Social Media Marketing συμβουλές για ιδιοκτήτες μικρών επιχειρήσεων

6 Social media marketing συμβουλές που θα σας βοηθήσουν

Εάν είστε ιδιοκτήτης μικρής επιχείρησης και ψάχνετε για εύκολους νέους τρόπους για την προώθηση της εταιρίας σας το  μάρκετινγκ μέσων κοινωνικής δικτύωσης-social media marketing είναι ένας τρόπος για να τα καταφέρετε! Το κοινό σας βρίσκετε στα νέα μέσα κοινωνικής δικτύωσης (Facebook, το Twitter, ή το LinkedIn)το ίδιο θα πρέπει να είστε και εσείς εκεί. Η δημιουργία, η ρύθμιση και η διατήρησήτων λογαριασμών σας μπορεί να φαίνεται ένα δύσκολο έργο με την πρώτη ματιά, αλλά με αυτές τις 6 συμβουλές θα είναι για εσάς εύκολο.

1. Δημιουργήστε τους λογαριασμούς των κοινωνικών μέσων ενημέρωσης για την επιχείρησή σας.

Η δημιουργία λογαριασμών στα μέσα κοινωνικής ενημέρωσης όπως είναι το Facebook, το Twitter ή LinkedIn παρουσιάζει το εμπορικό σήμα της εταιρείας τις υπηρεσίες ή τα προϊόντα σας και ταυτόχρονα επιτρέπει στους φίλους και οπαδούς να συνδεθούν μαζί σας. Αυτό είναι ένας πολύ καλός τρόπος για τους μικρούς ιδιοκτήτες επιχειρήσεων να κερδίσουν την εμπιστοσύνη των σημερινών και των δυνητικών πελατών τους. Υπάρχουν τόσα πολλά κοινωνικά δίκτυα εκεί έξω και είναι πολύ σημαντικό να γίνει μία κατ´αρχήν έρευνα για να δείτε ποια ταιριάζουν καλύτερα στην επιχείρησή σας. Twitter, Instagram, το YouTube, LinkedIn, Pinterest, το Facebook και το Google+ είναι μερικά από τα πιο δημοφιλή κοινωνικά δίκτυα. Αν πρόκειται να επικεντρωθείτε μόνο σε μερικά, θα πρέπει να προσπαθήσετε να συμπεριλάβετε το Facebook και το LinkedIn στα σίγουρα. Το Facebook είναι μια μεγάλη B2C (business to consumer) πλατφόρμα, ενώ το LinkedIn μπορεί να είναι καλύτερο για τις υπηρεσίες B2B (business to business).

2. Δημιουργήστε το δικό σας περιεχόμενο.

Τώρα που έχετε δημιουργήσει το κοινωνικό προφίλ σας, το επόμενο βήμα είναι να το τροφοδοτήσετε με περιεχόμενο! Το κοινωνικό μάρκετινγκ μέσων ενημέρωσης μπορεί να είναι σε πολλές διαφορετικές μορφές, αλλά είναι σημαντικό να θυμάστε να επικεντρωθείτε στην ποιότητα των δημοσιεύσεών σας, σε αντίθεση με το πλήθος των δημοσιεύσεων που έχετε. Αν δεν μπορείτε να δημιουργήσετε ποιοτικό περιεχόμενο, υπάρχουν μερικές επιλογές και μπορείτε να μελετήσετε τις κορυφαίες εταιρίες στον τομέα σας και να μάθετε πώς αυτοί γράφουν και να δημιουργήσετε παρόμοιο περιεχόμενο.

3. Διανομή και προώθηση του περιεχομένου σας

Η ομορφιά των social media(ιστοσελίδες κοινωνικής δικτύωσης) είναι ότι η εμβέλειά τους εκτείνεται σε όλο τον κόσμο. Δεν είναι πια η φυσική εγγύτητα ένας καθοριστικός παράγοντας για το αν ή όχι κάποιος θα λάβει ειδοποίηση από την επιχείρησή σας. Ωστόσο, διαδίδοντας το μήνυμά σας στα social media μερικές φορές συνεπάγεται και μία επένδυση σε διαφημίσεις ή εργαλεία κοινωνικής διαχείρισης  για να βοηθήσει την προώθηση της επιχείρησής σας. Υπάρχουν πολλοί τρόποι για ιδιοκτήτες μικρών επιχειρήσεων να μοιράσουν το ηλεκτρονικό τους περιεχόμενο και να πάρουν ένα μερίδιο αγοράς . Για παράδειγμα, στο Facebook, μπορείτε να «ενισχύσετε τις θέσεις σας», έτσι ώστε να εμφανίζονται υψηλότερα στην Newsfeed για το κοινό σας, αυξάνοντας τις πιθανότητες που έχουν να τα δει κάποιος. Ομοίως, με το LinkedIn, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε την υπηρεσία «sponsored updates», το οποίο σας επιτρέπει να μοιράζεστε περιεχόμενο από τη σελίδα της επιχείρησής σας με τα συγκεκριμένα άτομα εκτός από αυτούς που σας ακολουθούν.

4. Αναλύστε τα αποτελέσματά σας

Αφού έχετε δημιουργήσει το περιεχόμενό σας, το έχετε μοιραστεί και προωθήσει κατάλληλα, θα πρέπει να πάρετε το χρόνο για να αναλύσετε τα αποτελέσματά σας. Ποιες δημοσιεύσεις ήταν επιτυχής; Ποιά δεν λειτούργησε; Ποιό κοινωνικό δίκτυο μέσων μαζικής ενημέρωσης δεν είχε τον αντίκτυπο που θα έπρεπε να έχει; Εργαλεία όπως το Google Analytics μπορεί να σας βοηθήσουν στην κατανόηση των στατιστικών από τα social media και να δείτε που ήταν οι δημοσιεύσεις σας πιο αποτελεσματικές. Το Google Analytics τονίζει τις ιστοσελίδες που σας φέρνουν τη μεγαλύτερη επισκεψιμότητα και σας επιτρέπει να εντοπίσετε τα πλεονεκτήματα και τις αδυναμίες σας, ώστε να μπορείτε να συνεχίσετε να επιφέρετε βελτιώσεις στη στρατηγική σας.

5. Ξαναχρησιμοποιήστε το δημοφιλές περιεχόμενο

Όταν ξέρετε τι λειτουργεί με το ακροατήριό σας, μην φοβάστε να το επαναχρησιμοποιήσετε ή να επαναπροσδιορίσετε το δημοφιλές περιεχόμενο και τις στρατηγικές σας. Εάν έχετε το μεγαλύτερο κοινό σας στο Facebook, αυτό θα είναι ο κύριος στόχος σας. Εάν γνωρίζετε με ποια μηνύματα αλληλεπιδρά περισσότερο το κοινό σας τότε θα δημοσιεύετε περισσότερο απ´αυτά. Μπορεί να σας πάρει λίγο χρόνο για να βρείτε την τέλεια μέθοδο μάρκετινγκ για τη μικρή επιχείρησή σας, αλλά μόλις το κάνετε, συνεχίστε με αυτή. Από την άλλη πλευρά, όταν έχετε εντοπίσει περιεχόμενο που δεν ήταν επιτυχής, δοκιμάστε κάτι νέο. Ρίξτε μια άλλη ματιά στο κοινό σας και πειραματιστείτε με διαφορετικούς τύπους μηνυμάτων το οποίο αυτό μπορεί να  είναι βίντεο, φωτογραφίες ή άρθρα και προσπαθήστε να το μοιραστείτε με διαφορετικό τρόπο.

6. Χτίστε την online κοινότητά σας

Τελευταίο, αλλά σίγουρα όχι υποδεέστερο είναι η  οικοδόμηση της κοινότητάς σας! Έχετε το κοινωνικό προφίλ της επιχείρησή σας, το περιεχόμενο και τη στρατηγική, τώρα θα πρέπει να επικεντρωθείτε στην αύξηση του ακροατήριό σας. Τα social media κάνουν αυτή την εργασία σχετικά εύκολη, επιτρέποντάς σας να ακολουθήσετε άλλους ανθρώπους, σελίδες και προφίλ και να απαντήσετε σε σχόλια. Με τη συνεργασία και την αλληλεπίδραση με το κοινό σας σε τακτική βάση, η online κοινότητά σας θα αρχίσει να επεκτείνεται πριν καλά καλά το καταλάβετε.

Ελάτε μαζί μας

Ευελπιστούμε ότι αυτές οι 6 μικρές συμβουλές για το social media marketing θα βοηθήσουν την επιχείρησή σας. Αν πιστεύετε ότι χρειάζεται να διαμορφώσετε μια νέα στρατηγική, θα χαρούμε πολύ να συζητήσουμε μαζί σας τις ανάγκες και τους στόχους σας.

Μοιραστείτε το άρθρο