τρόποι για να χτίσετε ένα αποτελεσματικό website

Κατασκευή ιστοσελίδων:Τρόποι για να χτίσετε ένα αποτελεσματικό website

Η κατασκευή ενός δικτυακού τόπου που δημιουργεί συνεχώς αυξημένη επισκεψιμότητα, εμπορεύεται σωστά τα προϊόντα σας, και προωθεί το εμπορικό σήμα σας (brand name) δεν είναι εύκολο κατόρθωμα. Για να αυξηθούν τα ποσοστά μετατροπής και να μεγαλώσει η επισκεψιμότητα, θα πρέπει κα καταθέσετε  την καρδιά και την ψυχή σας στην κατασκευή της ιστοσελίδα σας η οποία μπορεί να γίνει με τους ακόλουθους 7 τρόπους:

1) Μην κάνετε τους επισκέπτες να ψάχνουν και να μαντεύουν

Η αρχική σελίδα σας μπορεί να είναι μια θεαματική οπτική πανδαισία για τα μάτια, με κορυφαία ποιότητα εικόνας και μοναδικές γραμματοσειρές δημιουργώντας μια εντυπωσιακή εμφάνιση. Ωστόσο, εάν η σελίδα προορισμού δεν λέει στους ανθρώπους τι πουλάτε, τότε δεν παίζει κανένα ρόλο πόσο εκπληκτική είναι.

Όταν οι άνθρωποι προσγειωθούν στην αρχική σελίδα σας, θα πρέπει να δούν ξεκάθαρα την εικόνα της μάρκας ή το λογότυπό σας, και θα πρέπει να έχουν μια σαφή, διακριτή ιδέα για το τι είναι αυτό που πουλάτε.

Συμπυκνώστε το επίκεντρο της δραστηριότητάς σας σε μία μικρή, γενική φράση, όπως: «. Ρούχα για τους απαιτητικούς που αγαπάνε τα κατοικίδια ζώα» «Η βιολογική φροντίδα του χλοοτάπητα από τους ανθρώπους που αγαπούν τη γη». Βεβαιωθείτε ότι αυτή η φράση είναι εμφανής σε κάθε ιστοσελίδα.

2) Σεβαστείτε το χρόνο των πελατών σας

Οι καταναλωτές που ήδη γνωρίζουν και αγαπούν τα προϊόντα σας μπορεί να μην τους πειράζει να περιμένουν για να φορτώσει η ιστοσελίδα σας στις συσκευές τους. Αλλά για τους νέους επισκέπτες δεν θα είναι και τόσο επιεικής μαζί σας και θα χάσουν το ενδιαφέρον τους αν δεν φορτώσει η ιστοσελίδας σας αμέσως.

Σχεδόν οι μισοί από όλους τους καταναλωτές αναμένουν την ιστοσελίδα σας για να φορτώσει μέσα σε λίγα δευτερόλεπτα.
Οι χρήστες κινητών τηλεφώνων θα περιμένουν λίγο περισσότερο, κατά μέσο όρο, αλλά οι περισσότεροι δεν θα περιμένουν περισσότερο από 10 δευτερόλεπτα. Βελτιστοποιήσετε το site σας για όλες τις συσκευές, (responsive design) έτσι ώστε οι σελίδες να φορτώσουν καθαρά και γρήγορα και δεν έχει σημασία ποια πλατφόρμα ο καταναλωτής χρησιμοποιεί.

3) Διαφωτίστε τους καταναλωτές με το κατάλληλο περιεχόμενο για τα προϊόντα σας

Είτε έχετε ένα μικρό αριθμό προϊόντων ή υπηρεσιών που διαθέτετε στην αρχική σελίδα σας, ή έχετε ξεχωριστές σελίδες για τα προϊόντα σας που κατηγοριοποιούνται, θα πρέπει να παρέχετε ακριβείς, λεπτομερείς περιγραφές για το τι είναι αυτό που προσφέρετε.

Ορισμένοι καταναλωτές θέλουν να γνωρίζουν όλες τις λεπτομέρειες σχετικά με τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες προτού το αγοράσουν. Παρέχετε ένα πλήρες εύρος των πληροφοριών για ό, τι πουλάτε. Αν πουλάτε χαλιά δαπέδου, για παράδειγμα, να δώσετε τις ακριβείς διαστάσεις, τη χώρα προέλευσης, τις μεθόδους καθαρισμού, καθώς και τα υλικά που χρησιμοποιούνται.

Είναι πολύ σημαντικό και θα πρέπει να έχετε ακριβείς ετικέτες σε κάθε εικόνα, όπως επίσης πολύ σημαντική είναι η ποιότητα των εικόνων για τα  προϊόντα που προσφέρετε. Εάν παρέχετε μια υπηρεσία, η ιστοσελίδα σας θα πρέπει να έχει υψηλής ποιότητας πλάνα από εσάς ή το προσωπικό σας που εκτελεί την υπηρεσία. Τουλάχιστον, θα πρέπει να προμηθευτείτε τις πιο εξαιρετικές εικόνες οι οποίες θα ενισχύσουν αυτό που παρέχετε και είναι  η υπόδειξη στους καταναλωτές για την ποιότητα που μπορούν να περιμένουν από εσάς.

4) Δημιουργήστε ένα όραμα και μία μοναδική ιστορία μέσα από τις σελίδες σας

Μπορεί να υπάρχει ένα μικρό υποσύνολο των καταναλωτών που δεν νοιάζονται ποιος είσαι ή πώς η εταιρεία σας έφτασε εκεί που είναι σήμερα. Πολλοί καταναλωτές όμως είναι πολύ περίεργοι, και θέλουν να δουν και να κατανοήσουν τα άτομα με τα οποία θα συνεργαστού και τα προσόντα τους.

Γενικές οι ιστοσελίδες οι οποίες είναι χωρίς προσωπικότητα  κάνει τους αγοραστές να είναι επιφυλακτικοί. «Υπάρχει μια πραγματική ομάδα ανθρώπων πίσω από αυτό το δικτυακό τόπο ή είναι μια απάτη;» Όταν θα παρέχετε μια συνοπτική, εμπνευσμένη ιστορία της επιχείρησής σας, για παράδειγμα από το ταπεινό ξεκίνημα της έως την τρέχουσα θέση σας, ο καταναλωτής αισθάνεται πιο άνετα για να αγοράσει από εσάς.

Μην αμελήσετε το όραμα της περιοχής σας ή τη σελίδα «δήλωσης αποστολής»

5) Να παρέχετε διάφορους τρόπους για την αύξηση του συντελεστή μετατροπής

Αν πωλείται τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σας σε μία ή δύο χώρες, είναι εντάξει να έχετε περιορισμένες επιλογές στο ηλεκτρονικό εμπορίο. Αν θέλετε όμως να απευθυνθείται σε παγκόσμιο επίπεδο από το οποίο  να αποκτήσετε πελάτες, θα πρέπει να παρέχετε επιλογές για την αγορά και την παράδοση των προϊόντων σας.

Θα πρέπει να κάνετε μία έρευνα για τις επιλογές που έχετε στις διάφορες πλατφόρμες πληρωμής και μεταφορικών, έτσι ώστε οι πελάτες σας να είναι ικανοποιημένοι από τη στιγμή που παραγγέλνουν τα προϊόντα έως την στιγμή που αυτά παραδίδονται. Πρέπει να είναι εύκολο, γρήγορο, και βολικό για όλους τους καταναλωτές να παραγγείλουν από το site σας.

Οι σελίδες μετατροπής σας θα πρέπει να αναφέρουν επίσης με σαφήνεια και ακρίβεια την πολιτική επιστροφής σας. Όταν οι καταναλωτές γνωρίζουν ακριβώς ποιες είναι οι επιλογές τους όταν είναι δυσαρεστημένοι, τότε αισθάνονται πιο σίγουροι για την παραγγελία τους.

6) Να θυμάστε: τοποθεσία, τοποθεσία, τοποθεσία

Είναι εκπληκτικό το πώς πολλές επιχειρηματικές ιστοσελίδες προσφέρουν εξαιρετικά περιορισμένα στοιχεία επικοινωνίας. Η παροχή λιγοστών πληροφοριών σχετικά με την έδρα της επιχείρησής σας μπορεί να φαίνεται μίνιμαλ, αλλά κάνει πολλούς καταναλωτές να αισθάνονται άβολα.

Στο κάτω μέρος κάθε ιστοσελίδας, θα πρέπει να παρέχετε την τοποθεσία της εταιρείας σας και στοιχεία επικοινωνίας, ή ένα σύνδεσμο προς μια σελίδα που προσφέρει αυτά τα δεδομένα. Ακόμα και αν ένας καταναλωτής είναι 1.000 χιλιόμετρα μακριά από εσάς, θέλει να γνωρίζει ακριβώς πού βρίσκεστε στον κόσμο.

Οι κορυφαίες εμπορικής επιχειρήσεις, παρέχουν ακριβείς χάρτες και οδηγίες για τις θέσεις τους, μαζί με τους αριθμούς τηλεφώνου και διευθύνσεις ηλεκτρονικού ταχυδρομείου. Οι άνθρωποι είναι πιο πιθανό να επισκεφθούν το κατάστημά σας όταν ξέρουν ακριβώς πώς να πάνε εκεί.

7) Πάντα να κοιτάτε μπροστά και να κάνετε τις απαραίτητες αλλαγές

Η σημερινή τάση είναι ότι η τοποθέτηση των εικόνων πλήρους καμβά στις κεντρικές σελίδες των δικτυακών τόπων. Η παρουσίαση αυτή είναι ελκυστική και φαίνεται κομψή και μοντέρνα. Σε 6 μήνες,  μπορεί να θεωρηθεί παρωχημένη από τα web standards.

Μείνετε ενημερωμένοι για τις νέες τάσεις για την κατασκευή ιστοσελίδων και ποτέ μην επαναπαύεστε με την παρουσία σας στο web. Η ιστοσελίδα σας θα είναι αποτελεσματική όταν είναι ευέλικτη, βελτιστοποιημένη και σχετική πάντοτε με τις εκάστοτε ανάγκες των πελατών σας.

Δείτε ακόμη:

Δείτε πως θα αποκτήσετε περισσότερη επισκεψιμότητα στην ιστοσελίδα σας

Κατασκευή ιστοσελίδων: Καθορισμός στρατηγικής (τι πρέπει να κάνετε)

Μοιραστείτε το άρθρο