Προώθηση και προβολή ιστοσελίδων

Προώθηση και προβολή ιστοσελίδων: Σχεδιασμός της στρατηγικής

Προώθηση και προβολή ιστοσελίδων

Στην ενότητα αυτή θα δούμε την μεθοδολογία σχεδιασμού μίας στρατηγικής προώθησης και προβολής προϊόντων και υπηρεσιών μέσω του διαδικτύου.

Η στρατηγική προώθησης αποτελείται από τέσσερα βήματα:

1. Ορισμός των στόχων που θέλουμε να πετύχουμε από την διαφημιστική εκστρατεία.

2. Ορισμός του τύπου των πελατών μας που θα προσεγγίσουμε.

3. Δημιουργία σημείων όπου θα ξεκινούν οι επισκέπτες πελάτες μας.

4. Δημιουργία σελίδων υποδοχής (landing pages) για τους τύπους των πελατών μας.

Πρώτο Βήμα: Ορισμός των επιχειρηματικών στόχων

Στο στάδιο αυτό θα πρέπει να δοθούν απαντήσεις σχετικά με τον ή τους επιχειρηματικούς στόχους στους οποίους ή εκστρατεία προσπαθεί να πετύχει.

1. Η εκστρατεία διαφήμισης αφορά την βελτίωση του brand name;

2. Αφορά την αύξηση των πωλήσεων;

3. Η εκστρατεία στοχεύει στην αύξηση των επισκεπτών;

Βήμα δεύτερο: Ορισμός του τύπου των πελατών που θα προσεγγίσουμε

Στο στάδιο αυτό σκοπός μας είναι να καθοριστούν αν υπάρχουν οι διαφορετικοί τύποι υποψηφίων πελατών που θα πρέπει να προσεγγιστούν.

Βήμα τρίτον: Δημιουργία σημείων εκκίνησης (links)

Σημεία εκκίνησης είναι οι σύνδεσμοι που υπάρχουν σε ολα τα μέσα:

1. Φυσιολογικά αποτελέσματα μηχανών αναζήτησης ( SEO) και πληρωμένες καταχωρήσεις ( AdWords)

2. Στα banners

3. Καταχωρήσεις σε ηλεκτρονικά δελτία τύπου

4. Blogs

5. Social media (facebook, twitter, linkedin, pinterest κ.α.)

Bήμα τἐταρτο: Δημιουργία σελίδων υποδοχής

Τα διάφορα σημεία εκκίνησης πρέπει να αντιστοιχούν σε διαφορετικές σελίδες υποδοχής.

Δείτε στο link περισσότερες πληροφορίες για την σελίδα υποδοχής ή landing page

Δείτε ακόμη:

Προώθηση ιστοσελίδων – Πως θα την κάνετε εύκολα

Για την κατασκευή των ιστοσελίδων σας ελάτε στη WEBONE

Μοιραστείτε το άρθρο