείτε μεγάλα brands, επιχειρήσεις που επενδύουν εκατομμύρια στην κατασκευή eshop, καθώς και επιχειρήσεις απ’ όλο τον κόσμο οι οποίες μπορούν να διεισδύσουν σε μία αγορά και να αποσπάσουν ένα σημαντικό μερίδιο.

Για να κάμψετε ωστόσο τον ισχυρό ανταγωνισμό θα χρειαστείτε τη συνδρομή ενός επαγγελματία που θα αναλάβει να μελετήσει τους ανταγωνιστές σας, να θέσει ρεαλιστικούς στόχους, να προσδιορίσει το κοινό στο οποίο απευθύνεστε και να δημιουργήσει ένα eshop με συγκεκριμένη στόχευση, που θα μπορεί να σταθεί με αξιοπρέπεια και σοβαρότητα στον κόσμο των online αγορών και φυσικά να αποτελέσει πόλο έλξης των καταναλωτών.

9. Χρειάζεστε συντήρηση και υποστήριξη το eshop σας

Εάν υποθέσουμε ότι έχετε ένα φυσικό κατάστημα στο κέντρο της Θεσσαλονίκης, για το οποίο μάλιστα δαπανήσατε ένα Χ ποσό, σίγουρα θα έχετε κατά νου πως υπάρχουν λειτουργικά κόστη που «τρέχουν» αλλά και έξοδα συντήρησης τα οποία επίσης πρέπει να συνυπολογίσετε όταν ξεκινάτε μία επένδυση.

Το ίδιο ακριβώς ισχύει και στην περίπτωση κατασκευής eshop. Όπως το άνοιγμα ενός καταστήματος στη Θεσσαλονίκη έτσι και η κατασκευή ενός eshop, συνοδεύονται από λειτουργικά έξοδα και δαπάνες συντήρησης που δεν πρέπει να αμελείτε.

Η τεχνολογία εξελίσσεται με ταχύτατους ρυθμούς και έτσι αναπόφευκτα ένα eshop που δημιουργείται σήμερα σε μερικά χρόνια θα θεωρείται ξεπερασμένο. Για να συνεχίσει να παραμένει λειτουργικό, μοντέρνο και εύχρηστο θα πρέπει να το ανανεώνετε διαρκώς, επενδύοντας σε νέες τεχνολογίες και συμπεριλαμβάνοντας σύγχρονες εφαρμογές που θα κάνουν πιο εύκολη τη ζωή των χρηστών.

Παράλληλα, για να συνεχίσει να παραμένει προσβάσιμο ένα eshop πρέπει να ανανεώνετε το πακέτο φιλοξενίας – hosting που έχετε αγοράσει ενώ όσο «μεγαλώνει» το ηλεκτρονικό κατάστημά σας και προσελκύει περισσότερους χρήστες πρέπει να εξετάσετε το ενδεχόμενο να αγοράσετε ένα καλύτερο πακέτο hosting που θα σας βοηθήσει να διατηρήσετε το eshop σας γρήγορο και λειτουργικό.

10. Χρειάζεστε προσωπικό

Για την κατασκευή ενός eshop θα πρέπει να απευθυνθείτε σε έναν σοβαρό και έμπειρο επαγγελματία. Τι γίνεται όμως με αυτή καθ’ αυτή τη διαχείριση του ηλεκτρονικού καταστήματός σας. Η αλήθεια λοιπόν είναι ότι χρειάζεστε προσωπικό, το οποίο θα απασχολείται με τις αντίστοιχες ενέργειες που συνοδεύουν ένα eshop. Ποιος θα απαντάει στα μηνύματα των χρηστών;

Ποιος θα απαντάει στις τηλεφωνικές κλήσεις των πελατών που θέλουν να μάθουν περισσότερα για μία προσφορά που είδαν στο eshop σας; Ποιος θα ανανεώνει τα προϊόντα του eshop σας και την αντίστοιχη διαθεσιμότητά σας; Ποιος θα διεκπεραιώνει μία παραγγελία και θα μεριμνά για τη συσκευασία και αποστολή της προς τον πελάτη;

Ποιος θα είναι υπεύθυνος να συνομιλήσει με πελάτες που θέλουν να κάνουν μία απλή επιστροφή προϊόντος ή δεν έχουν μείνει ικανοποιημένοι από μία αγορά τους; Όπως καταλαβαίνετε η λειτουργία ενός eshop δεν διαφέρει και πολύ από ένα φυσικό κατάστημα. Είτε πρόκειται λοιπόν για ένα κατάστημα στο κέντρο της Θεσσαλονίκης είτε για ένα eshop, το σίγουρο είναι ότι χρειάζεστε αντίστοιχο προσωπικό και φυσικά να αφιερώσετε χρόνο στους πελάτες και στις ανάγκες τους.

Επιλογή της κατάλληλης εταιρίας για την κατασκευή του eshop σας

κατασκευή eshop και επιλογή εταιρίας

Το να βρει ένας επαγγελματίας κάποιον που θα αναλάβει να κατασκευάσει το eshop του είναι σίγουρα μία πολύ εύκολη διαδικασία. Το να επιλέξει ωστόσο τον κατάλληλο δεν είναι σίγουρα εύκολο.

Αρχικά πρέπει ο ίδιος ο επαγγελματίας να καταλάβει και να γνωρίζει σε βάθος τις ανάγκες και τις απαιτήσεις που έχει ένα eshop, να αντιληφθεί πόσο σημαντικό είναι το να έχει ένα σοβαρό και αξιόπιστο ηλεκτρονικό κατάστημα και έτσι να στραφεί σε επαγγελματίες που δεν «τάζουν λαγούς με πετραχήλια», αλλά σχεδιάζουν βήμα, βήμα και πολύ προσεκτικά την κατασκευή ενός eshop, ενημερώνουν για όλες τις «αλήθειες» που συνοδεύουν την απόκτηση ενός ψηφιακού καταστήματος και στέκονται αρωγοί σε έναν επαγγελματία σε κάθε στάδιο από την σχεδίαση, μέχρι την κατασκευή και μετέπειτα συντήρηση και αναβάθμιση ενός eshop.

Ξέρουμε να κατασκευάζουμε eshop που πουλάνε

Η αλήθεια λοιπόν είναι πως δεν είναι τόσο εύκολο να αποκτήσει κάποιος ένα σοβαρό και επαγγελματικό eshop, και πως απαιτείται χρόνος, χρήμα και κόπος για τη λειτουργία ενός online καταστήματος.

Με την κατάλληλη καθοδήγηση ωστόσο και την αξιοποίηση όλων των σύγχρονων digital tools, ένα eshop μπορεί να προσελκύσει χιλιάδες επισκέπτες, να χτίσει μία σχέση εμπιστοσύνης μαζί τους και να διατηρήσει μία ανοδική πορεία η οποία θα κάνει απόσβεση του χρόνου, του χρήματος και του κόπου που κάποιος έχει καταβάλλει για την κατασκευή και διαχείριση ενός eshop.

Η εταιρεία μας διαθέτει αρκετή εμπειρία στον χώρο της κατασκευής eshop και έχει ένα τεράστιο αριθμό επιτυχημένων εγκαταστάσεων με καταξιωμένες εταιρείες. Είμαστε λοιπόν σε θέση να σας παρέχουμε αξιόπιστες, εγγυημένες λύσεις με τον βέλτιστο τρόπο.

Δείτε το portofolio μας και ελάτε σε επαφή μαζί μας.

Δείτε ακόμη:
Πόσο κοστίζει ένα eshop; Αναλυτικές πληροφορίες με κόστη
Δημιουργία eshop τι χρειάζεται για το 2022

Θέλετε να διαβάζετε άρθρα σαν το παραπάνω;

Συμπληρώστε το email σας και τα υπόλοιπα αφήστε τα σε εμάς!

Κάθε βδομάδα στο mailbox σας καινοτόμες ιδέες και προτάσεις για Startups, για να υλοποιήσετε το όραμά σας και να αποκτήσετε μία επιτυχημένη επιχειρηματική διαδρομή!