Προώθηση Ιστοσελίδων και 5 SEO πρακτικές

ALL POSTS

Προώθηση Ιστοσελίδων και 5 SEO πρακτικές για καλύτερη online παρουσία

Οι SEO [Search Engine Optimization] πρακτικές αποτελούν τον πιο αποδοτικό τρόπο για να προσελκύσει κανείς επισκέπτες σε μία ιστοσελίδα, οργανικά, και να αυξήσει τους πελάτες και τα έσοδα ενός e-shop.

Ως SEO πρακτικές νοούνται μία σειρά από ενέργειες που βελτιώνουν τον τρόπο με τον οποίο μηχανές αναζήτησης όπως η Google «διαβάζουν» μία ιστοσελίδα. Ωστόσο οι αλγόριθμοι των μηχανών αναζήτησης, και δη της Google που είναι η κυρίαρχη, αλλάζουν διαρκώς και κατά συνέπεια μία SEO στρατηγική πρέπει να προσαρμόζεται στις εκάστοτε αλλαγές και να ακολουθεί τις βέλτιστες πρακτικές που αποδίδουν τα μέγιστα.

Πώς μπορούμε όμως να σχεδιάσουμε βήμα, βήμα μία πετυχημένη SEO στρατηγική και τι ακριβώς περιλαμβάνει;

Η SEO στρατηγική που αποτελεί τμήμα της ευρύτερης Digital Marketing στρατηγικής μίας επιχείρησης, περιλαμβάνει ενέργειες όπως το να αναζητήσουμε λέξεις – φράσεις κλειδιά που σχετίζονται με το περιεχόμενο της ιστοσελίδας μας, να βελτιώσουμε τεχνικά χαρακτηριστικά ενός ιστοτόπου [όπως πχ η ταχύτητα φόρτωσης, ο τρόπος εμφάνισης σε κινητές συσκευές κλπ.] να προσθέσουμε περιεχόμενο και ευρύτερα να δημιουργήσουμε ένα πιο εύχρηστο και ενδιαφέρον περιβάλλον τόσο για τις μηχανές αναζήτησης όσο και για τους χρήστες.

Πρακτικά το SEO μας βοηθάει αποτελεσματικά να προωθήσουμε την ιστοσελίδα μας και να προσελκύσουμε επισκέπτες – πελάτες και κατά συνέπεια φυσικά να κάνουμε γνωστά τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες που προσφέρουμε και να αυξήσουμε και τα έσοδά μας.

Είναι ένας έξυπνος και άκρως αποδοτικός τρόπος διαδικτυακής προώθησης ιστοσελίδων και μόνο απαρατήρητο δεν πρέπει να περνάει το γεγονός πως τα μεγάλα brands επενδύουν στη δημιουργία ειδικής ομάδας SEO που αναλαμβάνει τον σχεδιασμό της αντίστοιχης στρατηγικής και την προσέλκυση οργανικής επισκεψιμότητας σε μία ιστοσελίδα. Μάλιστα, εάν συνδυάσουμε αποδοτικές SEO πρακτικές με online διαφημίσεις, θα δούμε την επισκεψιμότητα της ιστοσελίδας μας να εκτοξεύεται!

Πώς μπορούμε ωστόσο να πετύχουμε μία καλύτερη online παρουσία και να προωθήσουμε σωστά μία ιστοσελίδα εφαρμόζοντας SEO πρακτικές;

Προώθηση ιστοσελίδων και τα είδη του SEO

Αρχικά πρέπει να διευκρινιστεί πως μία SEO στρατηγική περιλαμβάνει μία πληθώρα από επιμέρους ενέργειες που ουσιαστικά ορίζουν και τα διάφορα είδη του SEO. Υπάρχει το λεγόμενο On-Page SEO, το Off-Page SEO και το Technical SEO.

Το On-Page περιλαμβάνει όλες εκείνες τις ενέργειες που κάνουμε στο περιεχόμενο μίας ιστοσελίδας ώστε να γίνεται πιο εύκολα «αντιληπτή» από τις μηχανές αναζήτησης και να μπορούν φυσικά να τη «διαβάζουν» σωστά.

Σε αυτό περιλαμβάνεται η αναζήτηση λέξεων – φράσεων κλειδιών, τα οποία στη συνέχεια θα τοποθετηθούν σε κομβικά σημεία μέσα στην ιστοσελίδα μας, η δημιουργία πρωτότυπου περιεχομένου υψηλής ποιότητας αλλά και εν γένει η βελτιστοποίηση μίας ιστοσελίδας με την δημιουργία περιγραφών, την σωστή τοποθέτηση φωτογραφιών, βίντεο αλλά και υπερσυνδέσμων που βοηθούν την πλοήγηση από τη μία κατηγορία περιεχομένου στην άλλη.

Το Off-Page αφορά ενέργειες που γίνονται «έξω» από μία ιστοσελίδα, όπως για παράδειγμα τα backlinks που «συνδέουν» άλλες ιστοσελίδες με τη δική μας και αυξάνουν την αξιοπιστία του ιστοτόπου μας ή η φιλοξενία άρθρων σε άλλες ιστοσελίδες τα οποία θα αφορούν τη δική μας και ουσιαστικά θα προσθέτουν «πόντους» στην ποιότητα του ιστοτόπου μας.

Όσο αναφορά το Technical SEO αυτό περιλαμβάνει τεχνικές έννοιες – τις οποίες συνήθως αναλαμβάνει ένας προγραμματιστής – και αφορούν το indexing μίας ιστοσελίδας, την ταχύτητα φόρτωσης, το εάν είναι mobile friendly, το εάν φέρει πιστοποιητικά ασφαλούς πλοήγησης καθώς και θέματα όπως το εάν υπάρχουν links που δεν δουλεύουν και πρέπει να αφαιρεθούν.

Μία ολοκληρωμένη SEO στρατηγική περιλαμβάνει πάντα και τα τρία αυτά είδη, το On-Page, το Off-Page και το Technical SEO, καθώς βελτιώνοντας τα απολαμβάνουμε καλύτερη προώθηση ιστοσελίδων, πετυχαίνουμε καλύτερο SEO score και φυσικά προσελκύουμε περισσότερους επισκέπτες για τον ιστότοπό μας.

Προώθηση ιστοσελίδων και 5 SEO πρακτικές για το 2022

Οι αλγόριθμοι των μηχανών αναζήτησης αλλάζουν σχεδόν κάθε χρόνο και έτσι πρέπει και εμείς να προσαρμόζουμε αντίστοιχα την SEO στρατηγική μας. Ας δούμε λοιπόν 5 SEO πρακτικές που μπορούν να βοηθήσουν μία ιστοσελίδα να πετύχει καλύτερη online παρουσία μέσα στο 2022 και να προσελκύσει περισσότερους επισκέπτες και πελάτες σας.

1. Βελτιώστε το mobile friendly interface

Εάν η ιστοσελίδα σας δεν «τρέχει» σε κινητές συσκευές ή δεν εμφανίζεται σωστά τότε σίγουρα χάνετε έναν τεράστιο αριθμό επισκεπτών ενώ είναι σχεδόν βέβαιο πως οι μηχανές αναζήτησης δεν θα έχουν και την καλύτερη «εντύπωση» για τον ιστότοπό σας.

Το να βελτιώσετε τον τρόπο με τον οποίο εμφανίζεται η ιστοσελίδα σας στις κινητές συσκευές και να δημιουργήσετε ένα όσο το δυνατόν πιο mobile friendly interface πρέπει αναμφίβολα να βρίσκεται ψηλά στη λίστα με τις SEO προτεραιότητές σας για το 2022.

Όσο πιο εύκολα και γρήγορα φορτώνει μία ιστοσελίδα όταν περιηγούμαστε σε αυτήν από το κινητό μας, τόσο πιο μεγάλη θα είναι η οργανική επισκεψιμότητα που θα έχει. Αρκεί να αναλογιστούμε πως η συντριπτική πλειοψηφία των online χρηστών επισκέπτεται το διαδίκτυο χρησιμοποιώντας κινητά.

Το online εμπόριο για παράδειγμα γνωρίζει ραγδαία άνοδο και ένα μεγάλο ποσοστό των διαδικτυακών αγορών πραγματοποιείται αποκλειστικά και μόνο με τη χρήση ενός smartphone. Το ίδιο ισχύει και με τις αναζητήσεις των χρηστών, οι οποίοι χρησιμοποιούν πιο συχνά τα κινητά τους για να μπουν σε μία μηχανή αναζήτησης όπως η Google και να αναζητήσουν πληροφορίες που τους ενδιαφέρουν.

Δείτε ακόμη: Mobile friendly website ο πλήρης οδηγός κατασκευής ιστοσελίδων

Τι χρειάζεται λοιπόν για να βελτιώσουμε το πόσο φιλική προς κινητά τηλέφωνα είναι η ιστοσελίδα μας;

Καλύτερη ταχύτητα φόρτωσης: όσο πιο γρήγορα φορτώνει μία ιστοσελίδα σε κινητά τόσο καλύτερο και το SEO score που θα πετύχει ο ιστότοπός μας στις μηχανές αναζήτησης.
-Εύκολη πλοήγηση: η σωστή οργάνωση των πληροφοριών που περιλαμβάνει η ιστοσελίδα μας είναι κομβικής σημασία. Οι χρήστες πρέπει να μπορούν να πλοηγηθούν εύκολα στην ιστοσελίδα μας και να μην την εγκαταλείπουν επειδή δεν μπόρεσαν να βρουν αυτό που έψαχναν γρήγορα.
-Μικρότερο μέγεθος: η ιστοσελίδα μας πρέπει να παραμένει μικρή σε μέγεθος, ώστε να φορτώνει γρήγορα αλλά και να μην απαιτείται η κατανάλωση πολλών mb από τους χρήστες που την επισκέπτονται.
-Εύκολη ανάγνωση: τα κείμενα της ιστοσελίδας μας, οι φωτογραφίες και τα βίντεο πρέπει να προσαρμόζονται αυτόματα στο μέγεθος του κάθε κινητού τηλεφώνου, ώστε να παραμένουν στα όρια της οθόνης και η ανάγνωση να γίνεται μία εύκολη διαδικασία για τους χρήστες.

2. Εμπλουτίστε το περιεχόμενο

Στο SEO το περιεχόμενο μετράει. Όσο πιο πρωτότυπο και ποιοτικό είναι το περιεχόμενο μίας ιστοσελίδας τόσο καλύτερο είναι και το SEO score που λαμβάνει από τις μηχανές αναζήτησης και τόσο πιο ψηλά στη λίστα των αποτελεσμάτων εμφανίζεται.

Αντιθέτως, εάν στην ιστοσελίδα μας τοποθετούμε κυρίως περιεχόμενο που έχουμε «δανειστεί» ή «πάρει» από άλλες ιστοσελίδες τόσο πιο χαμηλά μας κατατάσσουν μηχανές αναζήτησης όπως η Google.

Μία ιδιαίτερα αποτελεσματικά SEO πρακτική που θα βοηθήσει να προωθήσετε την ιστοσελίδα σας και να πετύχετε καλύτερη online παρουσία μέσα στο 2022 είναι σίγουρα το να εμπλουτίσετε το περιεχόμενό σας.

Επικεντρωθείτε στο να δημιουργήσετε περιεχόμενο, όπως άρθρα, φωτογραφίες και βίντεο, τα οποία θα αφορούν την ιστοσελίδα σας, θα είναι μοναδικά και θα τα έχετε δημιουργήσει με δικούς σας πόρους.

Σίγουρα είναι εύκολο να χρησιμοποιήσετε για παράδειγμα ένα ενδιαφέρον άρθρο που κάπου διαβάσατε και να το φιλοξενήσετε με παραπομπή στην πηγή στη δική σας ιστοσελίδα, όσο εάν επιλέξετε να δημιουργήσετε από το μηδέν ένα νέο άρθρο, με ποιοτικό περιεχόμενο που θα έχει ενδιαφέρον, τότε οι μηχανές αναζήτησης θα βελτιώσουν και την «εικόνα» τους για την ιστοσελίδα σας.

Μπορείτε επίσης να προσθέσετε πολυμέσα, χωρίς να «υπερφορτώσετε» την ιστοσελίδα σας ή να την κάνετε να χάσει σε ταχύτητα, όπως διαδραστικούς χάρτες, Virtual Reality tools, AI tools, βίντεο και συλλογές φωτογραφιών.

Δείτε ακόμη: Ο απόλυτος οδηγός Content Marketing για το 2022

3. Επικεντρωθείτε στα keywords

Το On-Page SEO παραμένει ένας πολύ σημαντικός παράγοντας και το 2022, και μία πρακτική που θα σας βοηθήσει να πετύχετε καλύτερα online παρουσία και φυσικά να προσελκύσετε οργανική επισκεψιμότητα είναι σίγουρα το να δώσετε μεγάλη βαρύτητα στα keywords, τις γνωστές λέξεις – κλειδιά.

Εάν η ιστοσελίδα σας αφορά «γυναικεία παπούτσια» ή «αεροπορικά εισιτήρια», τότε αναμφίβολα πρέπει να στρέψετε την προσοχή σας σε συγκεκριμένες κάθε φορά λέξεις κλειδιά. Εάν το κάνετε ήδη αυτό δεν σημαίνει πως η δουλειά σας έχει ολοκληρωθεί.

Μία σωστή SEO στρατηγική περιλαμβάνει τη σε βάθος μελέτη των λέξεων κλειδιών που έχουν τοποθετηθεί σε μία ιστοσελίδα. Ελέγχοντας ποιες αποδίδουν και ποιες όχι, μπορείτε να προβείτε σε αντίστοιχες τροποποιήσεις. Εάν για παράδειγμα σε κάποιες λέξεις κλειδιά υστερείτε έναντι των ανταγωνιστών σας τότε μπορείτε να δημιουργήσετε ποιοτικό και πρωτότυπο περιεχόμενο, που θα στοχεύει σε αυτές τις λέξεις, για να βελτιώσετε και την κατάταξη σας στις μηχανές αναζήτησης.

Αντίστοιχα, εάν υπάρχουν λέξεις κλειδιά στις οποίες οι ανταγωνιστές σας πηγαίνουν καλά αλλά εσείς δεν τις έχετε συμπεριλάβει στη δική σας στρατηγική, τότε μπορείτε να προβείτε σε τροποποιήσεις και να δημιουργήσετε το σχετικό περιεχόμενο που απαιτείται.

Η σε βάθος και ενδελεχής μελέτη των κατάλληλων keywords στα οποία πρέπει να στοχεύει μία ιστοσελίδα είναι μια διαδικασία χρονοβόρα και σίγουρα τα αποτελέσματα δεν είναι ορατά από τη μία ημέρα στην άλλη. Ωστόσο πρόκειται για μία SEO πρακτική που αποδίδει και θα σας βοηθήσει να προωθήσετε καλύτερα την ιστοσελίδα σας.

Εάν για παράδειγμα διαθέτετε ένα e-shop με ηλεκτρολογικά υλικά και διαμορφώσετε μία στρατηγική που θα περιλαμβάνει τη συγγραφή ποιοτικών, αναλυτικών και πρωτότυπων άρθρων τα οποία θα παρέχουν συμβουλές γύρω από τα ηλεκτρολογικά υλικά, είναι σίγουρο πως μέσα σε ένα διάστημα 3-6 μηνών θα δείτε μία τεράστια άνοδο στην οργανική επισκεψιμότητα της ιστοσελίδας σας.

Δείτε ακόμη: Keyword strategy: Πως θα επιλέξετε τις σωστές λέξεις κλειδιά για το SEO σας

4. Δώστε βαρύτητα στην εμπειρία των χρηστών

Το User Experience, η εμπειρία που θα αποκομίσουν οι χρήστες από την πλοήγησή τους στην ιστοσελίδα σας διαδραματίζει καθοριστικό ρόλο για το SEO score σας και σίγουρα είναι κάτι στο οποίο πρέπει να επικεντρωθείτε εάν θέλετε να βελτιώσετε την online παρουσία της ιστοσελίδας σας. Μπορεί το SEO να αφορά στον τρόπο με τον οποίο «διαβάζουν» μία ιστοσελίδα οι μηχανές αναζήτησης, ωστόσο αυτό δεν σημαίνει πως δεν πρέπει να επενδύουμε στο User Experience.

Εδώ ακριβώς έρχεται άλλωστε το Technical SEO να συνδράμει προσφέροντας μία ευχάριστη εμπειρία πλοήγησης, κάνοντας την ιστοσελίδα μας γρήγορη και την πλοήγηση των χρηστών μία ξεκούραστη διαδικασία. Εάν οι χρήστες δεν μπορούν να βρουν τις πληροφορίες που αναζητούν τότε θα εγκαταλείψουν γρήγορα τη σελίδα μας, το ίδιο θα συμβεί και εάν ο ιστότοπός μας αργεί να φορτώσει.

Αντιθέτως όσο περισσότερη ώρα μένουν οι χρήστες στην ιστοσελίδα μας και όσο πιο συχνά επιστρέφουν σε αυτή και αφιερώνουν αντίστοιχο χρόνο παραμονής, τόσο καλύτερο SEO πετυχαίνουμε και κατά συνέπεια βελτιώνουμε την online παρουσία της σελίδα μας.

5. Επενδύστε στις φωτογραφίες

Κι όμως, πλέον, ένα μεγάλο ποσοστό της οργανικής επισκεψιμότητας που λαμβάνει μία ιστοσελίδα προέρχονται από τις αναζητήσεις… φωτογραφιών. Οι χρήστες δεν αναζητούν μόνο πληροφορίες στις μηχανές αναζήτησης αλλά και φωτογραφίες.

Κατά συνέπεια εάν οι φωτογραφίες που διαθέτει η ιστοσελίδα σας είναι SEO friendly έχετε περισσότερες πιθανότητες να εμφανιστούν ψηλά στη λίστα των αποτελεσμάτων στις αναζητήσεις των χρηστών και φυσικά να κερδίσετε αντίστοιχη επισκεψιμότητα.

Για να το πετύχετε αυτό μία έξυπνη SEO πρακτική που μπορείτε να εφαρμόσετε είναι το να τοποθετήσετε λέξεις κλειδιά στις φωτογραφίες σας, να τις συνοδεύσετε με «εναλλακτικό κείμενο» καθώς και περιγραφές – λεζάντες.

Όσο πιο πολλές πληροφορίες παρέχετε σχετικά με το τι απεικονίζει μία φωτογραφία τόσο πιο εύκολα οι μηχανές αναζήτησης θα αντιληφθούν το περιεχόμενό της και θα την εμφανίσουν σε αντίστοιχες αναζητήσεις. Μάλιστα, μπορείτε να επεξεργαστείτε τον τρόπο που εμφανίζονται όλες οι φωτογραφίες που υπάρχουν στην ιστοσελίδα σας για να βελτιώσετε το SEO score σας.

Για ακόμη καλύτερα αποτελέσματα καλό είναι να χρησιμοποιείτε πρωτότυπες φωτογραφίες που τις έχετε τραβήξει εσείς ή τις έχετε αγοράσει από επαγγελματίες του είδους για αποκλειστική χρήση, ενώ μπορείτε να χρησιμοποιήσετε online tools τα οποία θα εντοπίσουν τυχόν προβλήματα εμφάνισης των φωτογραφιών σας και θα σας κατευθύνουν ώστε να προβείτε σε όλες τις απαραίτητες ενέργειες για να πετύχετε καλύτερο SEO score.

Ολοκληρώνοντας..

Αναμφίβολα το SEO είναι ένα πολύτιμο εργαλείο για την προώθηση μίας ιστοσελίδας, που μας βοηθάει να βελτιώσουμε την online παρουσία της, να προσφέρουμε μία καλύτερη εμπειρία πλοήγησης στους επισκέπτες και φυσικά να βοηθήσουμε τις μηχανές αναζήτησης να κατατάξουν καλύτερα το περιεχόμενό της.

Εφαρμόζοντας μία ολοκληρωμένη SEO στρατηγική, που μπορούμε να σχεδιάσουμε βήμα, βήμα με έναν επαγγελματία του Digital Marketing, θα δούμε την ιστοσελίδα μας να «εκτοξεύεται», αποκτώντας εκατοντάδες νέους επισκέπτες μέσα από τις μηχανές αναζήτησης όπως η Google. Το SEO μεταβάλλεται διαρκώς και κάθε τόσο προκύπτουν νέα trends και πρακτικές που εάν τα ακολουθήσουμε πιστά θα δούμε σίγουρα μεγάλη διαφορά.

Σε γενικές γραμμές ωστόσο αυτό που απαιτείται είναι ένα ποιοτικό και πρωτότυπο περιεχόμενο, μία καλή οργάνωση των πληροφοριών και ένα εύχρηστο περιβάλλον πλοήγησης που θα βοηθήσουν την ιστοσελίδα μας να πετύχει καλύτερο SEO και να αποκτήσει μία αισθητά καλύτερη online παρουσία.

Στην εποχή του διαδικτύου, η προώθηση της ιστοσελίδας σας στην πρώτη σελίδα των αποτελεσμάτων της Google είναι κρίσιμη για την επιτυχία σας. Η WEBONE είναι εδώ για να προσφέρει τις υπηρεσίες SEO που χρειάζεστε.

Το SEO (Search Engine Optimization) αποτελεί τον πυρήνα της στρατηγικής μας. Με την εμπειρία και τη τεχνογνωσία μας, στοχεύουμε να βελτιώσουμε την θέση της ιστοσελίδας σας στα πρώτα αποτελέσματα αναζήτησης της Google.

Επικοινωνήστε μαζί μας σήμερα για να μάθετε περισσότερα σχετικά με τις υπηρεσίες μας και να ξεκινήσετε το όμορφο ταξίδι προς την κορυφή της Google που θα σας φέρει πελάτες και κέρδη!

Σε κάθε περίπτωση η ομάδα μας είναι εδώ και έτοιμη για να λύσουμε κάθε απορία σου σχετικά με το SEO του website σου και θα χαρούμε πολύ να κάνουμε και ένα review της σελίδας σου προκειμένου να σε συμβουλέψουμε για τα επόμενα βήματα. Το μόνο που έχεις να κάνεις είναι να μας το ζητήσεις.

Δείτε ακόμη ορισμένα χρήσιμα άρθρα:

Βελτιστοποίηση SEO: Τα 7 βήματα για να ανεβείτε στην Google
SEO tips για το 2022

Θέλετε να διαβάζετε άρθρα σαν το παραπάνω;

Συμπληρώστε το email σας και τα υπόλοιπα αφήστε τα σε εμάς!

Κάθε βδομάδα στο mailbox σας καινοτόμες ιδέες και προτάσεις για Startups, για να υλοποιήσετε το όραμά σας και να αποκτήσετε μία επιτυχημένη επιχειρηματική διαδρομή!