Στρατηγικές digital marketing ξενοδοχείων

ALL POSTS

Στρατηγικές digital marketing ξενοδοχείων που θα σας βοηθήσουν να πετύχετε το 2022

Θα θέλατε περισσότερες κρατήσεις μέσω Google; Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης(social media) του ξενοδοχείου σας δεν έχουν τα αποτελέσματα που βλέπετε σε σχέση με τους ανταγωνιστές σας; Έχετε μια λίστα email αλλά γνωρίζετε ότι δεν τη χρησιμοποιείτε προς όφελός σας; Τα υπέροχα σχόλια που ακούτε στο ξενοδοχείο σας δεν αντικατοπτρίζονται στις διαδικτυακές σας κριτικές;

Εάν σας έχει ανατεθεί το μάρκετινγκ ενός ξενοδοχείου, γνωρίζετε ότι οι στρατηγικές digital marketing βρίσκεται στην κορυφή της λίστας σας. Γνωρίζετε επίσης ότι υπάρχουν τόσα πολλά πράγματα – και ερωτήσεις – που αφορούν περιεκτικές και αποτελεσματικές στρατηγικές ψηφιακού μάρκετινγκ ξενοδοχείων.

Εδώ, θέλουμε να σας βοηθήσουμε να προωθήσετε περαιτέρω την ανάπτυξη του ξενοδοχείου σας απομυθοποιώντας τις στρατηγικές digital marketing για την ξενοδοχειακή σας επιχείρηση. Θα περιηγηθούμε στις πιο δημοφιλείς και αποτελεσματικές τακτικές και θα παρέχουμε τα παραδείγματα, τις πληροφορίες και την έμπνευση που χρειάζεστε για να κάνετε τα επόμενα βήματα.

Στρατηγικές digital marketing ξενοδοχείων

Η σημερινή ξενοδοχειακή βιομηχανία συχνά περιγράφεται ως δυναμική και ανταγωνιστική. Από την άνοδο του φαινομένου Airbnb πέσαμε σε μια παγκόσμια πανδημία που έχει κοστίσει στην παγκόσμια τουριστική βιομηχανία περίπου 935 δισεκατομμύρια ευρώ, οι προκλήσεις της τελευταίας δεκαετίας έχουν μετατοπίσει σταθερά τις προσπάθειες μάρκετινγκ στο προσκήνιο.

Περισσότερο από ποτέ, οι αποτελεσματικές στρατηγικές μάρκετινγκ είναι κρίσιμες για την επιτυχία των ξενοδοχειακών επιχειρήσεων, είτε ξεκινάτε ένα ξενοδοχείο, είτε θέλετε να αυξήσετε τις κρατήσεις είτε θέλετε να ενισχύσετε την επωνυμία σας. Από αυτή την άποψη ψηφιακό είναι το όνομα του παιχνιδιού, με προσιτές τιμές και δυνατότητες για τεράστια απήχηση..

Σχεδόν το 60% του παγκόσμιου πληθυσμού , δηλαδή 4,66 δισεκατομμύρια άνθρωποι, είναι πλέον ενεργοί χρήστες του Διαδικτύου. Η απήχηση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης συνεχίζει να εκρήγνυται, με σχεδόν 4 δισεκατομμύρια ανθρώπους πλέον ενεργούς χρήστες σε σύγκριση με λίγο περισσότερο από 2 δισεκατομμύρια το 2015.

Οι επιλογές και οι δυνατότητες είναι ατελείωτες και με τη σωστή στρατηγική και τεχνολογία –και λίγη φαντασία– τα ξενοδοχεία μπορούν να αξιοποιήσουν τη δύναμη της ψηφιακής τεχνολογίας για να δημιουργήσουν τη μαγεία του μάρκετινγκ.

Δημιουργία της στρατηγικής ψηφιακού μάρκετινγκ του ξενοδοχείου σας

Το πρώτο βήμα για τη δημιουργία μιας στρατηγικής ψηφιακού μάρκετινγκ είναι να σκεφτείτε το κοινό-στόχο σας. Σε ποιον κάνετε μάρκετινγκ; Πρέπει να πάτε βαθιά, σε μια προσπάθεια να κατανοήσετε και να ορίσετε αυτό το κοινό-στόχο.

Ένας χρήσιμος τρόπος για να το κάνουν τα ξενοδοχεία είναι να δημιουργήσουν περσόνες επισκεπτών που αντιπροσωπεύουν τους ανθρώπους που θέλουν να δουν στο γραφείο τους για το check-in. Ποιος είναι ο ιδανικός επισκέπτης του ξενοδοχείου σας; Δημιουργήστε μια λεπτομερή εικόνα αυτών των ανθρώπων κάνοντας κάποια έρευνα γύρω από τις παρακάτω ερωτήσεις:

  • Πόσο χρονών είναι; Πού ζουν;
  • Με ποιον ζουν; Με ποιον θα ταξιδέψουν;
  • Τι είδους δουλειά κάνουν και πόσα κερδίζουν;
  • Ποιες άλλες μάρκες αγαπούν;
  • Ποια είναι τα χόμπι και τα ενδιαφέροντά τους;
  • Τι διαβάζουν;
  • Ποια κοινωνικά ζητήματα τους ενδιαφέρουν περισσότερο;
  • Από πού ψωνίζουν τρόφιμα και ρούχα;
  • Ποιοι είναι οι στόχοι της ζωής τους; Ποιο είναι το μεγάλο τους κίνητρο;
  • Ποιος είναι ο αγαπημένος τους προορισμός;
  • Πόσο γνώστες της τεχνολογίας είναι;
  • Ποια κοινωνικά δίκτυα προτιμούν;
  • Πώς επικοινωνούν στη δουλειά, με την οικογένεια και τους φίλους;

Στη συνέχεια, θα πρέπει να καθορίσετε τους τελικούς στόχους ψηφιακού μάρκετινγκ. Αυτά θα ενημερωθούν από ευρύτερους επιχειρηματικούς στόχους και στρατηγική. Για παράδειγμα, ένας επιχειρηματικός στόχος μπορεί να είναι η ενίσχυση των εσόδων κατά 20% το επόμενο έτος και η ενίσχυση της επωνυμίας σας στην αγορά σας σε 2 χρόνια. Οι στόχοι σας για το ψηφιακό μάρκετινγκ μπορούν στη συνέχεια να διαμορφωθούν γύρω από αυτόν τον στόχο.

Ο διπλασιασμός των ακολούθων σας στο Instagram για να προσεγγίσετε περισσότερους millenials και η αύξηση της επισκεψιμότητας κατά 50% στον ιστότοπό σας μπορεί να είναι στόχοι που ευθυγραμμίζονται με αυτούς τους ευρύτερους επιχειρηματικούς στόχους.

Αφού έχετε διατυπώσει ξεκάθαρα στόχους και καταλάβετε σε ποιον απευθύνετε το μάρκετινγκ, ήρθε η ώρα να ασχοληθείτε με τη στρατηγική ψηφιακού μάρκετινγκ. Θα χρειαστεί να αναπτύξετε ένα σχέδιο που θα καλύπτει τα εργαλεία ψηφιακού μάρκετινγκ που θα σας βοηθήσουν καλύτερα να επιτύχετε τους στόχους σας και πώς θα τους αξιοποιήσετε για να πετύχετε τους στόχους σας.

Τα πιο δημοφιλή και αποτελεσματικά εργαλεία περιλαμβάνουν:

  • Μάρκετινγκ περιεχομένου
  • Μέσα κοινωνικής δκτύωσης (social media)
  • Influencer marketing
  • E-mail marketing
  • Διαδικτυακές κριτικές
  • SEO, τοπικό SEO και διαφημίσεις AdWords της Google

Ας τα δούμε αναλυτικά το καθένα από αυτά

Μάρκετινγκ περιεχομένου για ξενοδοχεία

Από αναρτήσεις ιστολογίου έως podcast, διαδικτυακά περιοδικά, εφαρμογές, ηλεκτρονικά βιβλία, βίντεο σύντομης μορφής και εικονική πραγματικότητα, η ξενοδοχειακή και ταξιδιωτική βιομηχανία έχει πρωτοστατήσει με περιεχόμενο που εμπνέει και προσφέρει αξία.

Το εξαιρετικό περιεχόμενο μπορεί να σας βοηθήσει να δημιουργήσετε το κοινό σας, να καλλιεργήσετε τις υπάρχουσες σχέσεις με τους πελάτες, να ενισχύσετε την αφοσίωση στην επωνυμία και να αυξήσετε τις κρατήσεις.
Το μάρκετινγκ περιεχομένου μπορεί να αιχμαλωτίσει τους ανθρώπους σε διάφορα σημεία του ταξιδιού των πελατών και το υψηλής ποιότητας περιεχόμενο είναι βασικό μέρος άλλων μορφών ψηφιακού μάρκετινγκ, συμπεριλαμβανομένου του SEO και του μάρκετινγκ μέσων κοινωνικής δικτύωσης.

Υπάρχουν δύο βήματα για αποτελεσματικό μάρκετινγκ περιεχομένου. Πρώτα πρέπει να δημιουργήσετε τον τύπο περιεχομένου που το κοινό-στόχο σας είναι πρόθυμο να καταναλώσει. Περιεχόμενο που προσελκύει κόσμο.

Ο απόλυτος οδηγός Content Marketing για το 2022

Μέσα κοινωνικής δικτύωσης (social media)

Οι καλύτερες πλατφόρμες μέσων κοινωνικής δικτύωσης για ξενοδοχεία

Ποια είναι η καλύτερη πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης για το ξενοδοχείο σας; Πού θα βρείτε τη μεγαλύτερη επιτυχία στο συντομότερο χρονικό διάστημα;
Θα ήταν ωραίο να έχουμε μια οριστική απάντηση, αλλά δυστυχώς δεν υπάρχει μαγική σφαίρα και η μόνη λύση είναι να.

Εξοικειωθείτε με τις πλατφόρμες
Για να μπορέσετε να πάρετε μια απόφαση, πρέπει να έχετε μια βασική κατανόηση των πιο δημοφιλών πλατφορμών εκεί έξω:

  • Facebook: Ακόμα η πιο δημοφιλής πλατφόρμα με 2,79 δισεκατομμύρια ενεργούς χρήστες μηνιαίως , το Facebook σάς επιτρέπει να μοιράζεστε πληροφορίες, να επικοινωνείτε με επισκέπτες και να δημιουργείτε εκδηλώσεις.
  • Instagram: Μια δημοφιλής οπτική πλατφόρμα, ιδανική για να επιδεικνύει ονειρεμένους προορισμούς και βελούδινα λόμπι – και να ενθαρρύνει τους επισκέπτες και τους influencers να κάνουν το ίδιο.
  • Twitter: Αποστέλλετε tweet σύντομες και γρήγορες (ισχύει όριο 280 χαρακτήρων) ενημερώσεις, επικοινωνίες και συνομιλίες.
  • Youtube: Επιτρέπει σε ξενοδοχεία και επισκέπτες να δημιουργούν περιεχόμενο βίντεο που ενημερώνει και εμπνέει.
  • Pinterest: Μια άλλη οπτική πλατφόρμα για να δημιουργήσετε μια εικόνα της επωνυμίας σας
  • TikTok: Μια εφαρμογή κοινής χρήσης βίντεο με 689 εκατομμύρια ενεργούς μηνιαίους χρήστες , περισσότερο από το ήμισυ του κοινού της κάτω των 34 ετών
  • Whatsapp: Με 2 δισεκατομμύρια χρήστες, αυτή η κομψή πλατφόρμα ανταλλαγής μηνυμάτων μπορεί να ανεβάσει την επικοινωνία των επισκεπτών σε νέα ύψη.

Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης αλλάζουν και εξελίσσονται συνεχώς , γι’ αυτό θα πρέπει να το προσέχετε.

Είναι σημαντικό το email marketing;

Αν και μπορεί να μην είναι τόσο φωτεινό, λαμπερό και ενδιαφέρον όσο η πιο πρόσφατη πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης, το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο είναι ένα σοβαρό μάρκετινγκ. Τα στατιστικά δείχνουν ότι δημιουργεί 38 € για κάθε 1 € που ξοδεύεται . Αυτό είναι ένα τεράστιο ROI.

Τι κάνει το email marketing τόσο σημαντικό; Οι περισσότεροι άνθρωποι αυτές τις μέρες αισθάνονται άνετα με το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο και σας επιτρέπει να επικοινωνείτε απευθείας με τους επισκέπτες με βολικό, έγκαιρο και οικονομικό τρόπο. Η τεχνολογία μάρκετινγκ ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σάς επιτρέπει επίσης να εξατομικεύετε και να στοχεύετε εύκολα τα μηνύματά σας και στη συνέχεια να μετράτε την επιτυχία των προσπαθειών μάρκετινγκ που κάνετε.

Τα στατιστικά στοιχεία και οι έρευνες δίνουν επίσης μια θετική εικόνα του μάρκετινγκ μέσω email. Πάνω από το ήμισυ του πληθυσμού του δείγματος είπε ότι τα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου μάρκετινγκ επηρεάζουν την απόφαση αγοράς τους, ενώ περισσότεροι από τους μισούς επαγγελματίες του μάρκετινγκ λένε ότι είναι η μεγαλύτερη πηγή απόδοσης επένδυσης (ROI) και βλέπουν ότι η αφοσίωση αυξάνεται. Εν τω μεταξύ, το 80% των επαγγελματιών των επιχειρήσεων πιστεύει ότι το email marketing αυξάνει τη διατήρηση των πελατών.

Όπως μπορείτε να δείτε, είναι σίγουρα ένας τομέας που αξίζει την προσοχή σας. Για να αξιοποιήσετε στο έπακρο το μάρκετινγκ ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, θα πρέπει να καλύψετε αυτούς τους τρεις παρακάτω βασικούς τομείς:

Δημιουργία της λίστας των email σας

Η πρόσκληση επισκεπτών να συμμετάσχουν στη λίστα email σας κατά τη διαδικασία κράτησης είναι ένας από τους ευκολότερους τρόπους για να δημιουργήσετε το κοινό σας μέσω email. Μπορείτε επίσης να προσθέσετε μια φόρμα εγγραφής στον ιστότοπό σας, προσφέροντας κάποιο είδος κινήτρου για να εγγραφείτε στη λίστα. Ίσως ένα πρόωρο check-in, ένας οδηγός πόλης με δυνατότητα λήψης ή μια ευκαιρία να κερδίσετε ένα κουπόνι ξενοδοχείου μπορεί να βοηθήσει τη λίστα σας να μεγαλώσει πιο γρήγορα.

Η τμηματοποίηση των λιστών σας καθώς προσθέτετε νέους συνδρομητές θα είναι επίσης χρήσιμη όταν φτάσετε στο επόμενο βήμα – την αποστολή μηνυμάτων ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που έχουν τον μέγιστο αντίκτυπο. Τα τμήματα μπορεί να αφορούν συγκεκριμένη τοποθεσία ή να περιλαμβάνουν μόνο προηγούμενους επισκέπτες, για παράδειγμα. Έτσι, μπορείτε να μιλήσετε πιο άμεσα με το συγκεκριμένο τμήμα της λίστας σας μέσω email.

Δημιουργία και αποστολή email για μέγιστο αντίκτυπο

Θέλετε να στέλνετε μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που ανοίγουν, διαβάζονται και γίνονται ενέργειες. Και πάλι, η κατανόηση του κοινού σας θα σας βοηθήσει να λάβετε αποφάσεις σχετικά με τον τρόπο δημιουργίας και αποστολής email. Γιατί μπορεί το κοινό σας να θέλει να σας ακούσει;

Πότε θέλουν να σε ακούσουν;
Εξετάστε το ενδεχόμενο να δημιουργήσετε εξατομικευμένα και αυτοματοποιημένα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που καθοδηγούν τους καλεσμένους σας στις φάσεις πριν από την άφιξη, την άφιξη, την προαναχώρηση και μετά την αναχώρηση του ταξιδιού τους. Ή στοχεύστε σε προηγούμενους επισκέπτες με εποχιακές προσφορές και αποκλειστικές εκπτώσεις.

Όταν δημιουργείτε το email σας, μην ξεχνάτε να δίνετε προσοχή στη γραμμή θέματος (η οποία θα έχει μεγάλο αντίκτυπο στο αν θα ανοίξει το email σας) και στην παρότρυνση για δράση (για να διευκολύνετε το κοινό σας να κάνει κρατήσεις και να αυξήσει τις μετατροπές) .

Email Marketing: Δείτε γιατί παραμένει ένα αποτελεσματικό κανάλι του Digital Marketing

Παρακολούθηση των καμπανιών σας

Οι πλατφόρμες μάρκετινγκ ηλεκτρονικού ταχυδρομείου διευκολύνουν την παρακολούθηση της αύξησης της λίστας, των ποσοστών ανοίγματος, των ποσοστών κλικ, της δυνατότητας παράδοσης, των ποσοστών απεγγραφής και των ανενεργών συνδρομητών.

Χρησιμοποιήστε αυτές τις μετρήσεις για να υπολογίσετε τι λειτουργεί και τι όχι – ώστε να μπορείτε να τροποποιείτε και να βελτιώνετε συνεχώς τις καμπάνιες μάρκετινγκ μέσω email.

Χρήση διαδικτυακών κριτικών για τη βελτίωση του ψηφιακού μάρκετινγκ του ξενοδοχείου σας

Η πανάρχαια δύναμη της από στόμα σε στόμα ενισχύεται στον ψηφιακό χώρο, ειδικά όταν πρόκειται για τον προγραμματισμό ενός ταξιδιού και την κράτηση κάπου για διαμονή. Περισσότεροι από 8 στους 10 ανθρώπους λένε ότι διαβάζουν πάντα ή συχνά μια κριτική πριν κάνουν κράτηση για ένα μέρος για να μείνουν και περισσότεροι από τους μισούς λένε ότι δεν θα έκαναν ποτέ κράτηση σε ξενοδοχείο χωρίς κριτικές.

Δεν λείπουν μέρη που μπορούν να πάνε οι ταξιδιώτες για να αφήσουν μια κριτική, με δημοφιλείς επιλογές όπως:

  • Tripadvisor
  • Κριτικές Google
  • Booking.com
  • Expedia
  • Hotels.com
  • Trivago
  • Facebook

Με απλά λόγια, υπάρχουν τρία πράγματα στα οποία πρέπει να στοχεύετε γύρω από τις διαδικτυακές κριτικές:

Πάντα παρακολουθείτε και απαντάτε σε κριτικές (τα καλά και τα κακά)

Είτε πρόκειται για καλή είτε για κακή κριτική, η ανταπόκριση σε διαδικτυακές κριτικές αποτελεί μια τεράστια ευκαιρία. Είναι μια ευκαιρία να δείξετε τη δέσμευσή σας για εξαιρετική εξυπηρέτηση πελατών και να ενισχύσετε τις αξίες της επωνυμίας σας.

Η απάντηση στα αρνητικά σχόλια με τον σωστό τρόπο μπορεί να βοηθήσει να κερδίσετε ξανά τον συγκεκριμένο πελάτη που άφησε την κριτική και επίσης να αλλάξει τα πράγματα για άλλους πιθανούς επισκέπτες που διαβάζουν την κριτική. Και, φυσικά, η απάντηση σε μια θετική κριτική μπορεί να προσθέσει κάποια επιπλέον λάμψη στη φήμη σας.

SEO, τοπικό SEO και διαφημίσεις AdWords της Google

Ως η κορυφαία μηχανή αναζήτησης της αγοράς, η Google επεξεργάζεται περισσότερες από 3,5 δισεκατομμύρια αναζητήσεις κάθε μέρα. Και πρόσφατες αναφορές δείχνουν ότι οι αναζητήσεις για ξενοδοχεία και θέρετρα ανακάμπτουν πολύ μετά την πανδημία, με τα υψηλότερα επίπεδα αναζήτησης σε μια δεκαετία.

Για να ενθαρρύνετε περισσότερη και καλύτερης ποιότητας επισκεψιμότητα στον ιστότοπο του ξενοδοχείου σας από το Google και άλλες μηχανές αναζήτησης, πρέπει να εστιάσετε στη βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης (SEO). Το SEO περιλαμβάνει πράγματα όπως η έρευνα λέξεων-κλειδιών, η δημιουργία υπέροχου περιεχομένου, η λήψη συνδέσμων από άλλους ιστότοπους και η διασφάλιση της γρήγορης απόκρισης του ιστότοπού σας σε όλους τους τύπους συσκευών.

Είναι μια τεράστια περιοχή αλλά τα καλά νέα είναι ότι εάν κάνετε όλα τα παραπάνω όσον αφορά τη δημιουργία υπέροχου περιεχομένου, την ενθάρρυνση εξαιρετικών κριτικών και την επικοινωνία με τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και το email, τότε είστε ήδη σε καλό δρόμο για τη βελτιστοποίηση του ιστότοπού σας για τις μηχανές αναζήτησης. Και το καλύτερο πράγμα για το SEO είναι ότι η τακτική του ψηφιακού μάρκετινγκ συνεχίζει να προσφέρει. Μόλις επενδύσετε στο SEO, η επισκεψιμότητα που εισρέει οργανικά δεν κοστίζει τίποτα.

Ένας τομέας του SEO που είναι ιδιαίτερα σημαντικός για τα ξενοδοχεία, είναι το τοπικό SEO(Google my business). Όταν πρόκειται για συγκεκριμένες αναζητήσεις μέσω του Διαδικτύου, οι μηχανές αναζήτησης κατανοούν ότι το άτομο που ψάχνει θέλει ένα τοπικό αποτέλεσμα – ακόμα κι αν δεν περιλαμβάνει τις λέξεις “κοντά μου”. Έτσι, προβάλλουν τα πιο τοπικά αποτελέσματα, συχνά με έναν τοπικό χάρτη που δείχνει πού βρίσκονται τα κορυφαία αποτελέσματα.

SEO για ξενοδοχεία: Καλύτερη κατάταξη περισσότερες κρατήσεις

Πόσο σημαντικές είναι οι διαφημίσεις στην πλατφόρμα της Google;

Αν και είναι μια αξιόλογη επένδυση το SEO, μπορεί να είναι πιο μακροχρόνιο για να έχετε αποτελέσματα. Αλλά υπάρχει τρόπος να βγείτε μπροστά γρήγορα. Το Google Hotel Ads, που παλαιότερα ονομαζόταν Google Hotel Finder, σας επιτρέπει να ρυθμίσετε μια ροή με ενημερωμένες πληροφορίες σχετικά με τη διαθεσιμότητα, τους τύπους δωματίων και τις τιμές, ώστε να μπορείτε να προσεγγίσετε άτομα που αναζητούν ενεργά ξενοδοχεία σαν το δικό σας.

Μπορείτε να στοχεύσετε επισκέπτες σε συγκεκριμένες τοποθεσίες ή να εστιάσετε σε καταλύματα με χαμηλότερα ποσοστά πληρότητας για να έχετε τα καλύτερα αποτελέσματα.

Φτάσαμε στο τέλος…

Όπως μπορείτε να δείτε, οι στρατηγικές digital marketing για ξενοδοχειακές επιχειρήσεις είναι ένας μεγάλος και μερικές φορές πολύπλοκος τομέας. Ωστόσο, είναι επίσης ένας τομέας τεράστιων δυνατοτήτων.

Ελπίζουμε ότι αφού διαβάσετε αυτό θα έχετε κίνητρο και αυτοπεποίθηση να εξερευνήσετε τους καλύτερους τρόπους για να προωθήσετε το ξενοδοχείο σας στον ψηφιακό χώρο – και να δημιουργήσετε ένα σχέδιο ψηφιακού μάρκετινγκ που σας βοηθά να συνειδητοποιήσετε τις δυνατότητες και τις ευκαιρίες που περιμένουν εκεί.

Είστε έτοιμοι για μια στρατηγική digital marketing για το ξενοδοχείο σας; Ελάτε σε επαφή μαζί μας

Δείτε ακόμη:

Κατασκευή ιστοσελίδων για ξενοδοχεία. Η σημασία του κινητού

Θέλετε να διαβάζετε άρθρα σαν το παραπάνω;

Συμπληρώστε το email σας και τα υπόλοιπα αφήστε τα σε εμάς!

Κάθε βδομάδα στο mailbox σας καινοτόμες ιδέες και προτάσεις για Startups, για να υλοποιήσετε το όραμά σας και να αποκτήσετε μία επιτυχημένη επιχειρηματική διαδρομή!