Κατασκευή ιστοσελίδων για ξενοδοχεία 2022

ALL POSTS

Κατασκευή ιστοσελίδων για ξενοδοχεία 2022

Γνωρίζατε ότι πάνω από το 84% των ταξιδιωτών κλείνουν online τα εισιτήρια και το ξενοδοχείο για τις διακοπές τους; Εκατομμύρια τουρίστες επισκέπτονται κάθε χρόνο τη χώρα μας και κάθε ξενοδοχειακή μονάδα θέλει να έχει το δικό της μερίδιο πελατών από αυτή την μεγάλη τουριστική αγορά.

Στην σημερινή ιντερνετική εποχή μας που η συντριπτική πλειοψηφία των πελατών σας βρίσκεται online, η κατασκευή μιας επαγγελματικής  ιστοσελίδας είναι μια στρατηγική κίνηση για το ξενοδοχείο σας. Η ιστοσελίδα σας είναι η πρώτη επαφή του πελάτη με το κατάλυμά σας, η πρώτη εικόνα που ο ταξιδιώτης αποκτά για την επιχείρησή σας, και άρα θα πρέπει να είναι άψογη, λειτουργική, όμορφη και αντιπροσωπευτική του brand σας.

Σας παρουσιάζουμε τις τελευταίες σύγχρονες τάσεις του web design που πρέπει να ενσωματώσετε στην κατασκευή των ιστοσελίδων σας το 2022 για να απογειώσετε τις κρατήσεις σας.

Bελτίωση του virtual experience των επισκεπτών σας:

Κατά την κατασκευή της ιστοσελίδας του ξενοδοχείου σας πρέπει να λάβετε σοβαρά υπόψιν το εξής: ο ταξιδιώτης που θα επισκεφθεί το website της επιχείρησής σας, δεν έχει προσωπική άποψη για τους χώρους του καταλύματος σας.

Αυτό σημαίνει πως οι φωτογραφίες των δωματίων και των χώρων σας θα πρέπει να είναι επαγγελματικές και να μπορούν να “ταξιδεύουν τον επισκέπτη σας, να μπορούν να τον κάνουν να φανταστεί τον εαυτό του στους χώρους του ξενοδοχείου σας.

Μην ξεχνάμε εδώ να σημειώσουμε πως οι σωστές και ελκυστικές φωτογραφίες αυξάνουν το ποσοστό κρατήσεων ενός ξενοδοχείου κατά 225%!!

Experience and activities:

Μετά την αισθητική και τους χώρους του ξενοδοχείου ο ταξιδιώτης θα αναζητήσει κάτι ίσως πολύ πιο σημαντικό, αυτό που θα δώσει εξαιρετικό value στις διακοπές του, και τι είναι; Οι εμπειρίες!!!

Ένα ταξίδι είναι πολλά περισσότερα από μια διαμονή, είναι μια εμπειρία ζωής κι ο επισκέπτης του ξενοδοχείου σας αυτό ακριβώς θέλει να ζήσει!!

Extreme sports, παραδοσιακά πανηγύρια και γιορτές, εκδρομές και επισκέψεις σε σημαντικά σημεία του τόπου σας, γαστρονομικοί παράδεισοι, είναι όλα όσα θέλει να δει ο επισκέπτης στην ιστοσελίδα του ξενοδοχείου σας. Προσφέρετε του μια ολιστική εμπειρία διαμονής, προβάλλετε τις ομορφιές του τόπου σας και δείτε τις κρατήσεις σας να απογειώνονται άμεσα!!

Εύκολη επικοινωνία και online κράτηση δωματίου:

Ποιος ο λόγος να έχετε μια ιστοσελίδα που δεν μετατρέπει τους επισκέπτες σας σε πελάτες; Δώστε άμεσα , εύκολα και απλά την δυνατότητα στους επισκέπτες σας να επικοινωνήσουν μαζί σας και να κάνουν άμεσα κράτηση, δεδομένου ότι το 66% των ταξιδιωτών θέλει να επικοινωνήσει τηλεφωνικά με το ξενοδοχείο πριν το επισκεφθεί!

Τοποθετήστε σε πολύ ευκρινές σημείο τα στοιχεία επικοινωνίας σας και ένα κουμπί CTA, όπως το “Κάντε κράτηση τώρα” ή “Book now”, που θα οδηγεί τον επισκέπτη σας απευθείας στην σελίδα κρατήσεων.

Mobile friendly website:

Σύμφωνα με πολύ πρόσφατες έρευνες το 72% των ταξιδιωτών θα επιλέξει να ψάξει για ξενοδοχεία χρησιμοποιώντας μια mobile συσκευή. Αυτό σημαίνει πως η ιστοσελίδα του ξενοδοχείου σας θα πρέπει να είναι συμβατή με όλες τις συσκευές, με άψογη λειτουργία και χρόνο φόρτωσης έως 3 sec , ώστε ο επισκέπτης σας να μπορεί να κάνει άμεσα κράτηση εύκολα, γρήγορα και απλά.

Αναδείξετε τις ανέσεις και τις παροχές του ξενοδοχείου σας.

Φτιάξτε μια ειδική κατηγορία στην ιστοσελίδα σας όπου εκεί θα περιγράφονται όλες οι ανέσεις και υπηρεσίες που προσφέρετε, πχ πισίνα, αίθουσα συνεδριάσεων, αίθουσα εκδηλώσεων, οτιδήποτε θα έκανε το ξενοδοχείο σας ένα ασυναγώνιστο μέρος να μείνει κάποιος.

Reviews και Reputation management:

Όπως όλοι γνωρίζουμε η δύναμη των social media είναι πολύ μεγάλη όπως και η επιρροή που ασκούν στους μελλοντικούς σας πελάτες.

Το 76% των ταξιδιωτών πριν καταλήξει σε ποιο ξενοδοχείο θα μείνει ψάχνει να βρει κριτικές άλλων επισκεπτών για να διαμορφώσει την τελική του άποψη.

Ενσωματώστε στην ιστοσελίδα του ξενοδοχείου σας καθώς και στα social media όλες τις κριτικές των πελατών σας ώστε να κάνετε τους επισκέπτες της ιστοσελίδας σας να σας εμπιστευτούν και να σας επιλέξουν γιατί όπως έχουμε ξαναπεί οι άνθρωποι εμπιστεύονται περισσότερο τους ανθρώπους, όχι τα brands. Εξαιρετικά κρίσιμο ρόλο στην σωστή αξιοποίηση των κριτικών προς την επιχείρηση σας παίζει και ο τρόπος που αντιμετωπίζετε τις τυχόν αρνητικές κριτικές που μπορεί να υπάρχουν.

Τέσσερις στους πέντε επισκέπτες ιστοσελίδων απαντούν πως θα επέλεγαν για την διαμονή τους ένα ξενοδοχείο που αντιμετωπίζει τις κριτικές των πελατών του, θετικές ή αρνητικές, με ευγένεια και πελατοκεντρική προσέγγιση.

Χρησιμοποιήστε τα Google analytics:

Το Google analytics είναι ένα εξαιρετικό χρήσιμο εργαλείο που θα σας βοηθήσει να καταλάβετε το κοινό σας καθώς θα σας δώσει αναλυτικά στοιχεία σχετικά με τους επισκέπτες της ιστοσελίδας σας. Τα στοιχεία αυτά περιλαμβάνουν τοποθεσία, ηλικιακή ομάδα, όρους αναζήτησης ( keywords), και όλα όσα χρειάζεστε για να δημιουργήσετε προσφορές που θα αυξήσουν σημαντικά το conversion rate σας.

Χρησιμοποιήστε VR και AR :

Προσφέρετε την δυνατότητα στους επισκέπτες της ιστοσελίδας σας, να περιηγηθούν εικονικά στους χώρους του ξενοδοχείου σας σαν να βρισκόταν εκεί!! Δώστε τους την ευκαιρία να φανταστούν τον εαυτό τους στο ξενοδοχείο σας και να ανυπομονούν να σας επισκεφτούν για να ζήσουν μια ολοκληρωμένη εμπειρία διαμονής.

Ήδη πολλές μεγάλες επιχειρήσεις κάνοντας χρήση των τεχνολογιών VR και AR έχουν πετύχει εκπληκτικά αποτελέσματα πωλήσεων σε πολύ σύντομο χρονικό διάστημα.

Αξιοποιήστε τα πολλαπλά οφέλη που σας προσφέρει το content marketing

Το content marketing, ειδικά μετά τις τελευταιες αναβαθμίσεις του αλγόριθμου καθώς και τις ακόμα πιο μεγάλες επερχόμενες αλλαγές που επιφυλάσσει η Google,αποτελεί πλέον τον πυρήνα της διαδικτυακής προώθησης του ξενοδοχείου σας.

Το ποιοτικό content σχεδιασμένο απο επαγγελματίες και με ενσωματομένο seo θα προσελκύσει στην ιστοσελίδα σας ακριβώς τον ιδανικό επισκέπτη για εσάς την καταλληλότερη στιγμή. Παράλληλα θα σας χαρίσει την κορυφή της κατάταξης της Google καθώς το σημαντικότερο πλέον στην ιστοσελίδα σας είναι το να προσφέρετε στους πελάτες σας content πολύ υψηλής ποιότητας με πελατοκεντρική προσέγγιση που κύριο στόχο θα έχει να ωφελεί και να βοηθά τους υποψήφιους πελάτες σας. Με λίγα λόγια customer-centric content ίσον πολύ αυξημένες κρατήσεις και εταιρική αναγνωρισιμότητα.

Με όσα προαναφέραμε παραπάνω θα μπορέσετε να αποκτήσετε μια ιστοσελίδα εύκολη στην χρήση, user friendly και το κυριότερο;  Απόλυτα κερδοφόρα που θα αυξήσει θεαματικά τις κρατήσεις του ξενοδοχείου σας.

Μπορείτε να δείτε την τελευταία μας δημιουργία για το ξενοδοχείο  Bluebayhalkidiki

Θέλετε να μάθετε πώς θα αποκτήσετε και εσείς την δική σας επιτυχημένη ιστοσελίδα για το ξενοδοχείο σας; Καλέστε μας, 2310254007

Δείτε ακόμη:
SEO για ξενοδοχεία: Καλύτερη κατάταξη περισσότερες κρατήσεις
Social media marketing για ξενοδοχεία – Ο απόλυτος οδηγός

Θέλετε να διαβάζετε άρθρα σαν το παραπάνω;

Συμπληρώστε το email σας και τα υπόλοιπα αφήστε τα σε εμάς!

Κάθε βδομάδα στο mailbox σας καινοτόμες ιδέες και προτάσεις για Startups, για να υλοποιήσετε το όραμά σας και να αποκτήσετε μία επιτυχημένη επιχειρηματική διαδρομή!