SEO για ξενοδοχεία

ALL POSTS

SEO για ξενοδοχεία: Καλύτερη κατάταξη περισσότερες κρατήσεις

SEO για ξενοδοχεία με έναν πρακτικό οδηγό για το πως μπορεί το SEO να απογειώσει τις κρατήσεις σας.

Ο κλάδος των ξενοδοχείων και του τουρισμού ευρύτερα χαρακτηρίζεται από υψηλά ποσοστά ανταγωνισμού, κάτι που καθιστά ιδιαίτερα δύσκολο το να ξεχωρίσει μια επιχείρηση και να καταφέρει να αναρριχηθεί ψηλά στις προτιμήσεις των καταναλωτών – τουριστών.

Στην ψηφιακή εποχή, μια ισχυρή διαδικτυακή παρουσία για κάθε ξενοδοχειακή μονάδα θεωρείται κάτι παραπάνω από επιτακτική, μιας και οι περισσότεροι καταναλωτές χρησιμοποιούν το internet για να προχωρήσουν σε κρατήσεις αλλά και για να αναζητήσουν πληροφορίες για ένα τουριστικό κατάλυμα.

Κατά συνέπεια είναι πολύ σημαντικό ένα ξενοδοχείο να διαθέτει μια ολοκληρωμένη digital marketing στρατηγική, δίνοντας βάση τόσο στη διαδικτυακή διαφήμιση όσο και στην οργανική προσέλκυση επισκεπτών.

Το SEO (Search Engine Optimization) είναι ένα πανίσχυρο εργαλείο που εάν αξιοποιηθεί με τον κατάλληλο τρόπο από μια ξενοδοχειακή μονάδα μπορεί να τη βοηθήσει να αυξήσει τις κρατήσεις της και φυσικά να μεγαλώσει τη δημοτικότητά της και να ξεχωρίσει από τον ανταγωνισμό.

Τι είναι το SEO για ξενοδοχεία;

Το SEO είναι μια σειρά από ενέργειες που βελτιώνουν την κατάταξη της ιστοσελίδας ενός ξενοδοχείου στις μηχανές αναζήτησης (όπως η Google, το Yahoo και το Bing) με αποτέλεσμα να εμφανίζεται ψηλότερα στα αποτελέσματα των αναζητήσεων των χρηστών.

Πρόκειται για ένα εργαλείο που βοηθάει ένα ξενοδοχείο να αυξήσει την επισκεψιμότητα στη σελίδα του και να βελτιώσει τις κρατήσεις του, ενώ παράλληλα συμβάλει στο να χτιστεί μια ισχυρή διαδικτυακή παρουσία της επιχείρησης.

Γιατί είναι σημαντικό;

Κάθε φορά που ένας χρήστης επιχειρεί μια αναζήτηση στο διαδίκτυο, μηχανές όπως η Google εμφανίζουν αποτελέσματα σχετικά με αυτή την αναζήτηση. Οι χρήστες τείνουν να επιλέγουν – συνήθως – μια ιστοσελίδα απ’ αυτές που εμφανίζονται στην πρώτη σελίδα των αναζητήσεων, ενώ σύμφωνα με αναλυτές, κατά κύριο λόγο επιλέγουν ένα από τα τρία πρώτα αποτελέσματα που θα δουν μπροστά τους.

Όσο πιο ψηλά εμφανίζεται ένα ξενοδοχείο σε αυτές τις λίστες των αποτελεσμάτων, τόσο πιο πιθανό είναι να το επισκεφθούν οι χρήστες και έτσι να αυξήσει τους επισκέπτες και μελλοντικούς πελάτες του. Στον αντίποδα, ένα ξενοδοχείο που δεν βρίσκεται στις πρώτες θέσεις των αποτελεσμάτων, είναι καταδικασμένο να “χαθεί” και φυσικά να χάσει σημαντικό αριθμό επισκεπτών αλλά και εσόδων.

SEO για ξενοδοχεία και χρήσιμα tips

Πώς μπορεί μια ξενοδοχειακή μονάδα να χρησιμοποιήσει το SEO για να πετύχει καλύτερη κατάταξη στις μηχανές αναζήτησης και τι πρέπει να κάνει εάν θέλει να βελτιώσει την ορατότητα της ιστοσελίδας της;

Λέξεις κλειδιά

Αρχικά μια SEO στρατηγική στηρίζεται στην αξιοποίηση των κατάλληλων λέξεων κλειδιών, τα γνωστά keywords, στα οποία πρέπει να στοχεύσει εάν θέλει να πετύχει καλύτερη κατάταξη στις μηχανές αναζήτησης. Βρείτε λέξεις κλειδιά στις οποίες ο ανταγωνισμός είναι μικρός, και δημιουργήστε περιεχόμενο που θα διακρίνεται από υψηλή ποιότητα και πρωτοτυπία, ενώ ταυτόχρονα θα είναι χρήσιμο για τους χρήστες.

Ένα έξυπνο tip είναι να επιλέγετε long-tail keywords, για ακόμη μεγαλύτερη ακρίβεια και καλύτερα αποτελέσματα στόχευσης. Για παράδειγμα, ένα ξενοδοχείο στην Σαμοθράκη θα μπορούσε να επιλέξει long-tail keywords όπως “οικονομικό ξενοδοχείο Σαμοθράκη” και να δημιουργήσει άρθρα αλλά και ευρύτερα content με βάση αυτές τις λέξεις.

Ιδιαίτερα αποτελεσματική στην SEO στρατηγική μπορεί να αποβεί και η μελέτη του ανταγωνισμού, ώστε να εντοπιστούν πιθανές λέξεις κλειδιά στις οποίες στοχεύουν άλλες ξενοδοχειακές μονάδες και να δημιουργηθεί content με στόχο την προσέλκυση χρηστών. Ένας τακτικός και συστηματικός έλεγχος στα keywords που πρέπει να στοχεύει κάθε φορά το SEO ενός ξενοδοχείου είναι επιτακτικός, ώστε να εντοπιστούν τυχόν κενά και να δοθεί έμφαση στο πως μπορεί να βελτιωθεί η digital marketing στρατηγική.

Μπορείτε ακόμη να δείτε:
Ποια είναι η σημασία των λέξεων φράσεων(keywords) στο SEO

Δημιουργία backlinks

Οι μηχανές αναζήτησης αγαπούν τα links. Μάλιστα δίνουν ιδιαίτερη βαρύτητα στο πόσα websites ανακατευθύνουν τους επισκέπτες τους σε μια συγκεκριμένη πηγή, με τη χρήση υπερσυνδέσμων. Τα backlinks, όπως αποκαλούνται, είναι μια SEO πρακτική που βοηθάει ένα ξενοδοχείο να αναρριχηθεί ψηλά στις κατατάξεις των μηχανών αναζήτησης.

Αυτό που χρειάζεται είναι άλλα αξιόλογα και αξιόπιστα sites να παραπέμπουν – μέσω συνδέσμων – τους επισκέπτες τους προς την ιστοσελίδα του ξενοδοχείου. Τέτοιου είδους links μπορεί κανείς είτε να τα αγοράσει, από publishers όπως ειδησεογραφικές ιστοσελίδες ή websites με περιεχόμενο σχετικό με τον τουρισμό και τα ξενοδοχειακά, είτε να προκύψουν από αμοιβαίες συνεργασίες.

Για παράδειγμα, υπάρχουν ξενοδοχεία που εκδίδουν e-books ή παράγουν άρθρα με συμβουλές γύρω από ταξίδια ή τουριστικούς προορισμούς και τα διαθέτουν δωρεάν προς άλλες ιστοσελίδες, ζητώντας ως αντάλλαγμα να γίνει αναφορά στην πηγή με ενεργό link που θα παραπέμπει στην ιστοσελίδα του ξενοδοχείου. Όσο περισσότερα backlinks έχει ένα ξενοδοχείο, τόσο πιο δημοφιλές και αξιόπιστο γίνεται στα μάτια των μηχανών αναζήτησης και εμφανίζεται ψηλότερα.

Ταχύτητα – ευχρηστία

Ταυτόχρονα με τα παραπάνω, μια SEO στρατηγική για ξενοδοχεία περιλαμβάνει τη βελτίωση της ταχύτητας της ιστοσελίδας της ξενοδοχειακής μονάδας, ώστε αυτή να φορτώνει πιο γρήγορα, ειδικά σε κινητές συσκευές. Οι αλγόριθμοι των μηχανών αναζήτησης δίνουν ιδιαίτερη βαρύτητα στην ταχύτητα φόρτωσης μιας σελίδας, όταν την κατατάσσουν στις λίστες της, οπότε όσο πιο γρήγορη είναι, τόσο πιο καλή κατάταξη πετυχαίνει. Το ίδιο ισχύει ευρύτερα και με το πόσο εύχρηστη και “ελαφριά” είναι μια σελίδα.

Δείτε ακόμη: Γιατί η ταχύτητα και ο σχεδιασμός αποτελούν καθοριστικούς παράγοντες στην κατάταξη της Google

SEO για ξενοδοχεία και optimization website

Φυσικά, από την SEO στρατηγική δεν μπορεί να λείπει το λεγόμενο SEO optimization μιας ιστοσελίδας. Η προσθήκη των κατάλληλων meta description σε κάθε σελίδα του ξενοδοχείου, η συμπερίληψη alt text στις φωτογραφίες, το seo-friendly content στις περιγραφές των υπηρεσιών και των δωματίων αλλά και η χρήση headings και subheadings μπορούν να φανούν κάτι παραπάνω από χρήσιμα για μια ξενοδοχειακή μονάδα.

Το SEO για ξενοδοχεία είναι μια σειρά από έξυπνες και στοχευμένες ενέργειες που αποφέρουν άμεση, οργανική επισκεψιμότητα στη σελίδα ενός ξενοδοχείου και το βοηθούν να αυξήσει τις κρατήσεις και κατά συνέπεια τα έσοδά του. Ένας επαγγελματίας, με την κατάλληλη τεχνογνωσία και κατάρτιση, μπορεί να σχεδιάσει μια ολοκληρωμένη SEO στρατηγική και να βοηθήσει ένα ξενοδοχείο να πετύχει καλύτερη κατάταξη στις μηχανές αναζήτησης και να εκτοξεύσει την επισκεψιμότητά του.

H ομάδα μου και εγώ είμαστε εδώ για να λύσουμε κάθε απορία σου σχετικά με το SEO του website σου για το ξενοδοχείο σου και θα χαρούμε πολύ να κάνουμε και ένα review της σελίδας σου προκειμένου να σε συμβουλέψουμε για τα επόμενα βήματα. Το μόνο που έχεις να κάνεις είναι να μας το ζητήσεις.

Δείτε ακόμη:

Στρατηγικές digital marketing ξενοδοχείων που θα σας βοηθήσουν να πετύχετε το 2022

Θέλετε να διαβάζετε άρθρα σαν το παραπάνω;

Συμπληρώστε το email σας και τα υπόλοιπα αφήστε τα σε εμάς!

Κάθε βδομάδα στο mailbox σας καινοτόμες ιδέες και προτάσεις για Startups, για να υλοποιήσετε το όραμά σας και να αποκτήσετε μία επιτυχημένη επιχειρηματική διαδρομή!