keyword strategy

ALL POSTS

Keyword strategy: Πως θα επιλέξετε τις σωστές λέξεις κλειδιά για το SEO σας

Keyword strategy και τι σημαίνει η σωστή επιλογή λέξεων κλειδιών σε μια seo marketing στρατηγική;

Δεν υπάρχει καμία αμφιβολία πως η έρευνα και επιλογή των λέξεων φράσεων (keywords strategy) είναι το ποιο σημαντικό μέρος του SEO! Διότι ακριβώς είναι οι λέξεις ή φράσεις κλειδιά που χρησιμοποιούν οι πελάτες σας για να αναζητήσουν προϊόντα ή υπηρεσίες παρόμοια με τα δικά σας, είναι το άλφα και το ωμέγα που κρίνει την επιτυχία ή όχι του ιστότοπου σας.

Αυτό σημαίνει πως η επιλογή των keywords που θα κάνετε θα πρέπει να προσελκύει τον μέγιστο αριθμό επισκεπτών στον ιστότοπο σας καθώς και τον μέγιστο αριθμό δυνητικών πελατών.

Με άλλα λόγια:

Για να πετύχετε με το SEO, πρέπει να επιλέξετε τις σωστές λέξεις-κλειδιά.

Ποιες είναι ακριβώς οι «σωστές» λέξεις-κλειδιά; Και πως όμως θα επιλέξετε τα σωστά keywords; Με τι κριτήρια;

Πρώτα απ όλα 

Δημιουργήστε μια λίστα λέξεων-κλειδιών

Το πρώτο σας βήμα είναι να δημιουργήσετε μια τεράστια λίστα λέξεων-κλειδιών και βρείτε ποιες λέξεις ή φράσεις κλειδιά είναι σχετικές με τα προϊόντα σας και έχουν την μεγαλύτερη επισκεψιμότητα.

Αυτήν τη στιγμή δεν χρειάζεται να ανησυχείτε για τον ανταγωνισμό, το CPC ή οτιδήποτε από αυτά. Ο στόχος είναι απλώς να δημιουργήσετε μια λίστα λέξεων-κλειδιών και σε αυτό το σημείο θα σας βοηθήσουν ορισμένα εργαλεία με πρώτο το

Εργαλείο σχεδιασμού λέξεων-κλειδιών Google

Το Google Keyword Planner έχει σχεδιαστεί τεχνικά για καμπάνιες διαφημίσεων Google.

google-keyeord-planner
SEMRush
Το SEMRush είναι το αγαπημένο μου εργαλείο έρευνας λέξεων-κλειδιών.

sem-rusch

Προτάσεις της Google

Το Google Suggest είναι ΦΟΒΕΡΟ για την εύρεση λέξεων-κλειδιών (long tail)
.
Απλώς εισαγάγετε μια λέξη-κλειδί που σχετίζεται με την επιχείρησή σας……και η Google θα σας δώσει μια λίστα με προτάσεις.

long-tail-keywords

(Και αυτές οι προτάσεις βασίζονται σε αυτό που αναζητούν οι άνθρωποι αυτήν τη στιγμή. Με αυτόν τον τρόπο, ΓΝΩΡΙΖΕΤΕ ότι είναι δημοφιλείς)

Στο διαδίκτυο θα βρείτε και πολλά άλλα εργαλεία τα οποία θα σας βοηθήσουν να δοκιμάσετε διάφορες λέξεις, και να δείτε ποιες έχουν την μεγαλύτερη αναζήτηση από τους χρήστες. Όσο πιο μεγάλη είναι η αναζήτηση τόσο μεγαλύτερη επισκεψιμότητα θα κερδίσετε στην ιστοσελίδα σας.

Ελέγξτε τις τάσεις αναζήτησης του κοινού σας.

Πριν ξεκινήσετε να δημιουργείτε το περιεχόμενο του ιστότοπου σας, ελέγξτε πρώτα τις τάσεις αναζήτησης του κοινού σας.

Για παράδειγμα έστω ότι έχετε μια επιχείρηση με γυναικεία φορέματα, εάν για παράδειγμα οι πελάτες σας ψάχνουν τη φράση βραδινά γυναικεία φορέματα τότε δεν μπορείτε εσείς να επικεντρωθείτε στην φράση καθημερινά φορέματα.

Οι λέξεις ή φράσεις κλειδιά που χρησιμοποιείτε θα πρέπει να συμβαδίζουν πολύ με τις τάσεις αναζήτησης του κοινού σας ώστε να έχετε αυξημένη επισκεψιμότητα και πωλήσεις.

Ελέγξτε πόσο “εμπορικά”είναι τα keywords που θέλετε να χρησιμοποιήσετε.

Όπως καταλαβαίνετε όταν έχετε μια επιχείρηση δεν αρκεί οι λέξεις κλειδιά που θα χρησιμοποιήσετε να έχουν απλά κίνηση, θα πρέπει να έχουν και εμπορική αξία.
Για παράδειγμα μια φράση που μπορεί να έχει μεγάλη επισκεψιμότητα είναι “ νέες τάσεις μόδας” αλλά αυτό δεν σημαίνει οτι για την επιχείρηση σας έχει κάποια εμπορική αξία.

Αντίθετα η φράση αθλητικά γυναικεία ρούχα μπορεί να έχει μικρότερη αναζήτηση απο την φράση που προαναφέραμε αλλά γίνεται απο άτομα τα οποία επιθυμούν να αγοράσουν κάτι και άρα έχει πολύ μεγαλύτερη εμπορική αξία για εσάς.

Ελέγξτε κατά πόσον μπορείτε να κατακτήσετε την κορυφή της Google.

Όπως είπαμε και παραπάνω η επιλογή των σωστών λέξεων κλειδιών έχει σαν στόχο την αύξηση της επισκεψιμότητας του ιστότοπου σας και την κατάκτηση της κορυφής των αποτελεσμάτων της Google.

Για να γίνει όμως αυτό θα πρέπει να ελέγξετε οι φράσεις που θα χρησιμοποιήσετε, τι ανταγωνισμό έχουν, δηλαδή αν μια φράση έχει για παράδειγμα 1.5 εκατομμύριο αποτελέσματα, καταλαβαίνετε ότι δεν γίνεται να βρεθεί ο ιστότοπος σας στην κορυφή των αποτελεσμάτων της Google.

Eάν όμως είναι ο ανταγωνισμός 500000 είναι πολύ πιθανότερο να βρεθείτε στην κορυφή.

Για να είναι όμως επιτυχημένη η keyword και content marketing στρατηγική που θα ακολουθήσετε θα πρέπει να σχεδιαστεί και υλοποιηθεί απο επαγγελματίες και έμπειρους content marketers που θα γνωρίζουν ακριβώς τι πρέπει να κάνουν και πότε, για να σας οδηγήσουν στην επιτυχία και την αύξηση των εσόδων της επιχείρησης σας.

Χρειάζεστε δηλαδή τους έμπειρους content marketers και seo experts της WEBONE, με πάνω από 12 χρόνια εμπειρία στον κλάδο του content marketing και με μεγάλη γκάμα επιτυχημένων projects πάνω στο κομμάτι του SEO.

Eπικοινωνήστε τώρα μαζί μας και ελάτε να σχεδιάσουμε την δική σας επιτυχημένη keyword marketing στρατηγική που θα πετυχαίνει τους στόχους του SEO σας.

Δείτε ακόμη ορισμένα χρήσιμα άρθρα μας:

SEO tips για το 2022
Δημιουργία ιστοσελίδων και keywords: Πώς να επιλέξετε τα σωστά!

Θέλετε να διαβάζετε άρθρα σαν το παραπάνω;

Συμπληρώστε το email σας και τα υπόλοιπα αφήστε τα σε εμάς!

Κάθε βδομάδα στο mailbox σας καινοτόμες ιδέες και προτάσεις για Startups, για να υλοποιήσετε το όραμά σας και να αποκτήσετε μία επιτυχημένη επιχειρηματική διαδρομή!