Βελτίωση του Google AdWords πως μπορεί να γίνει

Βελτίωση του Google AdWords πως μπορεί να γίνει

Βελτίωση του Google AdWords για έναν κόσμο που παραμένει συνεχώς συνδεδεμένος

Σήμερα αναβαθμίζουμε το AdWords, διαθέτοντας “βελτιωμένες καμπάνιες”. Αυτό είναι ένα πρώτο βήμα, για να σας βοηθήσουμε να διαχειριστείτε πιο εύκολα και έξυπνα τις διαφημιστικές σας καμπάνιες στο σημερινό κόσμο που χαρακτηρίζεται από την παρουσία πολλαπλών συσκευών.

Για ποιο λόγο διατίθενται οι βελτιωμένες καμπάνιες;

Οι άνθρωποι είναι συνεχώς συνδεδεμένοι και αλλάζουν συσκευές για να επικοινωνήσουν, να κάνουν αγορές και να ψυχαγωγηθούν. Για την ακρίβεια, μια πρόσφατη έρευνα έδειξε ότι το 90% των καταναλωτών χρησιμοποιούν “διαδοχικά” αρκετές οθόνες την ίδια ημέρα. Ακόμη, παρατηρείται μια εξάπλωση νέων συσκευών – επιτραπέζιοι υπολογιστές, φορητοί υπολογιστές, tablet, smartphone, υβριδικές συσκευές, mini-tablet, τηλεοράσεις και άλλες συσκευές. Επίσης, θα κάνουν την εμφάνισή τους πολλές ακόμα ψηφιακές οθόνες και συσκευές, με τις διαχωριστικές γραμμές μεταξύ τους να εξακολουθούν να μην είναι ευδιάκριτες. Για παράδειγμα, καθώς οι συσκευές συγκλίνουν μεταξύ τους, η καταναλωτική συμπεριφορά σχετικά με τα tablet και τους επιτραπέζιους υπολογιστές γίνεται όλο και πιο όμοια.

Αυτό δημιουργεί μεγάλες ευκαιρίες για τις επιχειρήσεις, αλλά μπορεί επίσης να κάνει το μάρκετινγκ πιο σύνθετο και χρονοβόρο. Για παράδειγμα, μια πιτσαρία ενδέχεται να θέλει να εμφανίσει μια διαφήμιση σε κάποιον που πραγματοποιεί αναζήτηση για [πίτσα] στη 1 μ.μ. από τον επιτραπέζιο υπολογιστή του στο χώρο εργασίας του (ίσως ένα σύνδεσμο για μια ηλεκτρονική φόρμα παραγγελίας ή μενού) και μια διαφορετική διαφήμιση σε κάποιον που πραγματοποιεί αναζήτηση για [πίτσα] στις 8 μ.μ. από ένα smartphone σε μικρή απόσταση από την πιτσαρία (ίσως έναν αριθμό τηλεφώνου με κλικ-για-κλήση και ένα εργαλείο εύρεσης εστιατορίων). Στοιχεία όπως η τοποθεσία, η ώρα της ημέρας και οι δυνατότητες των συσκευών που χρησιμοποιούνται γίνονται όλο και πιο σημαντικά για την εμφάνιση της σωστής διαφήμισης.

Με τις βελτιωμένες καμπάνιες, αντί η πιτσαρία να πρέπει να συνδυάσει και να συγκρίνει αρκετές διαφορετικές καμπάνιες, αναφορές και επεκτάσεις διαφημίσεων, μπορεί να διαχειριστεί όλα τα παραπάνω από ένα μόνο μέρος. Οι βελτιωμένες καμπάνιες σάς βοηθούν να προσεγγίσετε χρήστες, χρησιμοποιώντας τις κατάλληλες διαφημίσεις βάσει των στοιχείων χρήστη, όπως η τοποθεσία, η ώρα της ημέρας και ο τύπος της συσκευής, σε όλες τις συσκευές, χωρίς να χρειαστεί να διαμορφώσετε και να διαχειριστείτε αρκετές, ξεχωριστές καμπάνιες.

Βασικές λειτουργίες

Ακολουθεί μια επισκόπηση ορισμένων βασικών λειτουργιών.

1. Πανίσχυρα εργαλεία μάρκετινγκ για έναν κόσμο με πολλαπλές συσκευές

Οι χρήστες θέλουν αποτελέσματα αναζήτησης που να σχετίζονται με τα στοιχεία που τους αφορούν – τη συσκευή που χρησιμοποιούν, την τοποθεσία όπου βρίσκονται και την ώρα της ημέρας. Οι βελτιωμένες καμπάνιες σάς επιτρέπουν να διαχειρίζεστε καλύτερα τις καμπάνιες και τους προϋπολογισμούς σας στη σύγχρονη εποχή με συσκευές πολλών ειδών. Με τις “προσαρμογές προσφοράς”, μπορείτε να διαχειριστείτε προσφορές για τις διαφημίσεις σας, ανεξάρτητα από τη συσκευή, την τοποθεσία, την ώρα της ημέρας και πολλά ακόμη στοιχεία – όλα αυτά από μία μόνο καμπάνια.

Παράδειγμα: Μια καφετέρια που προσφέρει πρωινό θέλει να προσεγγίσει άτομα που βρίσκονται κοντά και πραγματοποιούν αναζήτηση για [καφέ] ή [πρωινό] από ένα smartphone.

Χρησιμοποιώντας προσαρμογές προσφοράς, με τρεις απλές καταχωρίσεις, μπορεί να υποβάλει κατά 25% υψηλότερες προσφορές για άτομα που πραγματοποιούν αναζήτηση από πολύ μικρή απόσταση, κατά 20% χαμηλότερες για αναζητήσεις μετά τις 11 π.μ. και κατά 50% υψηλότερες για αναζητήσεις από smartphone. Αυτές οι προσαρμογές προσφοράς μπορούν να ισχύουν για όλες τις διαφημίσεις και για όλες τις λέξεις-κλειδιά σε μία μόνο καμπάνια.

2. Πιο έξυπνες διαφημίσεις που είναι βελτιστοποιημένες για διάφορα στοιχεία χρήστη

Τα άτομα που βρίσκονται εν κινήσει ή κοντά στο κατάστημά σας μπορεί να αναζητούν διαφορετικά πράγματα σε σχέση με κάποιον που κάθεται στο γραφείο του. Με τις βελτιωμένες καμπάνιες, μπορείτε να εμφανίσετε διαφημίσεις σε διάφορες συσκευές με το κατάλληλο διαφημιστικό κείμενο, σύνδεσμο ιστότοπου, εφαρμογή ή επέκταση, χωρίς να πρέπει να επεξεργαστείτε κάθε καμπάνια για κάθε πιθανό συνδυασμό συσκευών, τοποθεσίας και ώρας της ημέρας.

Παράδειγμα: Ένας εγχώριος μεταπωλητής που διαθέτει φυσικά καταστήματα και έναν ιστότοπο μπορεί να εμφανίσει διαφημίσεις κλικ-για-κλήση και επεκτάσεις τοποθεσίας για άτομα που πραγματοποιούν αναζήτηση από τα smartphone τους, ενώ παράλληλα να εμφανίσει μια διαφήμιση για τον ιστότοπο ηλεκτρονικού εμπορίου που έχει στα άτομα που πραγματοποιούν αναζήτηση από επιτραπέζιους υπολογιστές – όλα αυτά σε μία μόνο καμπάνια.

3. Σύνθετες αναφορές για μέτρηση νέων τύπων μετατροπών

Η τεχνολογία επιτρέπει στους χρήστες να πραγματοποιούν ενέργειες σχετικά με τις διαφημίσεις σας με νέους τρόπους. Οι δυνητικοί πελάτες μπορεί να δουν τη διαφήμισή σας και να κάνουν λήψη της εφαρμογής σας ή να σας καλέσουν. Η μέτρηση και η σύγκριση αυτών των αλληλεπιδράσεων είναι ένα δύσκολο έργο για τους επαγγελματίες του μάρκετινγκ. Οι βελτιωμένες καμπάνιες, για να σας βοηθήσουν να μετρήσετε την πλήρη αξία των καμπανιών σας, σας δίνουν τη δυνατότητα να μετράτε εύκολα τις κλήσεις και τις λήψεις εφαρμογών ως μετατροπές στις αναφορές σας στο AdWords.

Παράδειγμα: Μπορείτε να μετρήσετε τηλεφωνικές κλήσεις με διάρκεια 60 δευτερολέπτων ή μεγαλύτερη, οι οποίες προκύπτουν από μια διαφήμιση κλικ-για-κλήση ως μετατροπή στις αναφορές σας στο AdWords και να τις συγκρίνετε με άλλες μετατροπές, όπως δυνητικούς πελάτες, πωλήσεις και λήψεις.

Εάν έχετε ήδη διαφήμιση στην Google μπορούμε να βελτιώσουμε τις καμπάνιες σας για μέγιστα αποτελέσματα και κέρδη. Ελάτε σε επαφή μαζί μας.

πηγή: blog Google

Μοιραστείτε το άρθρο