7 λόγοι που οι online αγοραστές εγκαταλείπουν το e-shop σας

Δείτε τους 7 ποιό σημαντικούς παράγοντες που οι online αγοραστές εγκαταλείπουν τα καλάθια των αγορών τους

Η μάστιγα των sites ηλεκτρονικού εμπορίου σε κάθε κλάδο είναι τα εγκαταλελειμμένα καλάθια αγορών. Δηλαδή όταν ένας επισκέπτης γεμίζει το καλάθι του με τα προϊόντα που θέλει να αγοράσει και κατόπιν το εγκαταλείπει. Τι δεν έχει πάει καλά ενώ όλα έδειχναν να βαίνουν καλώς και γιατί τα παρατάνε;

Δύο είναι τα σημαντικά βήματα που πρέπει να κάνετε σε έναν ιστοχώρο ηλεκτρονικού εμπορίου.

  1. Να φέρετε κόσμο στο ηλεκτρονικό σας κατάστημα (Αύξηση επισκεψιμότητας στο site σας δείτε πως μπορεί να γίνει)
  2. Να μετατρέψετε τους επισκέπτες σε πελάτες σας

Σε αυτό το άρθρο θα δούμε επτά λόγους που οι πελάτες αφήνουν τα καλάθια αγορών τους χωρίς να κάνουν μια αγορά, και παράλληλα θα σας προτείνουμε λύσεις για τη βελτίωση της εμπειρίας των αγοραστών σας και το κλείσιμο περισσότερων πωλήσεων.

Να μετατρέψετε δηλαδή τους επισκέπτες σε πελάτες σας.

1. Ακριβά μεταφορικά

Σχεδόν τα μισά από τα καλάθια αγορών εγκαταλείπονται λόγω των υψηλών εξόδων αποστολής. Οι πελάτες πιο πιθανό είναι να ολοκληρώσουν τις αγορές τους όταν τους προσφέρουν δωρεάν αποστολή. Έτσι, εάν είστε διστακτικοί στο να προσφέρετε δωρεάν αποστολή λόγω του αυξημένου κόστους, θεωρείστε το μία επιπλέον μικρή επιβάρυνση στα έσοδα της εταιρείας σας η οποία θα μπορούσε να καλυφθεί από τον τζίρο που θα κάνετε. Και εάν είστε ακόμα ανήσυχος για την απορρόφηση των εξόδων αποστολής, δοκιμάστε να τοποθετήσετε μια ελάχιστη απαίτηση για τα μεταφορικά έξοδα. Αν προσφέρετε δωρεάν αποστολή, φροντίστε να εμφανίσετε το γεγονός αυτό σε περίοπτη θέση στην ιστοσελίδα σας, και σε κάθε σελίδα του ιστοχώρου σας.

2. Ακριβείς πληροφορίες για το προϊόν

Η πρόσφατη έκθεση του Business Insider για τα εγκαταλελειμμένα καλάθια αγορών αποκάλυψε ότι ένας σημαντικό λόγος που αυτοί οι αγοραστές ήταν επιφυλακτικοί ή απέρριψαν τα προϊόντα ήταν γιατί δεν διέθεταν επαρκή στοιχεία για να τους ωθήσουν να πάρουν την απόφαση αγοράς. Δεδομένου ότι οι πελάτες σας δεν είναι σε ένα φυσικό κατάστημα όπου θα μπορούσαν να επεξεργαστούν τα προϊόντα σας, ή να σας ρωτήσουν ορισμένα πράγματα θα πρέπει να συμπεριλάβετε πολύ καλές περιγραφές και φωτογραφίες από τα προϊόντα σας. Παρέχετε φωτογραφίες του κάθε προϊόντος από αντίθετες γωνίες και δίνεται την δυνατότητα της μεγέθυνσης. Επίσης αν ένα προϊόν διατίθεται σε διάφορα χρώματα ή παραλλαγές, θα πρέπει να περιλαμβάνετε φωτογραφίες της κάθε επιλογής. Στην περιγραφή του προϊόντος, καλό είναι να έχετε, τα υλικά από τα οποία έχει κατασκευαστεί, την αντοχή, και ειδικά χαρακτηριστικά αν υπάρχουν. Επίσης θα πρέπει να έχετε μία σύντομη περιγραφή για την ιστορία του προϊόντος, την έμπνευση του σχεδιασμού, ή την μοναδική χειροτεχνία που έχει κάτι το οποίο θα επιστήσει το ενδιαφέρον του κοινού σας για τα προϊόντα σας.

3. Βρήκαν μια καλύτερη τιμή αλλού

Η παραπάνω μελέτη επίσης, ανέφερε ότι περισσότερο από το ένα τρίτο των αγοραστών εγκαταλείπουν τα καλάθια των αγορών τους, επειδή βρήκαν ένα παρόμοιο ή ίδιο αντικείμενο σε άλλη ιστοσελίδα με χαμηλότερη τιμή. Αν μπορείτε προσφέρετε μια εγγύηση χαμηλότερης τιμής. Θα βοηθήσει αρκετά στις πωλήσεις σας και θα μετατρέψει μερικούς δύσπιστους πελάτες σε αγοραστές. Αν δεν μπορείτε να παρέχετε εγγυήσεις στις τιμές σας, θα πρέπει να εξηγήσετε γιατί το προϊόν σας είναι ανώτερο από τον ανταγωνισμό, έχει καλύτερη ποιότητα, κ.λ.π.

4. Η πλοήγηση στο site είναι συγκεχυμένη

Μία στις τέσσερις προσπάθειες αγορών που έγιναν εγκατέλειψαν τα καλάθια τους, διότι η πλοήγηση ήταν πολύ περίπλοκη. Μια καλή ιδέα είναι να περιηγηθείτε μέσα στην ιστοσελίδα σας σε τακτική βάση για να δοκιμάσετε την ευχρηστία της. Παρακολουθήστε αν είναι δυνατόν έναν υποψήφιο πελάτη σας στην προσπάθειά του για να ολοκληρώσει μία συναλλαγή στην ιστοσελίδα σας. Μπορεί να εκπλαγείτε με τα βήματα που κάνουν για να ολοκληρώσουν μία αγορά. Μερικές συμβουλές πλοήγησης για το ηλεκτρονικό σας κατάστημα:

 

  • Προσπαθήστε να μειώσετε τον αριθμό των σελίδων που ένας πελάτης έχει για να ολοκληρώσει μια αγορά.
  • Για να επιταχυνθεί η διαδικασία, απαιτείστε από τους πελάτες μόνο τις βασικές πληροφορίες που θέλετε για την ολοκλήρωση και επεξεργασία της παραγγελίας.
  • Βεβαιωθείτε ότι οι πολιτικές επιστροφής και άλλες σημαντικές λεπτομέρειες είναι εύκολο να βρεθούν και είναι σε εμφανή σημεία.

 

5. Η υποστήριξη πελατών είναι φτωχή

Ένας αγοραστής σε ένα φυσικό κατάστημα μπορεί να πλησιάσει έναν υπάλληλο πωλήσεων εύκολα και με μία ερώτηση σχετικά με το προϊόν που θέλει να αγοράσει να πάρει μια γρήγορη απάντηση. Στα ηλεκτρονικά καταστήματα οι υποψήφιοι πελάτες πολύ συχνά δεν λαμβάνουν αυτό το επίπεδο των υπηρεσιών και μπορεί να αφήσουν το site σας, αν δεν μπορούν να πάρουν τις απαντήσεις άμεσα. Κάντε το όσο το δυνατόν ευκολότερο για τους online αγοραστές να πάρουν τις πληροφορίες που χρειάζονται, κάνοντας τα στοιχεία επικοινωνίας σας πολύ σαφή και ορατά στην ιστοσελίδα σας (το κάτω μέρος της ιστοσελίδας σας είναι ένα καλό μέρος για το σκοπό αυτό). Μπορείτε ακόμη και να θελήσετε να εγκαταστήσετε μια δυνατότητα live-chat, έτσι ώστε να μπορείτε να δώσετε άμεσα τις απαντήσεις στις ερωτήσεις τους.

6. Οι επιστροφές ή οι ανταλλαγές δεν είναι δωρεάν

Όταν οι υποψήφιοι πελάτες σας γνωρίζουν ότι τους προσφέρετε δωρεάν επιστροφές και δωρεάν ανταλλαγές στα προϊόντα που θα αγοράσουν, μπορείτε να μειώσετε τα εγκαταλειμμένα καλάθια και να κλείσετε περισσότερες πωλήσεις. Να τους παρέχετε έτοιμες συσκευασίες για τις αποστολές επιστροφής των προϊόντων σας μαζί με σαφείς λεπτομερείς οδηγίες σχετικά με τη διαδικασία επιστροφής.

7. Το ηλεκτρονικό κατάστημα δεν ενθαρρύνει τον αγοραστή να επιστρέψει ξανά πίσω

Είναι εξαιρετικά σημαντικό να δοθεί συνέχεια με τους αγοραστές που εγκαταλείπουν τα καλάθια των αγορών τους. Λίγα sites ηλεκτρονικού εμπορίου το κάνουν. Με αυτό κατά νου, οι επιχειρήσεις αρχίζουν να βλέπουν το εγκαταλελειμμένο καλάθι όχι ως μια χαμένη πώληση, αλλά ως ένδειξη του ενδιαφέροντος των καταναλωτών και πρόσφορο πεδίο για περισσότερες πωλήσεις. Ένα τακτικό ενημερωτικό δελτίο ηλεκτρονικού ταχυδρομείου με προσφορές και υπενθυμίσεις σε προϊόντα σας μπορεί να κρατήσει το ηλεκτρονικό σας κατάστημα στο μυαλό τους και να τους ενθαρρύνει να επιστρέψουν πίσω.

Για την κατασκευή του eshop σας ελάτε στην WEBONE

Μοιραστείτε το άρθρο